Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dorus schreef:Heb je de variant tegen de muur al geprobeerd? Ik zou verwachten dat daarbij minder druk/gewicht op je polsen komt te staan. Of met een vuist ipv een vlakke hand? Dan is de hoek vd pols volgens mij ook minder groot.
Bzoem schreef:Toch nog een keer mijn push ups vraag...
Wat als het gewoon echt al zeer doet als ik mijn handen alleen al op de grond zet?
Het lijkt wel of ik die 90 graden hoek niet kan maken met mijn polsen. Er komt direct een steek tussen m'n pols en t midden van m'n hand.
En als ik toch doorzet volgt een extra steek in een schouder.
Ik heb beide polsen rond m'n 9e/10e zwaar gekneusd (dubbel geklapt toen ik achterover viel), maar daarbij vaker last van bepaalde gewrichten bij grote belasting.
Zou ik de oefening kunnen aanpassen? En hoe? Of gewoon doorzetten zoals het moet?
Libera schreef:Ben nog druk aan het bijlezen (nu op pg24) maar meld me hier ook maar vast. Ben gisteren na het lezen van de OP heel enthousiast begonnen, maar viel nog vies tegen!
Ben afgelopen zomer bevallen en wil nu mn buik weer strak trainen want ziet er niet uit
Las al wel vanalles over gezond eten enzo. Hoe weet je hoeveel calorieen je moet eten? Vind het lastig en wil ook niet op een echt "dieet" ivm borstvoeding...