Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Desteny wou jij nou perse je haar niet blonderen?
Wat als je dat wel doet kun je gewoon steeds je uitgroei weer blonderen, is niet moeilijk en kost maar een uurtje. Dat doe ik nu ook steeds. Vind het kapsel heel gaaf, ik heb bijna dat kapsel alleen is mijn haar niet zo lang dus staat een dipdye een beetje vreemd.
Je moet alleen wel goed zoeken naar de goede kleur roze, als je pastel wilt zou ik je pastel pink van la riche afraden, die is namelijk niet pastel maar meer zuurstok.
Dus dan kun je beter carnation pink nemen of flamingo en deze mengen met conditioner tot het licht genoeg is.
Undefined schreef:Hm oke! Wat ik eigenlijk wil is eerst naar een soort midden (donker) blond en daar dan highlights overheen.
Wat ik absoluut niet wil is mn haar ontkleuren.
Melisding schreef:Jongens ik heb nogal een probleem wat betreft uitgroei. Deze is namelijk behoorlijk zichtbaar ik heb rod haar van mezelf en had het bruin geverfd, wat dus iets te goed gelukt was. Nu wil ik het er dus uit hebben. Ik was het met head & shoulders en daardoor vervaagd de kleur wel al iets. Ik wil geen ontkleuring want dat is zo slecht voor je haar. En m'n haar anders stylen waardoor je het niet ziet gaat ook niet werken. Jullie nog goede ideeën?
YouthReiner schreef:Melisding schreef:Jongens ik heb nogal een probleem wat betreft uitgroei. Deze is namelijk behoorlijk zichtbaar ik heb rod haar van mezelf en had het bruin geverfd, wat dus iets te goed gelukt was. Nu wil ik het er dus uit hebben. Ik was het met head & shoulders en daardoor vervaagd de kleur wel al iets. Ik wil geen ontkleuring want dat is zo slecht voor je haar. En m'n haar anders stylen waardoor je het niet ziet gaat ook niet werken. Jullie nog goede ideeën?
Ik heb van mezelf ook rood haar en had het donkerrood laten verven. Na een paar weken werd dit ook meer bruinachtig en toen heb ik Delor Colour Remover Light Colours gebruikt. Halfuurtje intrekken en ik had mijn eigen haarkleur meteen weer terug! Mijn haar heeft wel een paar dagen niet zo fris geroken, maar het is totaal niet beschadigd of iets dergelijks.
Ik kan je dat echt aanraden!
Undefined schreef:Ik denk eigenlijk dat het niet zo makkelijk op elk haar werkt, anders gebruikten alle kappers het ook wel en was het niet zo'n issue om van bruin naar blond te gaan.
Undefined schreef:Ja met drie pakjes ben je 45 euro kwijt, dat is echt wel veel!
Ik hoop dat ik volgende week tevreden ben met de highlights, gebruik nu ook stiekum blondspray
Wil daarna graag extensions laten zetten dus wil eigenlijk zo snel mogelijk weer mooi blond zijn.