[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 20:07

Goof schreef:
Shenavallie schreef:
Op mijn pols heb ik iets dat op een bloem moet lijken, dat was mijn eerste. Ik wilde toen eigenlijk een zonnetje, maar degene die hem ging zetten zei dat hij dat niet goed kon. Toen stelde hij een bloemetje voor en degene die ik koos bleek te groot voor mijn (smalle) pols. De zetter heeft er toen wat van geprobeerd te maken, maar vanaf het begin is het nooit mijn trots geweest (te dikke lijnen, uit verhouding, gewoon lelijk). Zou hem dolgraag willen coveren.

Als iemand tegen je zegt dat hij 'het niet zo goed kan' ren je toch direct die zaak uit? :?
Ik zou dan sowieso al niets meer laten zetten.

Nu zou ik dat zeker gedaan hebben. Het is al zeker 14 jaar geleden en op dát moment durfde ik het om er een te laten zetten, anders zou ik het nooit meer gedaan hebben waarschijnlijk. Bovendien was het in mijn tijd dat ik erg ziek was, dus niet echt de energie om ergens tegenin te gaan. Spijt is misschien een groot woord, maar ik zou het nu zeker anders hebben gedaan.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 23:34

Ik breek even in O:)

Wil graag een tweede tattoo laten zetten, een hondje, bij mijn hart :)
Zit te denken aan zoiets:
Afbeelding

Of zoiets, iets losser en met kleur.
Afbeelding

Wil de hond wel opnieuw laten schetsen, maar in deze stijl.

Welke tattoo artiest raden jullie aan? Ik woon zelf in Flevoland, maar wil best reizen voor een goede artiest. Zolang het maar in Nederland is :Y)

JudithGigi

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 23:50

Ben normaal niet zo van de simpele tattoo's, maar die hond is wel echt leuk zeg!

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 01:26

Haha dank je :D
Ik zit te denken aan Wietske, van the ink society.
Iemand ervaring bij haar?
Of een andere tattoo artiest die jullie aanraden?
Ik wil het qua kleuren meer zoals het tweede hondje.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 02:06

Hooray, net een tattoo shop in Auckland gemaild.
Loop al maanden met een idee in mijn hoofd en gisteren heb ik eindelijk een schets kunnen maken waar ik echt tevreden over ben.

Ik kan niet wachten *\o/*

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 02:09

Oooh in Auckland zit een hele gave shop! Two Hands Tattoo, en dan vooral Victor J Webster en Richard Warnock. Wilde daar zelf enorm graag heen, maar ze hadden helaas geen plek meer. Misschien is het je stijl niet, maar dacht meld het toch even :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 02:32

Oh thanks! Zal even kijken. Had niet in dit topic naar ervaringen bij shops in Auckland gevraagd, omdat die kans me erg klein leek maar toch! haha

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 02:36

Oh mijn god hun website, wat ontiegelijk tof gedaan! Ben helemaal impressed bij hoe leuk hun website is ahahah :))

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 02:47

Wauw van die andere shop direct reactie gehad dat ze het morgen al kunnen zetten.. :') Maar vind die two hands tattoo toch ook wel heel tof hoor! Vooral Sera Helen. <3

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:16

speedfiets_2
Badass Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:53

Heeft een van jullie die sleeve actie van dutch ink gezien ? :=
Normaal gesproken ben ik een stille meelezer maar:
Afbeelding
Waarom zou je een sleeve willen winnen die al eens gezet is. En die ik volgens mij ook op pinterst heb gezien maar dan van iemand anders(en beter gezet). Maar ook nog eens scheef is. Of lijkt dat alleen voor mij dat de ogen scheef zijn?

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:57

Coen mitchell moest ik ook direct aan denken, man wat kan die een mooie dingen maken.
Zou ik zeker weten heen gaan.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 19:06

Dutch Ink is idd een bijzondere weg ingeslagen wbt hun weggeef acties. Vraag me ook zeer af of ze degene die de tattoo eerder liet zetten wel vragen of die er okee mee is. Ik zou het iig niet tof vinden als een shop mijn tattoo op zo'n manier zou weggeven...

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 19:23

Nogmaals de vraag, aangezien er vorige keer blijkbaar niemand was die er ervaring mee had :P

Zijn hier mensen bekend met de shops in Rotterdam? Ik zie echt wel wat een goede shop is of niet, maar er staan zo weinig voorbeelden online van naam/woord tattoo's. -O-

Ik zie genoeg mooie voorbeelden voorbij komen van de diverse shops, maar ik zie echt te weinig lettering tattoo's.

Iemand ervaring hiermee?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 19:42

Ik zag hem inderdaad ook voorbij komen die actie. Hoewel ik de tattoo an sich gaaf vind, zou ik nooit aan deze actie mee doen. Zou geen tattoo zo 1 op 1 overgenomen willen hebben.

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 19:49

NatassJa schreef:
Nogmaals de vraag, aangezien er vorige keer blijkbaar niemand was die er ervaring mee had :P

Zijn hier mensen bekend met de shops in Rotterdam? Ik zie echt wel wat een goede shop is of niet, maar er staan zo weinig voorbeelden online van naam/woord tattoo's. -O-

Ik zie genoeg mooie voorbeelden voorbij komen van de diverse shops, maar ik zie echt te weinig lettering tattoo's.

Iemand ervaring hiermee?

Kijk even op de Facebook of instagram van Inkstitution.

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 20:17

Ik zag de actie ook op fb. Vond het inderdaad ook een vrij aparte actie. Zou mijn keus niet zijn.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 20:29

Die van mij ook niet... :=
Daarbij komt de tattoo die er op het plaatje staat geregeld voorbij op internet, dus is al aardig uitgemolken :+

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 20:30

speedfiets_2 schreef:
Heeft een van jullie die sleeve actie van dutch ink gezien ? :=
Normaal gesproken ben ik een stille meelezer maar:
[ [url=m/JRmcFC.png]Afbeelding[/url] ]
Waarom zou je een sleeve willen winnen die al eens gezet is. En die ik volgens mij ook op pinterst heb gezien maar dan van iemand anders(en beter gezet). Maar ook nog eens scheef is. Of lijkt dat alleen voor mij dat de ogen scheef zijn?

Ze lijkt wel met 1 oog naar boven te kijken :')

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 20:48

BelleTessa schreef:
NatassJa schreef:

Iemand ervaring hiermee?

Kijk even op de Facebook of instagram van Inkstitution.

Daar was ik inderdaad net naar aan het kijken! Ben wel benieuwd naar Fiona! Heb haar een mailtje gestuurd, zag er strak uit!

Dank je wel!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 10:02

Zag op FB een tattoo langskomen die gezet is door Pa Saunders. Die vond ik dus echt niet mooi gezet. Leek totaal niet op het plaatje. Die valt voor mij dus al af (had ook niet de intentie om daar naar toe te gaan, maar door deze foto ben ik al helemaal niet van plan voor die shop te kiezen). Tattoo Joey vind ik wel erg goed zetten, maar die heeft inmiddels een wachtlijst tot Sint Juttemis.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 10:03

Dieuwke_ schreef:
Coen Mitchell zit daar ook, weet niet wat je wil laten zetten en of dat je stijl is. Maar ik ben heel erg onder de indruk van zijn portfolio.
https://www.instagram.com/coenmitchell/?hl=nl

Oeh, die heeft inderdaad erg mooie plaatjes gemaakt! Heeft hij een lange wachttijd, denk je?

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 10:39

Wat vinden jullie van het blackbear ink concept?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 10:40

Fair schreef:
Wat vinden jullie van het blackbear ink concept?

Die komt bij mij ook steeds langs op facebook! Ik vind het er wel goed uitzien.... Lijken me aardige mensen ook, maken mooie designs. Alleen is het wel heel goedkoop....

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 10:48

Ik heb toch ook nog Dutch Ink een mailtje gestuurd. Daar zag ik ook een aantal woord tattoo's die ontzettend strak zijn gezet!

Daar heb ik ook al antwoord van terug. Ik wacht nog even Fiona af, maar anders heb ik het plekje gevonden denk ik :D