Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Moest m'n oude bh's van toen er nog 5 kilo bij zat weer pakken. Daar klaag ik dan weer niet over
 Moest m'n oude bh's van toen er nog 5 kilo bij zat weer pakken. Daar klaag ik dan weer niet over  

Heb nog nooit spierpijn gehad van (thuis) squatten.
 Heb nog nooit spierpijn gehad van (thuis) squatten.                                                         
 om het echt helemaal correct uit yr voeren ben ik meer bezig met MN houding dan dat ik aan struggle ben met gewicht
 om het echt helemaal correct uit yr voeren ben ik meer bezig met MN houding dan dat ik aan struggle ben met gewicht                                                         
 M'n huidige broeken passen echt niet meer bij m'n middel.
 M'n huidige broeken passen echt niet meer bij m'n middel.  Als ik voor een maatje kleiner ga, dan passen die er denk ik (nog) niet in
 Als ik voor een maatje kleiner ga, dan passen die er denk ik (nog) niet in  
                                                          ) zitten nu om mijn middel/bij mijn rug hartstikke los en om mijn billen en bovenbenen echt perfect. Vermoeiend
 ) zitten nu om mijn middel/bij mijn rug hartstikke los en om mijn billen en bovenbenen echt perfect. Vermoeiend  

Emmaa_ schreef:Debbels schreef:Mijn bh kan ook een schuifje strakker
Ik wil je bubbel niet barsten maar over het algemeen zegt dat meer over het uitrekken van je bh dan over het verliezen van vet in die regioWeet niet hoe het bij jou zit natuurlijk..

. Ben zo iemand die als ze bezig is en helemaal opgaat in zijn werkzaamheden dan ook alles om me heen vergeet.
 . Ben zo iemand die als ze bezig is en helemaal opgaat in zijn werkzaamheden dan ook alles om me heen vergeet.