[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 16:30

Bastin op Bokt heeft er een in haar nek :j Misschien kun je haar een PB doen!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 16:38

Mars schreef:
Okee, het lijkt mij ook een lastige plek...
Voornamelijk ook door je haar dat erachter kan blijven haken, al weet ik niet of je lang haar hebt?

Ik heb niet heel lang haar, maar wel zo lang dat het over de piercing heen zou komen

Lous

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:08

Nape piercins hebben helaas een zeer grote uitgroeikans hoe dan ook.

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:46

Desteney_ schreef:
Sorry dat ik zo kom binnen lopen, maar ik heb een vraag! Ik wil graag een piercing in mijn nek, een dermal of een surface. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen.

Ik heb ook lang zo'n piercing gewild, tot een klasgenoot van me d'r een liet zetten. Zij heeft er zoveel problemen mee gehad dat ik het al niet meer wilde, is tot twee keer uitgegroeid bij haar en toen had ze er ook genoeg van.

Zijn hier mensen met een smiley? Ik zit de laatste tijd weer met nieuwe piercings in mijn hoofd, zou graag een smiley willen omdat je daar ook geen zichtbaar litteken van overhoudt, maar een tongueweb vind ik ook leuk. Mijn enigste twijfel is dat ik bang ben dat ik niet met een smiley ga staan :=

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:49

Ik wilde 2 jaar geleden ook een nape, een vriendin van mij had 'm ook laten zetten en heeft er nooit gezeik mee gehad maar ik durf toch niet := Ik zou dan wel voor DA's gaan, volgens mij groeien die net wat minder snel uit dan zo'n surface bar.

Edit: Ik zou voor de tongweb gaan, minder gezeik met tanden/tandvlees.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:50

Lieveli heeft een smiley :j,maar niet lang meer omdat het nogal een onhandige piercing schijnt te zijn.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 17:54

Desteney_ schreef:
Sorry dat ik zo kom binnen lopen, maar ik heb een vraag! Ik wil graag een piercing in mijn nek, een dermal of een surface. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen.

Ik heb 2 surfaces onder beide sleutelbenen gehad. Na een paar maanden er uit gehaald. Wat een hel. :n
Haar bleef er altijd achter hangen. Kon geen (langere) ketting meer om, want die zou er ook achter blijven hangen.. En dat hield het genezingsproces flink tegen waardoor ze maar bleven bitchen. Vond ze mooi staan, maar wil ze nooit weer. :n

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:56

Heb sinds een paar dagen eindelijk weer 2 dezelfde plugs in :D was links nog aan het bijstretchen maar was ontstoken geraakt, gelukkig nu weer bijna helemaal de oude. Zit nu te twijfelen of ik nog verder wil stretchen (over een paar maanden pas weer natuurlijk) zit nu op 10 en vind ze eigenlijk nog vrij klein lijken, 12 zou ik wel mooi vinden.. Maar zie t ook al gebeuren dat ik als op 12 zit, ik ook maar gelijk naar 14 wil, en dan blijf ik vervolgens de rest van m'n leven met uitgelubberde oren zitten. Nu heb ik nog een klein kansje dat ze een redelijk end terug stretchen.

Afbeelding

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 20:58

Waar heb je die gekocht? :oo Die zijn zo leuk!

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 21:03

All over piercings! Heb er ook deze te gekke ringen vandaan, voor door je tunnels.
Afbeelding

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 21:35

Jaaa die zijn zo verschrikkelijk mooi <3 Heb heel erg getwijfeld of ik ze ook zou bestellen..

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 21:54

Ohw ik had bij Kruidvat vanmiddag nog 2 piercings gekocht, afgeprijsd voor 2 euro per stuk :D

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 00:02

Oh Skessa, dan moet ik morgen even langs de Kruidvat! :D

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 00:07

Wat een leuke plugs, en die ringen zijn ook echt heel gaaf hoor!

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 11:45

er komen hier echt leuke dingen voorbij! Ik had een vraagje..
Navelpiercings heb ik altijd ontzettend leuk gevonden. Wat is daar de genezingstijd van?
Half april gaan mijn vriend en ik naar Egypte op vakantie, dus het zwembad en de zee moeten er dan natuurlijk aan geloven.. :)
Kan dat als ik hem nu laat zetten of niet zo slim?

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:13

Lous schreef:
Suzan_v_h schreef:
Navelpiercings heb ik altijd ontzettend leuk gevonden. Wat is daar de genezingstijd van?
Half april gaan mijn vriend en ik naar Egypte op vakantie, dus het zwembad en de zee moeten er dan natuurlijk aan geloven.. :)

De genezingstijd is 9-12 maanden, zwemmen mag 6 weken na het zetten. Het zou dus in principe wel kunnen, maar ik zou het niet aanraden. Ook omdat Egypte een land is waar de hygiëne een stuk minder is.

Wow, ik dacht dat het maar 6 weken genezingstijd was! Aangezien het niet door kraakbeen gaat ofzo. :)
Ik stel hem nog even uit dan.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:18

Suzan_v_h schreef:
Lous schreef:
Suzan_v_h schreef:

De genezingstijd is 9-12 maanden, zwemmen mag 6 weken na het zetten. Het zou dus in principe wel kunnen, maar ik zou het niet aanraden. Ook omdat Egypte een land is waar de hygiëne een stuk minder is.

Wow, ik dacht dat het maar 6 weken genezingstijd was! Aangezien het niet door kraakbeen gaat ofzo. :)
Ik stel hem nog even uit dan.

Nee die is een stuk langer, de binnenkant doet er vooral het langst over om te genezen. Het is een wond in je buik, dus wel even iets anders. Uitstellen is in dit geval inderdaad het beste, maakt de kans dat je er langer plezier van gaat hebben ook groter. En mocht er na het zetten iets gebeuren kan je over het algemeen sneller ergens te terecht :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:43

He Lous in het groen! Succes als modje :)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:11

Suzan_v_h schreef:

zou het in de herfst/winter later zetten ;) heb ik tot nu toe met al mijn piercings gedaan ivm zwemmen en vakanties enzo.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 15:13

Hallo,
ik heb ook een vraagje... Ik heb eind november (vandaag 10,5wk geleden) deze piercing laten zetten:
Afbeelding
Er is natuurlijk een vrij lang staafje ingezet, zodat mijn oorschelp de ruimte had om op te zwellen. Met de zwelling is het reuze meegevallen (de hele lengte van het staafje is nooit nodig geweest) en ik ben dus laatst teruggegaan om te vragen, of er al een kortere in mocht.
De piercer zei dat ik beter kan wachten, omdat het volgens hem nog niet helemaal genezen is. Nou, prima. Maar later bedacht ik me het volgende: ik slaap op dat oor. Niet bewust natuurlijk, maar ik draai alle kanten op 's nachts (ik kan echt niet de hele nacht in één houding liggen; wie wel) en dan word ik wakker omdat mijn oor gevoelig is. Zoals je ziet steekt de piercing inmiddels niet meer haaks door mijn oorschelp heen, maar wijst wat omhoog. Ik denk zelf dus dat dat komt omdat ik erop ga liggen en mijn oor met piercing en al plat gedrukt wordt. Op sommige dagen is er wat meer zwelling en zitten er weer korstjes op of komt er zelfs weer pussig vocht uit.
Gaat dit op deze manier überhaupt wel genezen? Zou het niet juist sneller en beter gaan als er een korter staafje in zou zitten?

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 15:51

Oh my.. Heb t ook weer te pakken. Heb rechts nu m'n rook, helix en 3 gewone gaatjes. Nu wil ik daar nog een snug bij! Denk dat die d'r ook echt nog goed bij past, zonder dat het te druk wordt..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 16:26

Snollygoster schreef:
Desteney_ schreef:

Ik heb ook lang zo'n piercing gewild, tot een klasgenoot van me d'r een liet zetten. Zij heeft er zoveel problemen mee gehad dat ik het al niet meer wilde, is tot twee keer uitgegroeid bij haar en toen had ze er ook genoeg van.

Zijn hier mensen met een smiley? Ik zit de laatste tijd weer met nieuwe piercings in mijn hoofd, zou graag een smiley willen omdat je daar ook geen zichtbaar litteken van overhoudt, maar een tongueweb vind ik ook leuk. Mijn enigste twijfel is dat ik bang ben dat ik niet met een smiley ga staan :=

Hier een smiley idd, vreselijk. Het staat tof maar mijn vriend vindt het vreselijk met zoenen, appel afhappen kan niet meer, praten gaat soms rot want het is net een beugeltje.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 16:40

Klijntje, ik heb ook echt de helix als vreselijk ervaren.. Heb hem toen zoveel jaar geleden nog laten schieten bij de juwelier, maar heb er nooit plezier aan gehad. Het stond leuk, maar welk staafje of ringetje er ook in ging, hij genas niet waardoor ik hem er dus uiteindelijk maar heb uitgehaald. Kon nooit op dat oor slapen van de pijn en op een gegeven lag heel m'n oor open.. In mijn geval maakte het dus niet veel uit wat er in ging, maar ik weet wel dat een ringetje fijner/praktischer is dan een staafje..

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 17:36

Bedankt voor je reactie Desteney! Hm, dat klinkt niet zo veelebelovend, misschien nog eens bij een piercer langsgaan en me opnieuw goed laten adviseren dan...

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 17:39

Desteney_ schreef:
Klijntje, ik heb ook echt de helix als vreselijk ervaren.. Heb hem toen zoveel jaar geleden nog laten schieten bij de juwelier, maar heb er nooit plezier aan gehad. Het stond leuk, maar welk staafje of ringetje er ook in ging, hij genas niet waardoor ik hem er dus uiteindelijk maar heb uitgehaald. Kon nooit op dat oor slapen van de pijn en op een gegeven lag heel m'n oor open.. In mijn geval maakte het dus niet veel uit wat er in ging, maar ik weet wel dat een ringetje fijner/praktischer is dan een staafje..

Schieten kan je ook niet vergelijken met piercen. Bij schieten krijg je er zo'n lomp achterkantje op waardoor hij niet goed geneest.