Ik verga inmiddels gygantisch van de pijn tis niet te harde morgen hang ik als eerste aan de telefoon bij de huisarts ik eis nu een mri ik ben er klaar mee
Matanja, vraag (of dwing ) een MRI scan, dit heeft bij mij ook zoveel uitsluitsel gegeven. Kreeg toen namelijk na 6 jaar te horen dat er namelijk helemaal niks mis was met mn knie
maatje987
Geplaatst: 27-09-16 19:58
Maar er was bij dus echt niks mis of dat juist wel ? Vanwege dat poppetje erbij vraag ik het Ik bel morgen met de arts en dan zal ik er om vragen
Laatst bijgewerkt door maatje987 op 27-09-16 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee, met mn knie was niks mis. Het kwam allemaal uit mijn rug vandaan! Die zat te vast en daardoor werd een spier in mn knie te strak getrokken, wat de pijn veroorzaakte.
Aha zoo nee das bij mij honderd procent zeker niet mijn rug enz ik ben volledig stress vrij en ben voor dat ik gevallen was nog bij de kinderarts geweest en die checkt alltijd mijn nek en rug en die zaten niet vast
Haha, hoeft ook niet op jou te slaan hoor! Maar meer dat je je niet te snel laat afschepen. Ik heb 6 jaar met injecties, medicijnen, echo's en röntgenfoto's rondgelopen terwijl dat dus niet nodig was!
ik zou inderdaad ook dwingen voor een mri, bij mij is meermaals een foto gemaakt en pas bij de mri kwam de meniscus tevoorschijn. foto zegt eigenlijk niets. Ik ga vrijdag even uitgebreid reageren, moet nog zoveel doen voor werk/ thuis voor de operatie, dus een beetje stress hier zenuwen beginnen nu ook wel echt te komen
Siggislief
Geplaatst: 27-09-16 21:27
@ maatje987 Het was sowieso erg leuk en gezellig, zeker als er vlakbij woont en zeker meer dan 10 jaar niet meer bent geweest.
Bij mij kwam uit de MRI scan uit dat ik een gekantelde knieschijf, verdikte & beschadigde kraakbeen heb.
Vandaag heb ik een aantal keer mn knieschijf horen bewegen (mn knie kraakt dan heel erg).
@siggislief spierpijn is fijn hea. Kan zo zijn dat je straks ineens meer "kracht" voelt over 4-5 dagen.
@iejoor waarom hebben ze niet eerder een mri gedaan
@mielo, donderdag is je operatie toch?
@maatje, het is inderdaad slim om met je verzekering te praten wat je opties zijn. En zowieso vragen om een mri. Hierop zien ze je meniscus en ook je banden en weet ik wat alles meer. En mn halflinger is een schatje hea, nouja meestal dan
Ik heb net weer een heerlijk rondje van 5 km gewandeld. In een uur en 10 minuten. Vanmorgen dus gereden... Wil toch morgen de galop in de bak proberen ....
net huisarts gebeld ze wilt nu dat ik fysio ga doen , ik vroeg nog om die mri maar ze zegt nee dat is niet nodig.
hagelslag
Geplaatst: 28-09-16 09:31
@maatje Jeetje serieus? Nu breekt mn klomp. Is het echt zo moeilijk in nederland qua zorg geworden? Hier heb ik een verwijsbrief van de huisarts gekregen voor een mri. En die heeft toen de uitslag gekregen en die stuurde me toen door naar een orthopeed... Ik ben dus woonachtig in duitsland
Ik baal als een stekker ik zal hier niet neer zetten wat ik vanmorgen allemaal gezegd heb geen nette dingen intiedergeval
Caresse07
Geplaatst: 28-09-16 17:32
Toch raar dat de huisarts zo kan bepalen dat een MRI niet nodig is En een doorverwijzing naar een orthopeed wil ze ook niet doen?
Het is blijkbaar heel verschillend in NL hagelslag. Ik heb zelf juist een hele fijne huisarts die heel goed meedenkt, maar ik hoor inderdaad ook vaak genoeg andere verhalen.