[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 12:39

Ik ben ook nog vrij nieuw en heb de eerste keer 3 maanden moeten wachten en de 2e keer normaal 6 maanden en bij poging 2 maar twee weken maar dat was door uitzonderlijke omstandigheden.. ;)
Een kleintje zoals mijn pols nemen ze nog wel eens tussendoor maar normaal gesproken zit je snel op een jaar tot zelfs 2 jaar wachttijd bij mijn artiest :j

en ik weet artiesten hier in de buurt met een wachtlijst van 3 jaar!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 13:20

Ayasha schreef:
Dieuwke_ schreef:
Ze heeft wel een lange wachtlijst ja. Ik heb half januari een afspraak gemaakt en kan volgende week terecht. Maar misschien is er nog ergens een gaatje tussendoor.

Dat heet lang daar?
Luxe... Ik had geluk dat er een gaatje was (lees; hij heeft zijn middag pauze op geofferd) anders was het 2014 :=

serieus?! Jeetje.. ik geloof niet dat ik zo lang geduld zou kunnen hebben hoor :+

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 15:09

Ik zou daar ook moeite mee hebben maar als het niet anders is... Zo gedetailleerd als deze jongen kan tatoeëren vind je er niet veel. :) Die bloemetjes zijn piepklein en zijn lijnenwerk is ontzettend strak. :)

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 15:36

Hangt er vanaf wat je wilt laten zetten natuurlijk. Als ik iets enorms met veel detail wilde laten zetten zou ik ook best willen wachten, maar voor iets kleins wat een andere artiest ook goed kan zou ik dat doen. Gelukkig kon ik bij Joy nog redelijk vlot terecht :)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 16:38

Ik dacht dat het altijd rotweer was in Nederland :')
Ik heb sinds kort een tattoo op mijn voet, deze is al helemaal verveld (wat raar, had opeens een hartje in m'n hand) en op 1 lijn na is het ook niet meer dik. Vanaf wanneer zou ik deze ongeveer met factor 3 miljoen in kunnen smeren? Ik heb nu mijn favo zomerjurkje aan en het staat zo stom met die ene sok. _O-

NadineK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 10:45

Stille meelezer komt binnen vallen :D .
Er was hier iemand met een live/love tattoo die eerst een plaktattoo van had laten maken. Maar ik kan niet terug vinden waar je die kan laten maken, het lijkt me een goed idee om op die manier te kijken of wat ik in mijn hoofd heb ook echt is waar ik 100% voor wil gaan!

@Authentic, maak er gewoon een fashionstatement van :') wie weet word je trendsetter *D

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 10:49

Wat wil jij eigenlijk laten zetten Dieuwke?

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 12:20

'Never a failure Always a lesson'
Links op de ribben net onder m'n bh :)

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 12:23

Erg mooie zin zeg!

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 17:03

Authentic schreef:
Ik heb nu mijn favo zomerjurkje aan en het staat zo stom met die ene sok. _O-

_O- _O- := zie t helemaal voor me :')

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 19:54

Meld mij ook even met mijn tattoo, afgelopen januari (klein half jaar na het overlijden van mijn Fries Wodan) heb ik de eerste tattoo laten zetten ... drie maanden later heb ik de duif erbij laten zetten.
De naam Wodan spreekt voor zich (bewust voor een niet-standaard lettertype gekozen), zijn naam gaat over in/staat in verbinding met zeer veel letters van namen die allemaal belangrijk zijn in en voor mijn leven en daarom met mij en met elkaar voor altijd verbonden zullen zijn en blijven ...
De twinkle stars (1 voor alle dieren in mijn leven, 1 voor alle mensen in mijn leven) was een idee van de tattoo-zetter, ik wilde absoluut geen "Sterretje" sterretjes :o
De opwaarts gaande duif staat voor mij voor heel veel; misschien het best te omschrijven als symbool voor eeuwige, onbaatzuchtige en hoopvolle verbondenheid .. hij geeft me een gevoel van rust, het gevoel dat het goed is of komt ..

Overigens heb ik de tattoo heel bewust op de binnenkant van mijn rechter onderarm laten zetten ... goed zichtbaar voor mijzelf op elk moment dat ik daar behoefte aan heb .. en dat is best wel vaak :j

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 20:19

ik zit naar je eerste 2 tattoo,s te kijken en te turen, denk zie geen duif, ook niet in de letters eronder. Denk ligt aan mij, scroll een centimeter verder zie ik de duif hahahaha

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 20:29

Vind 'm wel wat lastig leesbaar.. Wat staat er onder z'n naam? Vind 'm wel mooi hoor! Mooie gedachte erachter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 20:54

Erg mooie tattoo! En wat een leeftijd heeft Wodan bereikt zeg!!!

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 21:41

Esmeralda schreef:
ik zit naar je eerste 2 tattoo,s te kijken en te turen, denk zie geen duif, ook niet in de letters eronder. Denk ligt aan mij, scroll een centimeter verder zie ik de duif hahahaha

:D
Lente schreef:
Erg mooie tattoo! En wat een leeftijd heeft Wodan bereikt zeg!!!

Dank je !
Ja, 31 jaar .. ben dan ook nog altijd apetrots op mijn levenslustige kanjer <3 , denk niet dat ooit nog mee zal mogen maken dat een paard op zo'n goede en mooie manier zo oud kan en mag worden.
Warbling schreef:
Vind 'm wel wat lastig leesbaar.. Wat staat er onder z'n naam? Vind 'm wel mooi hoor! Mooie gedachte erachter.

Snap ik wel hoor, maar als je heet 1x weet wordt het misschien wel duidelijker.
Komt ie:
De n van Wodan loopt over in de j, dan de k, h, m, n, r, p, d, l, t , f (gespiegeld), onder de j/k/h de g, s (schrijfletter) en b ...
Tja, heeft heel wat hoofdbrekens gekost, maar ik wilde per se al deze letters in mijn tattoo verwerkt zien .. gevoelsmatig vond en vind ik het voor mezelf niet kloppen als ik alleen Wodan zou noemen; hij is en was onbeschrijfelijk belangrijk voor mij, maar ik zou die andere levens te kort doen als ik ze niet zou noemen ..

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:07

Nog 2 nachtjes en dan mag ik, heb er zin in!

Vind jouw tatt erg mooi wanderers, wel ingewikkeld haha.

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:21

Esmeralda schreef:

Dat had ik ook :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:53

Ik heb een tattoo! Foto is van net na het zetten, kleuren zijn nu al veel mooier! Hij is wel wat groter uitgevallen dan ik dacht :P Van mij mocht hij net iets strakker zijn geweest. Dit zie je als je dichtbij de letters kijkt.
Het is als nagedachte aan mijn overleden paard.
Op de originele foto was de grasspriet ook fijner, had dit ook liever gehad, maar acht, gezet is gezet en ik ben er verzot van :D

http://www.freewebs.com/wolfy007/376380 ... 6632_n.jpg

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 08:39

is toch mooi zo, en het gaat erom wat JIJ ervan vind, niet een ander.
mooie tekst-lettertype

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 09:50

Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo mooi maar als jij er blij mee bent :)

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 10:04

ik ook niet echt....voor mijn gevoel is ie ook verkeerd om maar die discussie is over een ander lichaamsdeel al gevoerd ;)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 13:00

Ik vind de laatste tattoo persoonlijk ook niet zo. :o
Het enige wat ik er wel heel mooi aan vind is de tekst, de grasspriet is véél te grof in verhouding en het lieveheersbeestje vind ik gewoon niet mooi.
Het hartje lijkt ook niet helemaal strak gezet, meen een soort kronkeltje te zien aan de linkerkant.
Het idee is echter wel heel mooi en de plaats vind ik ook mooi.

Woeiiiii, woensdag naar Tattoopoint Zwolle om m'n ideeën voor te leggen en een prijsindicatie te vragen enzo. :))

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 14:32

Ik wil hem toch ook even showen, zaterdag gezet:
Afbeelding

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 14:47

Mooi Vesceron, en gaaf lettertype!

Wanderers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 14:55

Een tattoo is en blijft natuurlijk heel persoonlijk, dat vind ik althans.
Als de tattoo de drager het gevoel geeft dat hij/zij erbij wilt hebben, dan is de tattoo imo geslaagd ..

Probleem vind ik overigens wel portret tattoo's, ik vind deze tattoo's echt link :\
Er zijn maar weinig kunstenaars die de kunst verstaan om precies dat wat die persoon of dat dier voor jou bijzonder maakt vast te leggen in een tattoo (of andere beeltenis).
De blik, de uitstraling .. hoe moeilijk is het om die zaken correct weer te geven.
Op internet rondsnuffelen levert heel wat rampzalige voorbeelden op van hoe het alleen al in grote lijnen afschuwelijk fout kan gaan.
Mij heeft dat doen besluiten om absoluut géén potret te wilen laten zetten: als het zo grof fout gaat is het natuurlijk en regelrechte ramp .. maar als het nét niet de mens of het dier zou zijn zoals ik hem of haar ken zou ik dat minstens net zo vreselijk vinden.
Ik wil het risico niet eens nemen om de rest van mijn leven me te moeten ergeren aan iets dat me juist zou moeten steunen en troosten .. aan iets waar ik juist blij en trots op zou moeten zijn.

Overigens zijn er gelukkig ook afbeeldingen die wél goed gelukt zijn, maar ik blijf het risico te groot vinden.

Nu ik hier toch ben: ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie leeftijd, ben zelf namelijk niet de jongste meer (understatement _O- ) en ik vraag me af of er hier meer mensen aanwezig zijn die pas op oudere leeftijd een tattoo hebben laten zetten ?!

@ Vesceron: misschien dat het al eerder ergens in het topic gestaan heeft, maar wat is de vertaling van jouw tattoo?