vb: een tribal op de onderrug is lange tijd een soort modegrill geweest, maar ik ken ook iemand die die tribal al lang daarvoor had gehad.. maar echt met een betekenis en speciaal voor haar gemaakt.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Ik denk dat het ook een hele tijd (of nog steeds) zo is dat mensen iets laten zetten alleen omdat ze het mooi vinden. Dat zou voor mij niet de insteek zijn.
Miseria schreef:Ben het met je eensMet als aanvulling dat ik het soms lastig vind om te beoordelen wat een tattoo nou voor iemand betekend. Dus van de andere kant bekeken zeg maar
Soms denk je bij iemand of een tattoo dat het 'zomaar' gezet is, maar dan blijkt het met een diepere betekenis te zijn
.
vb: een tribal op de onderrug is lange tijd een soort modegrill geweest, maar ik ken ook iemand die die tribal al lang daarvoor had gehad.. maar echt met een betekenis en speciaal voor haar gemaakt.
Miseria schreef:Blijft toch lastig denk ik.. ik vind bijvoorbeeld een bepaalde auto echt onwijs mooi, echt ik kan er de hele dag naar kijken.. maar hoef hem niet als tattoo
Kipzel schreef:
Over tribals.. ik heb er een beetje moeite mee. Tribal stijl niet persé als je er nog iets uit kunt halen.
Maar tribals zijn zo random.. als iemand me uit kan leggen wat een bepaalde tribal voor iemand betekend kan ik me er misschien iets meer bij voorstellen..
Op zich best hypocriet van mezelf, want ik wil ook graag nog een Maori sleeve terwijl die ook maar op random figuurtjes lijken terwijl er wel degelijk betekenis achter zit