Vandaag toch ook m'n papa laten weten dat er nog een zit.. helaas wel beide ouders moeten beloven dat dit de laatste was

Met de pijn viel het onwijs mee joyce2.. Ik was zó bang, ik dacht dat ik ging flauwvallen haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ManonGrr schreef:Ah sorry, daar heb ik even over heen gelezen, is veel logischer idd! En.. Dat lijkt me ook bijzonder pijnlijk. Wel beter dat je verdoofd wordt. Wekte de verdoving vorige keer niet??
joyce2 schreef:Haha ja bedoelde idd de hersplitWas de vorige weer aan elkaar gegroeid? Het lijkt me echt een raar gevoel!
judith370 schreef:Misschien een beetje rare vraag, maar kun je ze ook afzonderlijk van elkaar bewegen?
Of moet je dat echt helemaal trainen?
Unoo schreef:Een rook wil ik ook nog super graag, ik moet dat alleen nog wel even bespreken met mijn chiropractor vanwege de eventuele energiebanen die er lopen.
Ben nu aan het proberen mijn oortje te stretchen naar 10 mm, maar het gaat toch stroever dan ik had gedacht. Kon mijn 8mm tunnel toch al enorm makkelijk door mijn oor trekken terwijl er een flare van 2 mm rond zat, maar m'n expander doet nog een beetje moeilijk.
Nog even afwachten vandaag en morgen, en anders gooi ik mijn 8mm er weer in! Heb zaterdag ook een feest dus dan ga ik niet met een expander in m'n oor rondlopen
EDIT: nu heb ik het probleem dat die 10 mm er niet in gaat maar mijn 8 mm tunnels er gewoon uit vallen
ManonGrr schreef:Oke.. Ik neem het terug!! AUW!!! M'n rook doet echt heeeeeeeel veel pijn! Ziet er verder prima uit hoor, maar wat een zeurende pijn zeg!