Ik wil overigens zelf naar huis, ik moet niet.
Maar als er echt een infectie is zou dat nu wel te zien moeten zijn in mijn bloed.
Maar ik lig hier bijna hele dagen in bed, wat niet goed voor m'n darmen en hoofd is. Darmen liggen stil en die komen pas weer echt op gang als ik ga bewegen. Hoofd moet wennen aan de nieuwe druk.
Ik denk dat ik hier niet vooruit kom en zeker niet beter ga worden. Heb onwijs veel pijn, maar pijn bestrijding is thuis beter (hoe ironisch ook). Ook geen chirurgen meer die tig keer in mijn buik gaan zitten porren, wat ongelooflijk veel pijn doet.
Kijkoperatie mag ik wel voor kiezen n maar geeft wel ontzettend veel risico's. Ze zijn t ermee eens dat t niet goed gaat, ook niet beter wordt en ik wel echt ziek ben. Ondanks dat niet alle uitslagen dat aan geven.
Chirurgen zijn overigens top mensen en overleggen heel goed alle mogelijkheden. Waar zij aan denken (darm perforatie, maar dan heel klein waarvan de kans groot is dat die zelf geneest).
Kijkoperatie kunnen ze altijd doen, de kans dat ze t gaatje vinden is klein zodat ze die dicht kunnen maken. Andere kant geeft een kijk operatie bij mij grote risico's, omdat ik nu 8 keer in mijn buik geopereerd ben. Dan nog de risico op infectie in verband met e drains.
Het is dus wederom kiezen tussen kwade. En ik denk dat ik thuis beter af ben. Anders ben ik zo ook weer terug.