[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ManonGrr

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:12

Dankjewel, ben er onwijs blij mee! Bij deze vind ik m'n andere maar saai :')
Vandaag toch ook m'n papa laten weten dat er nog een zit.. helaas wel beide ouders moeten beloven dat dit de laatste was := Maar gelukkig zit vaders vol tattoeages dus hij heeft geen recht van spreken en moeders is heel makkelijk, dus die overtuig ik wel *\o/* Ik vind het op het moment alleen ook wel genoeg, vind het mooi in 'evenwicht' zo.

Met de pijn viel het onwijs mee joyce2.. Ik was zó bang, ik dacht dat ik ging flauwvallen haha 8)7 Maar ik heb me voor niets druk zitten maken :Y) Ook nu geen pijn, heerlijk!

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:35

Hier ben ik weer even! Heb gisteren proberen stretchen naar 8mm, (zit al meer als een maand op 7), maar dit is wat tegengevallen. Had m'n oren eerst zoals altijd eerst ingemasseerd met olie, dan m'n taper genomen. Moest echt niet veel druk zetten, floepte er zo door, maar dan kwam de pijn |( Eens hij dus op het stuk zat van 8mm, spande het toch wel heel erg, toch vreemd aangezien ik zoals gezegd echt niet hard moest duwen ofzo...
heb dan mijn tunnels ingedaan, maar vond dat het toch echt teveel pijn deed om goed te zijn, dus heb ze terug uitgehaald en terug mijn tunnels van 7mm ingestoken.
Best toch nog even wachten ljkt me...

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:43

Ik denk dat ze mijn hersplit bedoeld Manon ;)

joyce2 schreef:
Oehw, dat lijkt me pijnlijk!

nou wss krijg ik wel verdoving weer, hoop dat hij deze keer wel pakt...

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:49

Ah sorry, daar heb ik even over heen gelezen, is veel logischer idd! En.. Dat lijkt me ook bijzonder pijnlijk. Wel beter dat je verdoofd wordt. Wekte de verdoving vorige keer niet??

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:55

Ik denk dat mijn sideburn aan het uitgroeien is -O- -O-

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 01:00

Myryana schreef:
Ik denk dat ze mijn hersplit bedoeld Manon ;)

joyce2 schreef:
Oehw, dat lijkt me pijnlijk!

nou wss krijg ik wel verdoving weer, hoop dat hij deze keer wel pakt...

Haha ja bedoelde idd de hersplit :D Was de vorige weer aan elkaar gegroeid? Het lijkt me echt een raar gevoel!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:38

Misschien een beetje rare vraag, maar kun je ze ook afzonderlijk van elkaar bewegen?
Of moet je dat echt helemaal trainen :) ?

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:40

Waar kun je trouwens titanium piercings kopen?
Heeft iemand een goede site? :)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:42

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:42

En volgens mij nog wel meer (een hoop meer :P )

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 09:47

Dankjewel!
Met alleen een opschroefbal maakt het eigenlijk .iets uit wat voor materiaal het is toch?
En passen ze allemaal gewoon op mijn staafje van 1.2 mm?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 10:06

ManonGrr schreef:
Ah sorry, daar heb ik even over heen gelezen, is veel logischer idd! En.. Dat lijkt me ook bijzonder pijnlijk. Wel beter dat je verdoofd wordt. Wekte de verdoving vorige keer niet??

Hij had niet gepakt door mijn littekenweefsel.. dus dat deed best wel zeer eigenlijk.

joyce2 schreef:
Haha ja bedoelde idd de hersplit :D Was de vorige weer aan elkaar gegroeid? Het lijkt me echt een raar gevoel!

Niet volledig maar wel voor het grootste deel ja.

Zo ziet het er nu uit ;)
http://i447.photobucket.com/albums/qq196/ShalaJarias/tonguesplit/tonguesplit_now.jpg

judith370 schreef:
Misschien een beetje rare vraag, maar kun je ze ook afzonderlijk van elkaar bewegen?
Of moet je dat echt helemaal trainen :) ?

Dat moet je wel trainen, ik kan ze een beetje over elkaar heen buigen maar als je al dingen met je tong kon (zoals dubbelvouwen) dan kan je nog meer trucjes leren.. ikzelf kan dat niet omdat ik een korte tong heb en niet echt controle erover, jammer genoeg.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:25

Nog mensen hier die dit weekend naar de tattooconventie in Gent gaan? Ik zal ook weer aanwezig zijn met gepiercte vleuegls/corset! :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 13:06

Rook :+:
Die wil ik ooit ook nog een keer...

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:30

Zo RS gaat weer voor de lol even een hoop piercings zetten.
Wauw dapper hoor dat je het steeds weer doet.
Zelfde als vorige keer?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:31

Ik wil heel graag nog een tragus links en een rook links.
Rechts is voor mij al genoeg zo haha.

Ook nog een MD op mn borstbeen...
Hahaha beetje veel? Ik neem niet meer in mijn gezicht zelf, mijn lip is genoeg.

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 16:57

Oeeeeeh in Gent?! Daar woon ik, waarom weet ik daar niets van af? :o
Wie, wat , waar?

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 20:51

Oke.. Ik neem het terug!! AUW!!! M'n rook doet echt heeeeeeeel veel pijn! Ziet er verder prima uit hoor, maar wat een zeurende pijn zeg!

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:00

Een rook wil ik ook nog super graag, ik moet dat alleen nog wel even bespreken met mijn chiropractor vanwege de eventuele energiebanen die er lopen.

Ben nu aan het proberen mijn oortje te stretchen naar 10 mm, maar het gaat toch stroever dan ik had gedacht. Kon mijn 8mm tunnel toch al enorm makkelijk door mijn oor trekken terwijl er een flare van 2 mm rond zat, maar m'n expander doet nog een beetje moeilijk.

Nog even afwachten vandaag en morgen, en anders gooi ik mijn 8mm er weer in! Heb zaterdag ook een feest dus dan ga ik niet met een expander in m'n oor rondlopen :+

EDIT: nu heb ik het probleem dat die 10 mm er niet in gaat maar mijn 8 mm tunnels er gewoon uit vallen :')
Laatst bijgewerkt door Unoo op 27-02-13 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 21:06

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 23:29

Unoo schreef:
Een rook wil ik ook nog super graag, ik moet dat alleen nog wel even bespreken met mijn chiropractor vanwege de eventuele energiebanen die er lopen.

Ben nu aan het proberen mijn oortje te stretchen naar 10 mm, maar het gaat toch stroever dan ik had gedacht. Kon mijn 8mm tunnel toch al enorm makkelijk door mijn oor trekken terwijl er een flare van 2 mm rond zat, maar m'n expander doet nog een beetje moeilijk.

Nog even afwachten vandaag en morgen, en anders gooi ik mijn 8mm er weer in! Heb zaterdag ook een feest dus dan ga ik niet met een expander in m'n oor rondlopen :+

EDIT: nu heb ik het probleem dat die 10 mm er niet in gaat maar mijn 8 mm tunnels er gewoon uit vallen :')

Wat voor een chiropractor heb jij? Die zal waarschijnlijk ook nog een andere opleiding ernaast hebben gevolgd? Ik ben namelijk een hele tijd assistente geweest van een chiropractor (ook voorlichting geven aan klanten voor de behandelingen) en toen ik daar werkte ging chiropractie toch echt over het manipuleren van wervels (en de energie die vrijkomt op het moment dat ze recht worden gezet), niet over energiebanen die in je oren lopen...

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 00:44

Unoo je kan tape om je tunnel doen zodat hij iets groter wordt :)

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 00:58

ManonGrr schreef:
Oke.. Ik neem het terug!! AUW!!! M'n rook doet echt heeeeeeeel veel pijn! Ziet er verder prima uit hoor, maar wat een zeurende pijn zeg!

Karma, haha.

Ach neeee :(:)
Die van mij deed vandaag ook vervelend, toen ik thuis kwam handen gewassen met Unicura en met het sop wat nog op mijn vingers zat een beetje die piercing heen en weer bewogen en nu is ie weer rustig :D

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 23:55

Ik baal!!! Hij ging zo goed!! Wil ik hem net gaan schoonmaken, zie ik dat het bovenste balletje weg is. Dus ik m'n collectie er bij gepakt en mama heeft er een ander balletje op gezet. Ik moest de grootste pakken anders kon ze het niet, dus nu loop ik weer met pijn rond én met een lelijk balletje.. :( en ik heb binnenkort geen tijd om naar de shop te gaan... Hoop zaterdag ff een gaatje vrij te maken want dit is niet leuk haha

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 01:35

Mijn tragus doet alweer een stukje liever. Hij is gelukkig niet meer zo dik als dat hij vorige week was, maar er komt wel wat bloed en pus uit de piercing. Kwestie van schoonmaken en afblijven dus.