[Centraal] Diëten en afvallen deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 19:34

Ondanks mijn pizza van gister, weeg ik weer een kilo lichter _/-\o_

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 19:35

Yelly schreef:
Ondanks mijn pizza van gister, weeg ik weer een kilo lichter _/-\o_

dat is goed zeg +:)+ toppie +:)+

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 19:36

rutting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 19:38

vruchtenhagel is voor een keer wel oke ,lust je jam dan kun je die van zonnatura eens proberen,alleen vruchtensuikers zit erin geen toegevoegde suikers of die van cereal suikervrije jam best lekker,probeer die eens.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 19:52

rutting schreef:
vruchtenhagel is voor een keer wel oke ,lust je jam dan kun je die van zonnatura eens proberen,alleen vruchtensuikers zit erin geen toegevoegde suikers of die van cereal suikervrije jam best lekker,probeer die eens.

dat is het probleem.

lust geen hagelslag, en geen jam oid.

ben meer van de hartige dingen

maar goed, voor een keertje maakt het niet uit hoor :)

Naamloos1

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:51

Zo ik heb vanavond weer ff flink gesport! 1 uur en 3 kwartier om precies te zijn! Net ff lekker gedouched en nu ff met een cup a soupje op de bank...

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:23

Yelly schreef:
Ik gooi als ik heel weinig tijd heb vaak wat roerbakgroenten met kip in de pan, met wat uitjes en knoflook er bij. In vijf minuten klaar en nog gezond ook ;)

Dat is wel handig idd, en nog lekker ook.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 23:46

oei lästig moment gehad, verjaardag met hapjes gebak etc.. Het enigste wat ik heb gehad is een glas water en een glas vruchtendrank.. Had er eig ook niet zo heel veel moeite mee. Wel even toen iedereen aan het gebak zat, maar honger had ik ook niet.. morgenochtend weer weegmoment, dus dat was een goede motivatie t niet te doen:) ben trots op mezelf:D

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 23:47

Goed gedaan!

Ik vind het het moeilijkst als anderen patat gaan eten := Ik ben echt gek op patat, daar kun je me 's nachts voor wakker maken :+

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 08:06

een halve kilo afgevallen sinds vorige week.. ik ben in het begin een beetje verwend door veel af te vallen.. dus dit vind ik toch een beetje jammer:P

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 08:37

Mensen, mochten jullie er behoefte aan hebben kun je ook eens kijken op weegclub.nl. :)
Allemaal mensen die op verschillende manieren willen afvallen. Kun je misschien handige tips of motivatie op doen!

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 09:05

Ok ik ga een springtouw halen bij de speelgoed winkel.... :)

Er staat dat 5 dagen id week een half uur sporten het beste is. Ik rijdt 3-4 keer per week op mijn paard.
en ga af en toe fitnessen. Maar net als van de week heb ik maar 1 keer gereden. Het regende veel en ze staat in de wei dus heeft ze iig veel beweging. En dan betrap ik me er toch op dat ik dan lui niets ga doen. En als ik dan met mezelf afspreek als je niet gaat rijden ga je 15-20 min touwtje springen en buikspieroefeningen doen :P Hopelijk ga ik dan weer afvallen want ben nu al 2 weken hetzelfde gewicht :(

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 10:07

Even een nootje: Als je (veel) te zwaar bent, is touwtje springen niet echt geweldig voor je enkels en knieen..

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 13:53

Sowieso is het niet echt denderend voor je enkels en knieën :) Je moet er ook schokabsorberende schoenen voor kopen. Sommigen zeggen dat hardloopschoenen voldoende zijn, anderen zeggen dat ze te weinig absorberen. Ze zijn natuurlijk niet gemaakt voor het springen :)

Ik wilde ook gaan touwtjespringen, maar aangezien ik mijn hardlopen al belastend genoeg vindt heb ik besloten het (voorlopig) toch maar niet te doen..

Yelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 14:10

Gelukkig ben ik nog maar een paar kilo 'te zwaar' :) Ik wil straks weer zestig kilo wegen :) Ik zit nu al op een gezond gewicht, maar zie het zelf graag wat slanker en strakker ;)

Ik spring gewoon op sokken (binnen) of sneakers (buiten) :=

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 16:54

Yelly schreef:
Goed gedaan!

Ik vind het het moeilijkst als anderen patat gaan eten := Ik ben echt gek op patat, daar kun je me 's nachts voor wakker maken :+

daar ben ik heel snel van genezen :')

werk in een horecaplek bij het zwembad, en dan bak je dagelijks patat, zodat het je neus uitkomt en je gewoon niets meer wilt van de frituur :') :')

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 18:04

gister een cheeseburger gehad, en vandaag hadden we patat dag op het werk. Dus ben niet zo goed bezig.. maar straks na het werk als ik thuis kom dan ga ik gelijk maar weer hardlopen! :P :D ..... Ik moet met mezelf ook echt duidelijk afspraken maken van dan ga je sporten en zo lang en als ik geen zin heb dan maar 25 tot 30 minuutjes maar dat ik in ieder geval in beweging ben geweest :):)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 20:18

goedzo.

weet niet wat ik heb, (denk een dipje ofzo)

maar ik heb de laatste paar dagen veel last van beide schouders/nek en dan voel ik me heel beroerd.

endan heb ik ook geen zin meer om te wandelen.

hoe kan ik me dan nog stimuleren om te wandelen -O-

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 20:58

Weet iemand of lijnen effect kan hebben op je ongesteldheid? Ik had van de week dus al een tussenbloeding.. En ik hoor eigenlijk pas zondag of maandag ongesteld te worden, en ben het net al geworden.. Ruim 2 dagen dus te vroeg...?

@Ketaki, je mag wel een dipje hebben een weekje.. Zolang je maar niet teveel gaat eten.. :) Probeer anders morgen of je zin hebt.. Misschien lekker met een hond of je paard wandelen?

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:12

ik was ook 2 dagen te vroeg ongesteld.. stelde die vraag hier ookal.. schijnt wel met diëten te maken te hebben..

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:16

Oke.. Nou dan zal het vast dat zijn.. Als ik er dan ook maar 2 dagen eerder weer vanaf ben! :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:39

Mijn ervaring is wel dat nu ik een stuk slanker ben ik wel korter ongesteld ben. Mijn zus is altijd slanker dan mij geweest en korter ongesteld terwijl we wel dezelfde pil slikken. Nu zijn we ongeveer even zwaar en even lang ongesteld.

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:34

Misschien een rare kronkel bij mij, maar hebben jullie dit ook?

Je bent goed bezig met afvallen en je ziet iets heel lekkers. Ik neem het zeker niet zonder meer, dus uiteindelijk (misschien na dagen/weken) ga ik dit vreselijk lekkere product halen. En als je het dan aan het eten bent dan valt het eigenlijk enorm tegen. Dat heb ik nu al een paar keer gehad. Dan had ik me dagen zitten verheugen om dat ene dingetje te eten, vorige week bijvoorbeeld een klein reepje chocola, en dan vind ik het toch niet zo lekker als ik gedacht had. Ik heb zo vorige week een half reepje chocolade weg gegooid. Dat is echt niks voor mij.

Beetje verwarrend verhaal, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:39

Hahha.. Nee dat heb ik niet echt.. Maar wel dat het me niet zo smaakt omdat ik gelijk een schuldgevoel heb, want als ik 1x iets ga eten ik meestal ga doorslaan.. Dus ik ken het wel.. Maar niet op die manier als jou.. Haha.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 08:26

uhm nee.. ik kreeg vorige week een chocoladereep.. ik dacht of ik gooi hem weg, of ik eet hem nu helemaal op. En dat heb ik gedaan:P En ik vond hem heel lekker!