Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Doe daar nog een portie constant je balans houden en een flinke adrenaline rush bij, en na een paar uur surfen ben je wel moe zegmaar 
Benen rug en buik, en ging als een trein
Morgen de bovenkant

missfitness schreef:Marije__ heerlijk he 's morgens even hardlopen! Fijn dat het goed ging!! Vanavond al weer bootcamp, lijkt me zo leuk om te doen!!! Ging het weer lekker fanatiek?
Vandaag benen gedaan! o.a. 3 sets legpress (240kg, 290kg, 330kg)
het vroege zonnetje, rustig op de weg.. lekker wakker worden en daarna met een goed gevoel de dag door. Ze verklaarde me voor gek dat ik vandaag weer ging BC'en, maar het was heerlijk!!!
(zo voelt het, spierpijn!!!!!!!) heb alles eruit gegooid dus ben compleet uitgeput nu 
respect!!!
jij gaat ook lekker met trainen zeg
Ik stoorde me niet echt aan zn houding eerst, boeiend wat hij denkt, maar dattie duidelijk zn mening moest aanpassen vind ik dan wel weer leuk, hihihihi.
Volgens mij ben ik weer strakker geworden
hoewel mn broeken nogsteeds niet losser zitten
, maar mn buik en middel en kuiten en armen lijken wel echt strakker. 
Had dat ding ergens goed opgeruimd, en dat was, zoals altijd een slecht idee
Meten met een duimstok werkt niet

Scheelt dat ik al vanaf 2 week oud met mn ouders mee zeil en absoluut geen angst heb voor water. Jammere is dat vanuit zeist alle leuke surf spots in nl minimaal 2 uur met openbaar vervoer zijn, ik geen auto heb, geen eigen surfspullen en surfspullen huren duur is... Kan dus niet zo heel vaak surfen, maar ach, het is wel super gaaf om te doen
missfitness schreef:Meten is weten!

In een groep, je daagt elkaar uit.. ze werken met oefeningen op niveau's dus je kan het zo lastig mogelijk voor jezelf maken.. En meest van de trainers zijn in het dagelijks leven personal trainer dus ze weten hoe ze je moeten motiveren haha
En het schreeuwen valt mee hoor. Eigenlijk hebben we alleen een groeps yell
en dat is HOOYAH
). Zo zie je maar dat iedereen weer anders inelkaar zit

Dus daar moet ik dan maar omheen werken

spierpijn daar abnormaal
)