) maar inderdaad die lovehandles.... Pff als ik doorzit in draf zou het leuk zijn als dat dat probleemgebied niet meer meegolft haha
(dat voelt niet zo fijn hihi) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wienna schreef:Echt? voel me echt stom hahahaha, dacht dat ik behoorlijk wat spieren had gekweekt met rijden enz
Lopen ging ook makkelijk, opstaan gister wat minder
Wat leuk dat het hier zo actief ismooi ervaringen uitwisselen!
Ik doe het voornamelijk voor mijn conditie, afvallen hoeft niet, misschien wat strakker in de spieren

gezellig join the club.
)

. Zijn vaak te lang of te wijd aan de onderkant. Heb een broek van de only in de maat xs omdat het anders te wijd en te lang was. En dat terwijl ik helemaal niet zo super dun ben (wel klein xD)Kasmir schreef:Ik heb altijd het probleem met broeken dat ze om mijn middel te los zitten en dan bij mijn bovenbenen te strak

. Maar als het in de winter al om 5 uur donker is heb je ook niet zo veel keus
. (Maar dan zijn er natuurlijk ook gewoon meer mensen op straat.) Armaris schreef:Kan de hond je niet verdedigen?Nuja zou me ook niet veilig voelen
Gisteren lekker gaan lopen! Viel me 100% mee, had een lekker drafje dat ik goed kon uithouden