Shirley schreef:Misschien heet hij juist Olaf Ja, niks helpt. Beh.Ik wil nooit meer verliefd worden *klaag*
Misschien probeer je juist te hard om hem te vergeten...probeer het inderdaad meer los te laten en te focussen op andere zaken!
Wie ooit die slappe Roosvicee heeft verzonnen *Schuift een enorme beker chocolademelk naar Dreamy toe*
Dreamy schreef:Jullie zijn wel heel erg lief hier Ik ga zometeen chocolade-ijs pakken, iemand ook een hapje? Oh, daar wil ik je graag bij helpen hoor
Op onze stal worden ze ook rond 10en nog even verblijd met een portie kuil En ja, je mag het bakje uitlikken!
Aww bakje uitlikken Ik voer de konijnen rond 12 uur voor ik slapen ga Ik moest was even uithangen , alweer een jaar op mezelf (en een maand uh 2)Volgende week bewoners bijeenkomst erg spannend ze mogen dit krot wel slopen
Dreamy schreef:Klaagmomentje van mij!Waarom doet alles me aan mijn crush denken, die ik juist heel hard probeer los te laten. Pffff!Dat komt door........ Denk eens NIET aan een roze ijsbeer?Snap je? Je wilt er niet aan denken en daardoor denk je er juist aan.. Sterkte! Nayomie, beterschap!