bokkers met hartproblemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 10:40

Quellian schreef:
Ik kom ook weer even langs zwaaien :wave:

Het is een tijd goed gegaan, maar nu sinds een ruime maand word ik met vlagen weer lastiggevallen door mijn hart. Gistermiddag is hij begonnen met overslaan en hij doet het nu nog steeds. Word er erg moe van.

Moniqueedgar, heel veel succes vandaag!

_Nancy, wat heftig zeg!

Sterkte, ga je nog naar de arts?

Sterkte Nancy

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 10:41

Ik mag naar huis, krijg er een pilletje bij.
moet nu ipv wanneer nodig sotalol, gewoon 2x per dag sotalol.
over 2 weken poli bezoek.. Nu wachten op mijn lift naar huis..

MISTRAL94

Re: bokkers met hartproblemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 10:50

Dat is fijn! Wat voor ritmestoornis had je nu?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:07

Hebben ze niet ec ht duidelijk gezegd..
de verpleegkundige had het over atrium fibrilleren.. Maar oc dat het ook was??

net terug, boodschappen gedaan dn naar de apotheek geweest.. Ik ben kapot..
ik ga slapen :z

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:35

Jeetje Nancy, rustig aan!

Ja Mistral94. Vanmorgen heb ik de HA gebeld en de assistent zou voor een doorverwijzing zorgen (kan na 14.00 uur terug bellen), maar ze zei dat ik gewoon direct de poli moest bellen voor een afspraak en dat ik terecht zou kunnen zonder doorverwijzing. Toen ik belde naar de poli kon ik idd direct een afspraak maken, maar pas voor eind november! Dus na 14.00 uur bel ik voor de doorverwijzing en leg ik voor om een afspraak te maken bij het Cardiologisch Centrum.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:49

jee wat een wachttijden he.. is niet leuk meer. Sterkte allemaal trouwens.
Truste Nancy.. ik zou ook gaan slapen maar t komt er niet van. Mijn kids mogen maandag al op hun nieuwe school beginnen en daar moet heel wat werk voor verzet worden. (form invullen, tractaties kopen.. dingen kopieeren... ) Tussedoor dieren doen en huishouden komt vandaag niet, wil nog niet met mn teen... De nagel zelf doet geen pijn maar de aanzet waar de verdovingen zijn gezet des te meer en is bont en blauw.. morgen weer inr prikken en dan hopelijk geen injecties meer.)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 18:45

Heerlijk geslapen hier :O

Spannend pipo, nieuwe scholen!

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 07:51

Hee is iedereen weer thuis?? is de ablatie goed gegaan???
Ik mocht gister al stoppen met de injecties tegen trombose *\o/* en het is me allemaal erg meegevallen.
Maandag de kids naar hun nieuwe school.. ohh gaat goed zo haha

Moniqueedgar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 10:07

Goedemorgen ik ben sinds gisteren weer thuis. De ablatie is gelukkig goed gegaan , het heeft wel een tijd geduurd , ze zijn 4, 5 uur met me bezig geweest.De extra bundel was erg moeilijk te bereiken. Uiteindelijk een 4e catheter geplaatst en via de linkerkant vh hart naar de bundel.Gelukkig toen we gelukt.Begon hem wel te knijpen. Behandeling op zich viel me mee alleen het verwijderen vd buisjes uit mn lies was zeer pijnlijk.Nu weer rustig herstellen en vertrouwen in mn lichaam krijgen.En conditie opbouwen want die is helemaal weg.....

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 10:15

Oh fijn dat dat het a gelukt is en b dat je weer thuis bent.. nu maar lekker rustigaan je ding gaan doen.
Ik heb s een catheterisatie gehad en dat vond ik ook zo K het gevoel het eruithalen en het dichtduwen. Maar goed jij heb het weer gehad lekker hoor!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-13 11:54

Super Pipo dat je mag stoppen met de injecties!

Fijn dat de ablatie geslaagd is. Nu op naar herstel en hopelijk ben je genezen verklaard!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-13 14:07

Vandaag ben ik aan de beurt. Zit op de seh. Tijdens het stoeien met de hond gooit ze haar kop tegen de reveal aan. Nu is de reveal verschoven. Dat zit minder vast dan ik dacht.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 15:25

Moniqueedgar, fijn dat het is gelukt, nu gaan herstellen!

Pipo, wat fijn dat je mag stoppen met de injecties!

Oh GETVER Mistral!! M'n maag draait om bij het idee, sterkte!

Ik heb vanmiddag om 15.30 uur een afspraak bij het Cardiologie Centrum, gaan ze me door de mangel halen. Ben erg benieuwd!

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 17:33

Sterkte Mistral, klinkt niet fijn...
Moniqueedgar: Succes met het herstel, superfijn dat de ablatie is gelukt!

Ik heb moeite met het wennen aan de b-blokker, veel duizelig en wil alleen maar slapen. Gister ook weer de ritmestoornis gehad en vanochtend ook, dus het werkt ook nog niet zo goed... Even rustig afwachten en als er volgende week geen verbetering is zal ik weer bellen. (Ik weet dat mijn ritmeprobleem niet gevaarlijk is, alleen erg irritant, dus vandaar dat ik kan afwachten).

Kaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 20:18

Hè bah Mistral , hoe is het nu met je ?

Moniqueedgar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 22:01

Ik doe het rustig aan.Heb alleen nog wel last van overslagen maar daar had de cardioloog me ook voor gewaarschuwd. Blijf het wel eng vinden.Maar zal met de tijd verbeteren als het goed is.Gelukkig geen ritme stoornissen meer.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 08:08

ohhh ieuw.. Mistral wat nu? Doet t zeer? Oh moet er niet aan denken...
Is niet vreemd hoor Moniqueedgar moet weer vertrouwen krijgen in je eigen lichaam.
Quellian hoe is het gegaan???
en Zazzel..rustigaan he, niet over inzitten zal heus wel even duren voordat je gewend bent.

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 10:33

Hee naat, hoe ist nu? Wat raar dat ie verschoof, hij moet toch netjes in een pocket zitten.
Hier heeft ie van mij al vaker klapoers gehad, bijv dat de hond erop stapt springt in bed ofzo.
Ben benieuwd....

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:49

Moniqueedgar, rustig aan doen hoor! Soms denk je dat je al meer kunt dan daadwerkelijk het geval is.

MISTRAL, hoe is het?

Pipo, het ging prima! Er is sinustachycardie uitgekomen, dus onschuldig, alleen irritant. Wil geen bètablokkers meer slikken, dus als ik hierdoor niet eerder dood ga dan gemiddeld, dan vind ik het prima. Heb nu een holter om andere dingen uit te sluiten.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 19:44

Gaat goed hier. Ik heb hem zelf terug gedrukt door de spanning op de huid was het pijnlijk. Gelukkig is het signaal nog goed. Wel raar dat hij niet ingekapseld zit.

Nancy ik heb er ook al eerder een klap op gehad maar nu voelde ik het direct dat hij niet goed meer zat. Het is goed beurs nog.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-13 19:46

Quellian schreef:
Moniqueedgar, rustig aan doen hoor! Soms denk je dat je al meer kunt dan daadwerkelijk het geval is.

MISTRAL, hoe is het?

Pipo, het ging prima! Er is sinustachycardie uitgekomen, dus onschuldig, alleen irritant. Wil geen bètablokkers meer slikken, dus als ik hierdoor niet eerder dood ga dan gemiddeld, dan vind ik het prima. Heb nu een holter om andere dingen uit te sluiten.

Gelukkig dat is een goed bericht. Hopelijk loopt het los.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 08:38

oh fijn dat t meevalt. Brr lijkt me niks.

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 10:10

Ritmestoornissen waar ik last van heb zijn trouwens overslagen en SVT (supraventriculair tachycardie). Heeft een van jullie die laatste ook? Ik word dan heel onrustig, ga ontzettend zweten en kan niet stil zitten. Het komt gelukkig meestal als ik ga slapen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-13 15:20

Hoe is het met jou Pipo? En rondom je zus ed?

Zazzel ik heb VT's gehad. Al lijkt dat nu allemaal rustig en heb ik voornamelijk nog ongevaarlijke ritmestoornissen.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 21:17

euh welke zus?? t zelfde zit geen schot in. Zij wil dit en dat en een taxateur terwijl alles al zowat weg is.. ik heb toegestemd met een taxateur mits zij (en uiteraard ik) alles terugplaatsen zodat er een volledige taxatie gemaakt kan worden.. dus nog steeds geen bord te koop op t raam en geen steek verder. Mijn zoon had de auto gewonnen die ze verloot had toen ze niet meer mocht rijden en die moet ik nu volgens haar laten taxeren. Terwijl haar eigen vriend het winnende lootje getrokken had.. ach.. ze gaat dr gang maar, ik heb geen haast meer.
Verder gaat ie wel goed hoor, soms hier ook op de hobbel, maar is een paar seconden en dan is het klaar. Zit verder met smacht te wachten op de uitslagen van mn keuring voor mn rijbewijs.. duurt ook eeuwen (groot rijbewijs dan he) Verder is t top :D