[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlies85

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 12:26

Zo zit ik met een piercing waarvan ik nog steeds niet weet hoe ik hem moet uitspreken...gelukkig hadden ze voorbeeldfoto's in de shop dus was het een kwestie van aanwijzen :D

In mijn geval gaat het om de conch

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 12:32

Konsj!
Toen ik dat tegen mijn piercer zei werd ik niet raar aangekeken.. En later noemde hij m zelf ook zo. :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 12:36

Ah dus toch :+ dacht het al wel maar durfde het nooit uit te spreken :=

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 13:41

Goeienmiddag :D

Ik lees al weer even mee en kom me toch maar (weer :P ) melden.
Ik heb een Helix en een neuspiercing gehad, die zijn er allebij al weer uit :+
Helix wilden niet helen en neuspiercing was heul lelijk gezet :\

Tegenwoordig heb ik alleen beide oren op 8mm gestretcht (ben niet van plan groter te gaan)
En ik wil stiekem toch weer na de vakantie een neuspiercing, wel bij een andere betere shop uiteraard..

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 21:42

Whieee mn helix zit erin hoor :). Viel heel erg mee, vind hem ook heel mooi gezet :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 22:14

Heb je een foto? :D

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 22:37

Afbeelding

Als mn batterij is opgeladen maak ik wel nog een soort van vooraanzicht :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 23:05

Mooi! Die daaronder is ook leuk :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 23:50

Goh, ik las net ergens een verhaal van iemand die een jaar niet op haar Helix heeft kunnen slapen en er niet aan kon zitten. Ik heb hem nu drie dagen en kon er gisteren gewoon op liggen! Doe ik het zo goed of doet zij iets verkeerd? _O-

Ik heb nu ook korstjes enzo maar die zitten niet echt vast, ik doe dat troepje wat ik van de piercer heb gekregen op een wattenstaafje en ga er gewoon langs, daarna druppel ik een druppeltje op het gaatje zelf...

Da's goed toch? Ik was in de douche met een beetje unicura.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:25

Hihi,

Ik heb ook bijna nergens last van. Het is niet echt rood of gezwollen. Maaaarrr, ik las dus op het piercing forum dat kraakbeenpiercings soms in het begin heel lief zijn, en na 2 weken gaan ze opeens helemaal los :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 16:40

Ja daar ben ik ook een beetje bang voor :=

Over het algemeen heb ik snel helende wondjes tenzij ik eraan blijf pielen maar dat doe ik niet met mn piercing.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 22:04

Haha we zullen het zien. Die van mij is ook lekker rustig, maar erop liggen kan ik nog niet.

Tegen mij zei ze trouwens dat ik alleen moet zeezouten, de klant voor mij moest juist alleen met zeep, maar die had ook alleen "maar" een gaatje in zn oorlel.

Ik wil trouwens ook nog 2e gaatjes in mijn oorlel, maar ik twijfel nog of ik dit ga laten schieten (naja push troughen) of piercen aangezien de oorlel in principe wel makkelijk weefsel is.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 22:06

Mijn 2e gaatje heb ik niet laten piercen, mijn 3e gaatje wel, want die zat al in een wat "taaier" stuk.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 22:56

Oke ik neem dat geen pijn terug nu. Heb nu een stijve nek door het met mijn oor in een mok water hangen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 23:10

muntdrop schreef:
Oke ik neem dat geen pijn terug nu. Heb nu een stijve nek door het met mijn oor in een mok water hangen :')

Wat _O-

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 10:54

Rot is dat he :P

Een tip (als je eraan kan komen), fix een spuit (zonder naald uiteraard, zo een waarmee je misschien vroeger nog in bad hebt gespeeld.) Daarmee kan je heel makkelijk en precies het water over je oor laten stromen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 12:32

.....je kunt het toch net zo makkelijk onder de douche schoonmaken of denk ik nu te makkelijk? :')

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 12:34

Tegen mij zij ze dat ik alleen moet zeezouten, en dan een paar minuten miet weken, verder geen gedoe in de douche ofzo. Nu zou ik ook kunnen proberen het kopjes tegen mijn oor aan te houden, maar kk ben bang dat er dan overal water komt behalve op mn oor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 12:43

En je hebt een helix laten zetten? Wat maf... Ik moet het 2x per dag een druppeltje troep geven die ik mee heb gekregen en verder gewoon afblijven maar ik doe in de douche een beetje unicura...

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 13:31

Wat ik weet is dat ze bij Tattoobob dus Chloorhexedine meegeven,dat flesje dus. Dat is vergelijkbaar met Sterilon en meestal te agressief voor piercings. Bij sommige werkt het wel goed. Zeezouten is dus natuurlijk en minder agressief.
Ik moest mijn rook dagelijks reinigen met Easy Piercing (de groene variant) onder de douche. Dat was genoeg. Mijn oor was de eerste 2 weken gevoelig,daarna helemaal geen last meer van gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 13:58

Ik ben bij Tattoo Bob geweest dus zou best kunnen dat ik dat Chloorhexedine mee heb gekregen, mijn oor is over het algemeen niet gevoelig behalve dus als ik de piercing omhoog en omlaag beweeg (ik heb een ringetje). Ik stootte het net perongeluk tegen de hoofdsteun van de auto en dat voelde niet naar oid...

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 16:53

Jup, forward helix. Maargoed, iedere piercer zegt natuurlijk weer wat anders. Doe iig maar gewoon braaf wat er gezegd word, maar natuurkijk wel je gezonde verstand blijven gebruiken. Die van mij is nog wel gevoelig als ik er perongeluk tegenaan kom of erop lig, maar das wel te verwachten natuurlijk.

Doanique, staat er niet op het flesje wat erin zit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:03

Lijkt mij dat een forward helix ook meer zeer doet... Of niet?

Er staat (volgensmij) niks op, ik zal straks even kijken.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 17:19

Ik heb (nog) geen gewone helix, dus ik kan het niet vergelijken. Over een maandje ga ik eerst mijn 2e gaatjes laten zetten en als dat goed genezen is misschien een helix :)

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 19:29

Ik moet altijd met een spulletje erop wat ik van de piercer krijg, geen idee wat het is eigenlijk. Maar dat weet Vumana wel :)

Mijne is gewisseld naar rechte staafjes en chirurgisch staal omdat ik waarschijnlijk niet tegen de titanium kan net als bij mn navel. Hoop dat het nu snel wat rustiger word :)