Geen idee tot hoe groot ik wil, waarschijnlijk iets van 6mm. Ik zie zoveel leuke plugs!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikkialex schreef:Myryana schreef:Of we reageren gewoon niet op een domme vraag?!
Nu ineens is het een domme vraag omdat wij rusie hebben gehad?!?!?!
Word steeds gekker hier
Myryana schreef:Warbling: Die heb ik toevallig en die zijn heel mooi vind ik
Bonjoy: Iemand had toevallig het gewicht nagevraagd op het forum van die site en ze zijn 13.2g dus dat valt op zich nog wel mee. Ik draag ze wss ook niet lang per dag en wissel ze ook wel met gewone plugs op de dag. Ik heb zwaardere hangers namelijk diegene rechts bovenaan op de foto.
[img]http://i447.photobucket.com/albums/qq196/ShalaJarias/Piercings/hangies-1.jpg[/ig]
xDramaQueen schreef:ja echt voor iedere outfit 1alleen ff kijken hoe me oren erop reageren, van mijn bali blossoms heb ik nooit last van oorkaas maar met titanium
non stop!
Myryana schreef:Outerlabia zijn je buitenste schaamlippen
En ja inderdaad, een tongsplit is zoiets wat een slang heeft idd
Myryana schreef:JuudKaas schreef:@Myryana, Mijn piercing jeukt aan de buitenkant, er zit al titanium in volgensmij maar boiplast zou ik ook kuonnen proberen bedankt!
Zit er ook een titanium balletje op? Het lijkt mij een soort van contact irritatie. Overigens mocht je het niet vertrouwen dan raad ik je aan terug naar de piercer te gaan.
ShirleyM schreef:wanneer moeten de kinderen weer naar school?
Doe jij der gewoon een plug in.. Kan best..
Nu even wat anders, ik las dat jojoba olie je oren soepeler maken en dat het stretchen dan makkelijker gaat klopt dat? En hebben jullie daar ervaring mee?
lovey_ou schreef:Myryana schreef:Outerlabia zijn je buitenste schaamlippen
En ja inderdaad, een tongsplit is zoiets wat een slang heeft idd
Hoeveel piercings heb jij eigenlijk?Heb wel een getal in me hoofd maar zal der wel ver naast zitten