Ik heb vanmorgen even een rondje door het park gedaan met de hond. Qua afstand en route niets noemenswaardigs, maar jeetje, wat was het mooi vanmorgen!
Laatst bijgewerkt door Goof op 30-11-19 13:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Was het topic even kwijt Wat een prachtige foto's weer! Zo mooi met die zon erbij. Hier hebben we ook weer even 2 dagen kooi weer gehad na een antal grauwe dagen met sneeuw. Het is ongeveer -10
-10 hier voelt heel anders als in NL. Het waait hier bijna nooit. En je moet je gewoon goed kleden en zolang je in beweging blijft is het goed te doen Als straks het voorjaar weer begint en het is net boven 0 dan lopen we hier al zonder jas,want is het 'warm'
lizard
Geplaatst: 01-12-19 16:12
Net een eindje gewandeld in Junne (Ommen),over de zandvlakte.
Anoniem
Geplaatst: 01-12-19 18:00
Lekker lizard! Bij jou ook mist, zie ik.
Hier was het vandaag zo mogelijk nog mooier dan gisteren. Echt onwerkelijk magisch met mist en zon. Alsof er ieder moment een elfje of een kabouter tevoorschijn kon komen
Zie wel wat je bedoelt Mandyy: beetje eentonig allemaal. Ik vind de afwisseling van landschap ook leuker.
Marie_Anne: prachtige foto's! Zelf loop ik veel in Diever en daar zit op de lange route ook een onderduikershol. Ik vind het nog steeds een beetje naar en raar om daar naar binnen te lopen.