Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik dacht al zoiets, maar omdat je het net ervoor had over dat er een deel weg kon en daarna die foto kwam dacht ik echt van
hoe groot is je collectie wel niet als dit het deel is dat weg gaat

Morrow_Less schreef:Wauw waarom heb ik niet eerder geïnversteerd in een deftig palette, wat een pigment !!!!
Het is echt mooi, alleen geen foto. Gezicht staat weer vol exceem en ik schaam me te pletter.

)

dus tegen verzendkosten mag iemand anders die hebben.
De losse poeders gebruik in de zomer omdat er veel glans op zit en bij een bruine huid past dat goed vind ik. De overige dingen gebruiken mijn mams en ik samen maar essence blijft bij mij niet heel mooi zitten.
Jaloers!!! Is die bovenste een blendingbrush? En suuuuuuuper mooie kleurtjes oogschaduw ook.
Wat voor kleur is je paint pot?
Ik heb een lipstick die ik altijd aanbreng met lippotlood, en die gaat altijd de lijntjes in om mijn mond heen zitten. Ligt dit aan de lipstick of de lippotlood?
Ik kan deze nl niet proberen zonder lippotlood want dan krijg ik hem niet normaal op en met mijn andere lipsticks gebruik ik nooit dit lippotlood want de rest kan ik wel gewoon aanbrengen zonder er als een clown uit te zien. 

hele mooie kleuren! Ik vind de meest rechter kleur erg mooi! Ik zie *denk ik* dat je ook een paintpot hebt gekocht? Dat is toch dat product dat de meeste mensen als primer aanbrengen? Ben benieuwd hoe de kwasten bevallen.