Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tazzey

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:18

Dat heb ik dus ook. Als ze goedkoper worden dan zou ik het wel erg leuk vinden om mijn hele boekenkast vol te zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:18

Maar waar laat ik dan mijn boeken?

:')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:23

Op Martkplaats :D

Ik ben al mijn boeken aan het uitzoeken het meeste doe ik weg op een aantal unieke boeken na die ik graag wil bewaren. Ik kan in ieder geval 1 hele boekenkast leeg maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:31

Ik zou echt niet zonder mijn boeken kunnen :n
Hou het maar gewoon bij mijn Helmers!

Oef, die is wel heel erg in your face goud...

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 11:34

Ik vind het een kerst lakje. Hij is best leuk voor een Catrice lakje *gaat gauw haar mond spoelen*

Ik heb veel boeken staan die ik de laatste 15 jaar niet meer aangeraakt heb. Zelfs boeken van mijn vorige studies staan erbij. Ik heb wel speciale boeken die ik niet kwijt wil maar daar hebben we hier aparte kasten voor. Mijn eigen boekenkast ga ik dus ruimen en hopen op een goedkoper alternatief :D
Ik heb erg veel ebooks en lees bijna geen "echt" boek meer.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:06

Dat systeem is wel behoorlijk duur.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:11

Nou ja, voor de normale mens is 18 potjes nagellak toch al behoorlijk veel en dan is het leuk en goed te betalen.
Maar voor ons gekken wordt het wat prijzig :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:12

Ik vind het inderdaad vrij prijzig. Ik heb er behoorlijk wat nodig. Ik denk wel dat er vanzelf goedkopere varianten op de markt gaan komen.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 12:14

T is op zich ook wel een leuk idee, maar stel dat je 40 van die dingen hebt staan, dan moet je alsnog heel erg zoeken naar t goede kleurtje..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:26

Oh, die zijn wel heel erg leuk zeg! Maar wordt wel een duur geintje voor de meeste hier denk ik idd :').
Nooit verwacht dat ik het zou zeggen, maar ik ben echt wel blij met mn helmer. Er verdwijnen er alleen wel steeds meer in, want als ik een berg op tafel had omdat ik niet kon kiezen, gaan ze allemaal de Helmer in als ik geen zin heb om op te ruimen :=.

Lekker weekje weg geweest Tazzey, klinkt goed. Bij TD/NS kun je ook van die parrafine dingen kopen voor niet zo gek veel geld.

Ik heb vandaag mn laatste dagje vakantie, al is er weinig vakantie geweest op 2 dagen na :'). Alleen maar overal heen gevlogen, maar was wel lekker zonder ook nog eens aan werk te hoeven denken :D.

Had wel nog een post op de blog
Daddy's Little Girl <3

En vandaag een wat mindere
Easy As Pie

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 16:29

Oh die Daddy's Little Girl is leuk!

Ik had inderdaad bij NS gezien dat ze paraffinebaden verkopen en ook de blokken. Jammer alleen dat er $176,50 aan verzendkosten bovenop komt. Dat is duurder dan het bad en de blokken samen.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 18:57

Weet een van jullie toevallig waar je make-up van het merk 2bkunt kopen in NL? Ik heb in België een nagellakje (holo what else) en een tube BB cream gehaald. Ik heb een rampzalige huid dus de meeste BB's en CC's werken niet voor mij maar die van 2B werkt perfect. Dus meteen een reserve tube gescoord. Nu wil ik eigenlijk nog wel de primer en concealer testen maar zou niet weten waar je het kunt kopen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:32

2B is hier te koop bij de Jumbo Foodmarkt (mega Jumbo,de grootste van NL) :j

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:35

Ze hebben ook heel veel nagellakjes staan.Vorige week helaas even geen geld,van de week maar weer eens even kijken.Beheersen was moeilijk.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:35

Nog nooit van het merk gehoord..

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:37

Ik had er ook nog nooit van gehoord tot ik langs een winkeltje liep en mijn nailpolish radar afging. Daar verkochten ze alleen 2b. Leuke dingen voor een heel schappelijke prijs. Voor die tube BB cream betaalde ik €5,50. Ik heb tubes van €60 gehad die slechter waren.

Lous, ze hebben een hoop leuke kleurtjes. Ik heb mijn holo nog niet getest maar ik ben benieuwd.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 19:53

Ik wou net zeggen dat ze het hier ook bij de Jumbo verkopen, maar dat is dezelfde :')
Bij mijn ouders ook nog in een of andere franchise drogist. Erg lastig te krijgen verder, het waterproef oogpotlood is ook echt aan te raden!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:45

2B hadden ze vroegah bij t Kruidvat

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:22

Tazzey schreef:
Ik had er ook nog nooit van gehoord tot ik langs een winkeltje liep en mijn nailpolish radar afging. Daar verkochten ze alleen 2b.

_O- _/-\o_

Leuk kleurtje die van Catrice Tazzey. En hoewel ik er niet weg van ben zou ik heb maar op 1 nagel doen en de andere 4 rood ofzo, lekker foutig kerstig :')

Daddy's Little Girl <3 me loves blue

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:29

Ik hou he-le-maal niet van blauw maar vind Daddy echt fantastisch! Op alle fronten, ook door de naam <3.

Ik ken het echt niet, maar fijn voor de porto dat je er zo goed op reageert!
Ik heb ook zo'n grafhuid en als ik eindelijk een fijn product heb, dan bouwt mn huid een of ander afweersysteem op na een maand of 3 waardoor ik echt cooonstant op zoek blijf :/.
Heb nu iets op het oog van mario badescu en alpha-h maar dat vindt mn porto momenteel echt niet fijn :(

Koop veel liever lakjes :D

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 22:39

Haha ik zou naar m'n paps moeten gaan: omdat ik jou kleine meisje ben moet ik dus dit lakje van jou krijgen :')
hij ziet me al aankomen _O-

Jullie zullen me trouwens wel een vreemde vogel vinden.. maar ik mag binnenkort op kenninmakingsgesprek komen bij een bejaardentehuis. Heb daar gereageerd op vrijwilligersfunctie als hulp in de nagelsalon. Oftewel; kletsen met oude dametjes en nagels lakken :D En laat dat nou 2 dingen zijn die ik leuk vind haha. Ben benieuwd, is voor mezelf een stapje vooruit :)

Denk dat ik met dat gesprek trouwens wel voor een vrij neutrale lak ga (nude of licht roze ofzo), niet te opvallen.. dan schrikken die oudjes zich rot :')

Zit inmiddels ook al een tijdje in dubio of ik opleiding tot nagelstylist wil gaan doen. En dan daarna eigen bedrijfje opzetten en me dan toch vooral richten op het thuis bij ouderen nagels lakken. Klinkt voor jullie misschien niet leuk maar mij lijkt het wel leuk haha :P

Puck94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 08:50

Super leuk Santos! Lijkt mij ook wel leuk hoor. Goed dat je je zo wil inzetten voor de ouderen, die lopen nu toch wel wat mis door alle bezuinigingen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 08:55

Waarom zouden wij je raar vinden omdat jij vrijwilligerswerk wilt gaan doen?
Als je daar voldoening uit haalt is dat juist leuk!

Zijn prijzige producten Yv, maar hoor wel echt alleen maar lovende kritieken over beide merken.
Ben stiekem ook wel heel benieuwd, maar mijn huid is gelukkig niet zo gevoelig dat ik het prijskaartje er voor over heb :')

Moet wel een crème zoeken die wat voedender is dan die ik nu gebruik.
In de zomer is een wat lichtere crème prima omdat ik dan wat vetter wordt, maar in de winter is mijn huid echt super droog -O-

Daddy's heb ik echt al heel lang niet gedragen, zal hem binnenkort eens uit het stof trekken.
Blijft een fijn lakje!

En blauw is na rood mijn favoriete kleur lak denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 10:31

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 10:53

Puck94 schreef:
Super leuk Santos! Lijkt mij ook wel leuk hoor. Goed dat je je zo wil inzetten voor de ouderen, die lopen nu toch wel wat mis door alle bezuinigingen...

Ja het lijkt me gewoon leuk. Ik vind sowieso werken met dementerende echt leuk. Dan niet de verzorging maar de activiteiten.

Ik dacht eerst aan groen toen ik Apple las maaaar menn wat een mooie rooie <3