Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het gaat steeds beter maar ik vind het ook wat eentonig worden. Ik ben al benieuwd naar level 2. 
Je hebt altijd heel nuttig en fijn advies en je bent echt een toevoeging aan dit topic
Bedankt daarvoor! 
Dorus schreef:Heb je de variant tegen de muur al geprobeerd? Ik zou verwachten dat daarbij minder druk/gewicht op je polsen komt te staan. Of met een vuist ipv een vlakke hand? Dan is de hoek vd pols volgens mij ook minder groot.

.
Anders tijdens het koken maar een zo groot mogelijk deel van de work out doen..
Die lukken niet zo goed. Misschien vanavond weer als ik het gewoon doe om de vloerbedekking maar anders krijg ik pijn inmijn knieën (die het nog op de Anita manier)
Ik ben denk ik de enige die hier fulltime zit, dus dat gaat hem niet worden.
Ook ik lette extra goed op de berichten van Raponsje.... Jammer dat juist dit topic voor boktbegrippen echt super verloopt maar dan toch door andere van buitenaf wordt verstoord....
ik heb gewoon weer opnieuw spierpijn maar dan nu in mijn bovenbenen..... hmm teken denk ik maar dat ik de oefeningen extra goed heb gedaan gisteren
Dus ja Dames! Ook als je denkt veilig op dag 7 te zitten kan de spierpijn nog terugkomen!
Bzoem schreef:Toch nog een keer mijn push ups vraag...
Wat als het gewoon echt al zeer doet als ik mijn handen alleen al op de grond zet?
Het lijkt wel of ik die 90 graden hoek niet kan maken met mijn polsen. Er komt direct een steek tussen m'n pols en t midden van m'n hand.
En als ik toch doorzet volgt een extra steek in een schouder.
Ik heb beide polsen rond m'n 9e/10e zwaar gekneusd (dubbel geklapt toen ik achterover viel), maar daarbij vaker last van bepaalde gewrichten bij grote belasting.
Zou ik de oefening kunnen aanpassen? En hoe? Of gewoon doorzetten zoals het moet?
Die kan je zo zwaar maken als je zelf wil! Als je in mijn berichten even terugzoekt vind je een plaatje waarop je goed kan zien hoe het moet
Libera schreef:Ben nog druk aan het bijlezen (nu op pg24) maar meld me hier ook maar vast. Ben gisteren na het lezen van de OP heel enthousiast begonnen, maar viel nog vies tegen!
Ben afgelopen zomer bevallen en wil nu mn buik weer strak trainen want ziet er niet uit
Las al wel vanalles over gezond eten enzo. Hoe weet je hoeveel calorieen je moet eten? Vind het lastig en wil ook niet op een echt "dieet" ivm borstvoeding...

Lijkt me zeer interresant om te proberen.