lisa_pluisje schreef:Ben even heel benieuwd naar je antwoord
Zie;
Citaat:het zijn volwassen, volstrekt onafhankelijke zelfbewuste vrije vrouwen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Winged schreef:B) als een kerel zo oppervlakkig is dat het hem alleen om de buitenkant gaat kan hij wat mij betreft ook opzouten.
Idem een vrouw die denkt dat dit de crux is.
Winged schreef:'t schijnt dat mannen daar meer last van hebben: http://www.ze.nl/p/148663/mannen_dumpen ... _dik_wordt
Huertecilla schreef:Ik ga vanavond bloed doneren dus daarom nog even een andere waar afvalkundigen van op de kast gaan.
Je bloed heeft circa 1000Kcal. per liter.
Bloed doneren is dus afvallen én een goed doel dienen; win-win.
Toch raak ik ze liever kwijt met sex; dat is ook nog léuk; win-win-win
Yamcha schreef:Je ziet het ook bij paarden, te dikke paarden vindt men normaal, slanke paarden te schraal. Bij honden ook, het beeld van wat een gezonde hond is, is echt verschoven.
Ergens vind ik dat ook wel kwalijk, omdat, als deze tendens doorzet, over een paar jaar eigenlijk niemand meer weet hoe een gezond mens/dier er hóórt uit te zien......
Huertecilla schreef:Yamcha schreef:Klopt het zo ongeveer?
Ja.
Sizzle schreef:Bijna, want zoals je het mij uitlegde mogen niet enkel licht genoeg (hoeveelheid kg) zijn voor het paard maar ook nog perfect afgetrained en fit en in de onderste schaal van het bmi zitten voor dat ze een voet in de stijgbeugel mogen zetten (anders schaamt het paard zich waarschijnlijk).
Citaat:Zijn je paarden eigenlijk ook perfect op gewicht met geen grammetje te veel?
Citaat:Ieder excuus die je voor die hobby hebt is een slecht excuus, paardrijden is per definitie egoistisch.
Sizzle schreef:Bovendien, bewijs maar eens dat een minder getrained popje meer belastend is dan een volwassen man.
Huertecilla schreef:Sizzle schreef:Ik ken die metingen, en heb ze ook van dichtbij gezien dus je trekt weer conclusies waar je niets van weet.
Wat bekeken is is het verschil tussen getrainde ruiters en ongetrainde ruiters.
Wederom ga je van jouw alwetendheid uit.
Sizzle schreef:Als je vervolgens die perfecte paardrijvrouw gevonden hebt, ga je dan ook toegeven dat zij dan voortaan beter kan rijden ipv jijzelf?