Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Armario

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 12:35

Ja dat verschilt inderdaad per dag. Vandaag ging workout 7 me niet zo goed af terwijl het dinsdag veel beter ging. Het zweet drupte op de grond (dit wordt nog leuk *ahum* naarmate het mooier weer wordt).

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 14:31

http://www.youtube.com/watch?v=SmcLB9ObdOM

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar morgen doe ik deze er even achteraan!
Heel makkelijk en rustig, maar ik heb over een maandje ultra ronde billen :+

Ik had trouwens even geen workouts gedaan en meteen werden mijn spieren weer slap..oops, toch maar blijven bikkelen dan 8-)

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 16:37

:wave:
Ik lees al een tijdje mee met eerst het idee om 30 day shred te doen en daarna 6weeks 6pack maar inmiddels zijn we alweer een maand verder en heb ik nog steeds de energie niet om elke dag workouts te doen dus ga ik gelijk aan de 6weeks 6pack aangezien je die niet elke dag hoeft te doen. Ik ga zo beginnen dus eerst even opmeten en foto's maken :) Ik ben benieuwd hoe het me af gaat.
Ik lees van jullie allemaal zulke enthousiaste berichten dat ik nu toch zelf maar 's moet gaan beginnen :Y)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 19:06

Meiden mag ik me ook weer melden? Ik heb in het eerste topic al meegepraat maar door drukte moest ik het laten zitten. Op dit moment ga ik twee tot drie keer in de week hardlopen, maar ik val niks af. Ik train vooral voor de 4 mijl van Groningen maar die is pas in oktober. Veel motivatie is er ook nog niet dus.

Ik wil een nieuwe poging gaan wagen en deze keer ga ik gewoon volhouden! Ik moet echt strakker, echt te zwaar ben ik namelijk niet! Er mogen echt wel 5 kilo af voor het mooie en het frustreert dat dit niet lukt. Ligt geheel aan mijn eigen eetpatroon dus de knop moet even weer om!

Ik ga nu zo beginnen :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 19:15

Dubbelpost :+

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 20:09

SAKKIA schreef:
Meiden mag ik me ook weer melden? Ik heb in het eerste topic al meegepraat maar door drukte moest ik het laten zitten. Op dit moment ga ik twee tot drie keer in de week hardlopen, maar ik val niks af. Ik train vooral voor de 4 mijl van Groningen maar die is pas in oktober. Veel motivatie is er ook nog niet dus.

Ik wil een nieuwe poging gaan wagen en deze keer ga ik gewoon volhouden! Ik moet echt strakker, echt te zwaar ben ik namelijk niet! Er mogen echt wel 5 kilo af voor het mooie en het frustreert dat dit niet lukt. Ligt geheel aan mijn eigen eetpatroon dus de knop moet even weer om!

Ik ga nu zo beginnen :j

Met hardlopen val je vaak ook niet meteen veel kilo af. Ik denk dat je dan veel interval training moet gaan doen en/of naar de sportschool moet gaan. Ik ben met hardlopen wel 5 kilo afgevallen, maar hoor van veel dat dit niet lukt.
Ik ga nu 4x per week naar de sportschool en het strakker worden gaat daar veel makkelijker. :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 21:05

Nou de eerste keer zit er weer op. De eerste keer had ik echt enorme spierpijn :oo Hoopde dat dit deze keer niet zo erg wordt, ik kon alleen nog maar kruipend de trap op :o En das erg lastig op het werk, want daar zit ik op tweede verdieping en geen lift :+

Ik weet dat je met hardlopen niet heel veel afvalt hoor. Daarom wil ik dit er weer naast gaan doen. De vorige keer na level 1 was ik best wel wat centimeters kwijt. Maar kon toen de tijd en de motivatie niet meer vinden.

Wat eten jullie trouwens na die tijd? Ik heb nu best honger eigenlijk, maar ik weet niet zo goed wat ik nu kan nemen? Wat magere yoghurt en druiven ofzo?

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 21:16

Nee, ik ben met hardlopen ook maar weinig afgevallen, terwijl ik best veel liep en vaak ook redelijke afstanden. Pas met de workouts van Jillian ging het echt goed, icm met gezond eten.
Ik ben het lopen na een blessure nu weer aan het opbouwen.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 21:19

@SAKKIA een gekookt eitje misschien? :)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 21:35

Eiwitten idd

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-13 22:07

Nou, ik heb echt een tijdje niet meer hier gepost... Inmiddels gaat het allemaal wat beter. Volgende week gaan we kijken of ik weer voorzichtig kan gaan beginnen met shredden. En vandaag heb ik mijn nieuwe (race)fiets opgehaald, een gecustomiseerde fixed gear, en ik heb echt enorm zin om weer aan de slag te gaan. Dus dat is een goed teken! Waarschijnlijk mag ik dan uiteindelijk om de dag shredden en de andere dag fietsen. Ik heb me in de tussentijd niet gemeten of gewogen, maar heb het idee dat ik niet enorm veel ben aangekomen dus dat is ook wel positief.

En hoe gaat het hier verder?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-13 23:16

Welkom terug Ukkieee, fijn dat het beter gaat! :)

Net dag 22 gehad, was zwaar vandaag. Had iets teveel uien in mn eten gedaan dus die komen nog steeds mn neus uit :') Niet heel lekker tijdens het sporten..

LS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 00:40

Welkom terug Ukkieee!

Ik zou echt de shred voor de 6week sixpack aanraden. In de 6w6p gaat alles veel sneller naar mijn idee en ook pak zwaardere oefeningen. Was voor mij een aanslag op mijn lichaam.
Ik heb nu de shred gisteren voor het eerst gedaan, ik zweette en was moe maar wel voldaan. Ik heb niet het gevoel gehad van te willen opgeven.
Nu heb ik enkel pijn in mijn schouders, ik wilde per se met gewichten meedoen, maar de oefening op je rug en dan armen op en terug dicht is dus niet goed voor mijn pezen :=
vanaf vandaag dan maar zonder gewichten, geen zin in peesscheur 2.0 :)

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 09:21

Nou zeg, gewicht was hetzelfde en ben zelfs een paar centimeter bijgekomen bij mn taille en navelomvang. -O-
Moet weer even goed gaan letten op mn voeding, merk dat ik weer teveel ga snoepen tussendoor.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:25

Hoi Ukkie en SAKKIA *\o/*

Spikkel, misschien is je lichaam dan een beetje opgeblazen van de troep?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:54

Ja zou best kunnen, en ik zie dat ik volgende week ongesteld moet worden dus dat zal ook wel meespelen.

Net dag 23 gedaan maar het ging niet echt lekker. :') Had mn dag niet zo denk ik haha.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:01

Oh ja dan kan echt verschil uitmaken. Hetzelfde met snoepen etc. Al eet ik evenveel kcal maar 's avonds een zak chips, gegarandeerd dat ik dat 2 dagen op de weegschaal zie. Daar komt het warme weer bij, dus dan houd je ook vocht op. Heel vervelend (zeker met maar 1 weegmoment per week :P) maar trek het je niet aan, en probeer echt veel water (of thee) te drinken, dat scheelt enorm. Hoe meer je drinkt, hoe meer je er uit plast :)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:10

Idd Brhiseis.. heb zelf het idee dat groene thee daar heel goed mee helpt

bij mij weer een cm en een kg eraf met BR :)

Shred is volgens mij idd een hele mooie basis voor de meeste van haar andere dvds, 6pack, killer buns, killer abs

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:12

Ja precies, het is ook nog eens warm en ik houd al veel vocht vast. Daarvoor wil ik eigenlijk naar de dokter want ik heb altijd veel vocht in mn enkels. En ik merk het ook met mijn horloge, begin van de dag zit het goed maar aan het eind gaat het knellen.

Gelukkig drink ik al veel water, thee houd ik niet van. Drink zeker 2 liter per dag. :j

Ik ga nu even boodschapjes doen... op de fiets, niet met de auto. :D

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:15

Je hebt ook wat capsules (Jeneverbes geloof ik) die je kunnen helpen wat extra vocht af te voeren Spikkel..
maar misschien niet onverstandig om bij de dokter na te vragen

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:23

Goed gedaan Chessie!

Vervelend moet dat zijn, Spikkel

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:55

Spikkel dat is lastig. Zou idd even naar de ha gaan en niet zelf van alles proberen, er is vaak een oorzaak voor. En die kun je beter bestrijden als je die ook weet.

Hier wel wat spierpijn, maar niet abnormaal. Ik ga straks weer en eet daarna een salade waarin ik kip en een gekookt eitje doe. Vanavond sta ik mezelf een wijntje toe en 3 toastjes met verantwoord beleg. Verder snij ik dan altijd een paprika en komkommer om te verkomen dat ik chips oid ga snaaien.
Morgen een verjaardag. Hoop dat ik dan mezelf een beetje in kan houden.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:04

Of fruit in plaats van chips, SAKKIA, het is allemaal zo heerlijk nu! *\o/*

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 16:10

Ik heb me ook ingehouden in de supermarkt, alleen een Milka reep gekocht, en die opgegeten. :o Wilde em eigenlijk bewaren voor heel het weekend maar nu heb ik gewoon pech. :+
Verder lekker salades en fruit gekocht. Vanavond visburger volgens slankrecept maken.

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 20:41

Ik heb het al 5 dagen niet gedaan ben er gewoon niet aan toe gekomen door school en werk..
Ga maandag 18 km naar school fietsen en ook weer terug en wil daarna weer gaan beginnen doe dan 1 dag level 2 en daarna verder met level 3