[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 01:04

NWDynamite schreef:
En of het verslavend is haha.. En dan niet het zetten zelf maar wel het hebben van zulke mooie versieringen op je lichaam. 8 maanden na de eerste had ik de tweede al hahaha.. Mag ik hier foto's spammen?

Ik had binnen een maand 2 :') Volgens mij was het 2 weken na de eerste dat ik de tweede zette. Was niet helemaal de bedoeling haha (de eerste dan want die 2e had ik een afspraak voor gemaakt)

Zal deze week een foto maken van mijn tattoo die nu genezen is. Denk dat ik nog even terug moet om bij te laten werken. Een lus van een letter is niet helemaal mooi.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 03:29

NWDynamite schreef:
Dit is mijn eerste tattoo, op mijn rechter onderarm, de naam van mijn dochtertje (ze is er helaas niet meer).
http://imageshack.us/a/img31/8968/sam0054x.jpg

En korte tijd later volgde de tweede. Ik wilde graag iets wat symbool stond voor al het moois wat mijn vriend mij gegeven heeft, onder andere natuurlijk ons dochtertje. Dus als symbool van dank en als symbool voor hem, een vlinder (iemands naam of voorletter zetten vind ik altijd wel erg rigoureus, dit heeft voor ons een betekenis en is voor de buitenwereld gewoon een vlinder, dat vind ik leuk :D). Hij is alleen niet zo mooi genezen omdat de korstjes eraf werden geschuurd door mijn bh bandje en hemdjes en dergelijke, ik moet nog terug om hem te laten 'bijwerken', dit doet hij gratis voor me en valt onder de service, wat ik klasse vind.
(sorry voor de kwaliteit van de foto)

http://imageshack.us/a/img580/4427/vlinders.jpg

Wauw! Wat een prachtige naam en tattoo('s)!
En sterkte :)

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 03:56

Charmaiineee schreef:
NWDynamite schreef:
Dit is mijn eerste tattoo, op mijn rechter onderarm, de naam van mijn dochtertje (ze is er helaas niet meer).
http://imageshack.us/a/img31/8968/sam0054x.jpg

En korte tijd later volgde de tweede. Ik wilde graag iets wat symbool stond voor al het moois wat mijn vriend mij gegeven heeft, onder andere natuurlijk ons dochtertje. Dus als symbool van dank en als symbool voor hem, een vlinder (iemands naam of voorletter zetten vind ik altijd wel erg rigoureus, dit heeft voor ons een betekenis en is voor de buitenwereld gewoon een vlinder, dat vind ik leuk :D). Hij is alleen niet zo mooi genezen omdat de korstjes eraf werden geschuurd door mijn bh bandje en hemdjes en dergelijke, ik moet nog terug om hem te laten 'bijwerken', dit doet hij gratis voor me en valt onder de service, wat ik klasse vind.
(sorry voor de kwaliteit van de foto)

http://imageshack.us/a/img580/4427/vlinders.jpg

Wauw! Wat een prachtige naam en tattoo('s)!
En sterkte :)

Dankjewel :)

Rosannee_

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 14:46

Ik wil graag een tattoage zetten voor mijn overleden opa, hiervoor wil ik een niet te opvallende plek die mij niet in mijn 'latere werk' kan belemmeren. Het zal zijn naam of opa met datum worden. Wat adviseren jullie mij als plek ?

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 17:40

Ik heb m op mijn pols en de 2e wordt binnenkant enkel, en niemand op stage of mijn moeder die er een hekel aan heeft hebben er last van die op me pols zit

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 22:01

Rosannee_ schreef:
Ik wil graag een tattoage zetten voor mijn overleden opa, hiervoor wil ik een niet te opvallende plek die mij niet in mijn 'latere werk' kan belemmeren. Het zal zijn naam of opa met datum worden. Wat adviseren jullie mij als plek ?

Ik heb 3 woorden rechtsonder op mijn rug, net boven mijn onderbroek zeg maar. Daar ziet niemand hem, behalve ik en mijn vriend. :)

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 22:28

Heej, ik meld me ook weer eens!
Ik wil van de winter weer een nieuwe tattoo er bij :D heb meerdere ideeen dus moet nog even puzzelen, maar er is geen haast bij ofzo.

Nou kwam ik er van de week achter dat we hier op t eiland een heuze tattoo shop hebben!
Heb even de site en foto's doorgespit, naar mijn mening is zijn werk erg basic en vooral heel 'plat'
Maar ik gebruik op het moment geen pc maar een tab, kan dus de foto's niet in het groot zien.

Graag zou ik jullie mening even willen weten over zijn werk.
Www.wouttattoo.nl

Alvast bedankt voor de moeite!!! :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 23:27

Ik vind m niet zo geslaagd, heel simpel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 23:31

Jilletje schreef:
Heej, ik meld me ook weer eens!
Ik wil van de winter weer een nieuwe tattoo er bij :D heb meerdere ideeen dus moet nog even puzzelen, maar er is geen haast bij ofzo.

Nou kwam ik er van de week achter dat we hier op t eiland een heuze tattoo shop hebben!
Heb even de site en foto's doorgespit, naar mijn mening is zijn werk erg basic en vooral heel 'plat'
Maar ik gebruik op het moment geen pc maar een tab, kan dus de foto's niet in het groot zien.

Graag zou ik jullie mening even willen weten over zijn werk.
http://Www.wouttattoo.nl

Alvast bedankt voor de moeite!!! :))

Mmm nee ook niet mijn ding, het is te makkelijk en geen goede kwaliteit. Zie deze bijv, onderkant is hartstikke scheef.
Afbeelding

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 23:35

Deze vind ik ook niet mooi gezet

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 23:36

Och lordie :')

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 23:37

Hij kijkt zo bedroefd ook :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 23:37

ShauniBef schreef:

Haha idd, echt zo van 'oh god I'm hiddious!' :')

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 23:41

Joolien schreef:
ShauniBef schreef:

Haha idd, echt zo van 'oh god I'm hiddious!' :')

:')

Ik zou er ook nooit geen tattoo laten zetten.. Al krijg ik geld toe :o

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 11:15

nou dat is dan duidelijk haha

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 11:18

Zaterdag gaan we naar Eindhoven en ik ga dus zeker even door naar Dragon. Ben nu op zoek naar hét lettertype voor mijn zin(nen).
Wil even overleggen of het alle 4 de zinnen worden of dus maar 1.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 11:35

Oeffff die tijger is heuuul leluuukkk :=

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 13:01

Oke, ik ben er uit! (en sorry voor het zomaar binnenvallen :P)
Ik wil een tattoo op m'n ribben/zij met daarop: "One in a million - No Limit" (No Limit is de naam van m'n paard). Ik weet gewoon niet goed hoe ik deze moet laten plaatsen en ik twijfel ook om er nog iets leuk bij te zetten (bijvoorbeeld een hoefijzertje voor z'n naam ofzo). Ik ga sowieso eerst laten uittekenen door de tattooeerder, maar ik wil er toch zo goed als uit zijn voor ik naar daar ga.
Denken jullie dat het mooier zou zijn horizontaal of verticaal of schuin op m'n ribben? En de grootte? Ik wil het ook heel sierlijk en duidelijk (zodat het na enkele jaren niet lijkt op gewoon wat strepen oid) maar ook weer niet té groot. Iemand tips?

Ik kan bijvoorbeeld doen
"One in a million - No Limit"

of

"One in a million
No Limit"

Snappen jullie m'n dilemma een beetje? :')
Alvast bedankt :D

Edit: Ik lees net dat hier iemand een tattoo heeft net boven onderbroek rechtsonder rug. Lijkt me ook hééél leuk! Zou dit daar beter staan? Moeilijk moeilijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 14:01

Alleen jij kunt bedenken wat jij de mooiste plek Vind. Mijn advies is alleen; denk er rustig over na en geeft het de tijd.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 23:40

Foulplay_ schreef:
Oke, ik ben er uit! (en sorry voor het zomaar binnenvallen :P)
Ik wil een tattoo op m'n ribben/zij met daarop: "One in a million - No Limit" (No Limit is de naam van m'n paard). Ik weet gewoon niet goed hoe ik deze moet laten plaatsen en ik twijfel ook om er nog iets leuk bij te zetten (bijvoorbeeld een hoefijzertje voor z'n naam ofzo). Ik ga sowieso eerst laten uittekenen door de tattooeerder, maar ik wil er toch zo goed als uit zijn voor ik naar daar ga.
Denken jullie dat het mooier zou zijn horizontaal of verticaal of schuin op m'n ribben? En de grootte? Ik wil het ook heel sierlijk en duidelijk (zodat het na enkele jaren niet lijkt op gewoon wat strepen oid) maar ook weer niet té groot. Iemand tips?

Ik kan bijvoorbeeld doen
"One in a million - No Limit"

of

"One in a million
No Limit"

Snappen jullie m'n dilemma een beetje? :')
Alvast bedankt :D

Edit: Ik lees net dat hier iemand een tattoo heeft net boven onderbroek rechtsonder rug. Lijkt me ook hééél leuk! Zou dit daar beter staan? Moeilijk moeilijk..

Hier een foto van mijn tattoo (rechtsonder op mijn rug), foto is scheef genomen en broek zit scheef, tattoo lijkt zo een beetje uit verhouding, maar dat is niet zo:
http://www.google.nl/imgres?start=487&u ... t:429,i:64

De letters konden niet kleiner, anders werd het dus onduidelijk etc..
Maar je moet inderdaad doen wat je zelf het mooiste vind, ik heb er ook heeeeel lang over nagedacht hihi. :)

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 15:00

Mooie tattoo YouthReiner! Het stoort niet vind ik dat de letters groter zijn omdat het een kort zinnetje is hé :j!
Bij mij zou dat natuurlijk weer een ander verhaal zijn, m'n hele rug zou dan bijna vol staan hihi :').
Ik denk er al heeeel lang over na maar ik kan maar niet beslissen, als ik het éne heb beslist begin ik toch weer te twijfelen of het andere niet mooier is. Misschien gewoon eens laten uittekenen dan maar :P

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 17:23

Je kunt ook langs een winkel gaan en vragen hoe groot de letters moeten zijn. En vragen of ze ideen hebben hoe je de tattoo het best kunt zetten? Dan kun je daarna voor je een echte afspraak maakt er rustig over na gaan denken of je hem nog wilt en waar.

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:17

Strak plan! Ik denk dat ik misschien vrijdag wel eens langs ga :) Bedankt!

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 18:51

ik meld me ook weer even , de laatste tijd te druk om alles goed bij te kunnen houden
ik vind dat tijgertje erg mooi! zou iets zou ik zelf ook nog willen ,

ik ben vandaag bij een shop geweest om te kijken wat zij kunnen doen met met/aan mijn tatoo .
het enige wat ze nu kunnen gaan doen is, met schaduwen gaan werken en zo de achterbenen gelijk krijgen en de buik wat boller, schouder partij wat sterker en een staart dit zullen met veel donker en zwart moeten omdat het anders niet meer gaat... |(
er een ander over heen zetten dan moeten ze zulke grote vlakken gaan gebruiken om lijnen en kleuren weg te gaan werken dat het nog maar weinig vrouwelijk word/blijft en dat wil ik dus niet, ( ik ben geen stoere rock meid)

de afgelopen weken heb ik goed nagedacht over tatoo ,s want ook al ga je na een shop het kan dus blijkbaar altijd mis gaan zoals bij mij,

hoewel jullie het allemaal weten
wil ik toch melden ga alsjeblieft na een goede shop , ( en trek deze even na op internet )
achter af blijkt dus ( ik heb een vriendin gelooft )dat de persoon die mijn tatoo ingekleurd en in mijn ogen mismaakt heeft net begonnen was .
het werken die nu achteraf van hem heb geziet zijn anders dan de voorbeelden
https://www.facebook.com/stefanie.vande ... =1&theater

https://www.facebook.com/stefanie.vande ... =1&theater
deze heeft hij alleen ingekleurd

( weet niet of ik een aantal fotos hier via facebook mag weg zetten en of jullie ze kunnen zien is van dezelfde als de mijne deze is ook niet mooi was neet gezet )

ik kan mezelf nu wel voor mij kop slaan dat ik niet even internet erbij gehaald heb om te controleren of er dingen bekent waren.

daarom is zelf beslissen hoe groot je de letters /plaatje enz wil hebben erg belangrijk, en luister naar advies !

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 19:19

Vind je het tijgertje mooi? Toch niet van deze pagina??

Wel balen dat ze jou tattoo niet meer mooi kunnen maken :(:)