Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik droeg eigenlijk tot afgelopen jaar ook geen make-up, ben nu 19. Vond het op de middelbare school altijd maar te veel tijd kosten (droeg hooguit mascara en een oogpotloodje van tijd tot tijd) en dat vind ik nu nog steeds vaak. Draag echt lang niet elke dag make-up, als ik een uurtje hoorcollege moet volgen ga ik het liefst nog in mijn pyjama naar school
xNavatu schreef:Bij mij is het juist mn wakker worden ding smorgensAls ik niet uitgebreid makeup doe dan slaap ik de rest van de dag
xDonja schreef:Ik vind het niet echt een duidelijke foto. Is dat met of zonder make-up?
Toen ik 13/14 was droeg ik hooguit wat mascara en oogpotlood, ik draag nu ik 20 ben welke elke dag foundation, poeder, blush, wenkbrauwpotlood, mascara en soms eyeliner en oogschaduw, of lipstick. Maar ik zie tegenwoordig kinderen die meer dragen dan ik...
Dyphusion schreef:Even snel weer een vraag van een stille meelezer, maar denken jullie dat Brave en Velvet Teddy mooi staan bij een hele lichte huid aka NW10?