Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desteney_ schreef:Sorry dat ik zo kom binnen lopen, maar ik heb een vraag! Ik wil graag een piercing in mijn nek, een dermal of een surface. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen.
Desteney_ schreef:Sorry dat ik zo kom binnen lopen, maar ik heb een vraag! Ik wil graag een piercing in mijn nek, een dermal of een surface. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen.
Lous schreef:Suzan_v_h schreef:er komen hier echt leuke dingen voorbij! Ik had een vraagje..
Navelpiercings heb ik altijd ontzettend leuk gevonden. Wat is daar de genezingstijd van?
Half april gaan mijn vriend en ik naar Egypte op vakantie, dus het zwembad en de zee moeten er dan natuurlijk aan geloven..
Kan dat als ik hem nu laat zetten of niet zo slim?
De genezingstijd is 9-12 maanden, zwemmen mag 6 weken na het zetten. Het zou dus in principe wel kunnen, maar ik zou het niet aanraden. Ook omdat Egypte een land is waar de hygiëne een stuk minder is.
Suzan_v_h schreef:Lous schreef:Suzan_v_h schreef:er komen hier echt leuke dingen voorbij! Ik had een vraagje..
Navelpiercings heb ik altijd ontzettend leuk gevonden. Wat is daar de genezingstijd van?
Half april gaan mijn vriend en ik naar Egypte op vakantie, dus het zwembad en de zee moeten er dan natuurlijk aan geloven..
De genezingstijd is 9-12 maanden, zwemmen mag 6 weken na het zetten. Het zou dus in principe wel kunnen, maar ik zou het niet aanraden. Ook omdat Egypte een land is waar de hygiëne een stuk minder is.
Wow, ik dacht dat het maar 6 weken genezingstijd was! Aangezien het niet door kraakbeen gaat ofzo.
Ik stel hem nog even uit dan.
Suzan_v_h schreef:er komen hier echt leuke dingen voorbij! Ik had een vraagje..
Snollygoster schreef:Desteney_ schreef:Sorry dat ik zo kom binnen lopen, maar ik heb een vraag! Ik wil graag een piercing in mijn nek, een dermal of een surface. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen.
Ik heb ook lang zo'n piercing gewild, tot een klasgenoot van me d'r een liet zetten. Zij heeft er zoveel problemen mee gehad dat ik het al niet meer wilde, is tot twee keer uitgegroeid bij haar en toen had ze er ook genoeg van.
Zijn hier mensen met een smiley? Ik zit de laatste tijd weer met nieuwe piercings in mijn hoofd, zou graag een smiley willen omdat je daar ook geen zichtbaar litteken van overhoudt, maar een tongueweb vind ik ook leuk. Mijn enigste twijfel is dat ik bang ben dat ik niet met een smiley ga staan
Desteney_ schreef:Klijntje, ik heb ook echt de helix als vreselijk ervaren.. Heb hem toen zoveel jaar geleden nog laten schieten bij de juwelier, maar heb er nooit plezier aan gehad. Het stond leuk, maar welk staafje of ringetje er ook in ging, hij genas niet waardoor ik hem er dus uiteindelijk maar heb uitgehaald. Kon nooit op dat oor slapen van de pijn en op een gegeven lag heel m'n oor open.. In mijn geval maakte het dus niet veel uit wat er in ging, maar ik weet wel dat een ringetje fijner/praktischer is dan een staafje..