Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skessa_ schreef:Heb je die dr franken al gecheckt DB? Staan ZULKE gave lakjes op!
http://drfrankenpolish.wordpress.com/20 ... frankening --> Zo dan vind ik m tenminste makkelijk terug en kan ik m thuis opslaan op mn computer
Er staat ook iets over die balletjes in!![]()
Ben al helemaal aan het bedenken wat ik allemaal ga maken
Nynke: Bij mij is tot nu toe alles zwaar tegen gevallen met die sneldrogende topcoats. Heb nu Seche Vite besteld, dus ik hoop dat dat eindelijk eens gaat doen wat ik wil
loveidefix schreef:ik ben momenteel een pantertjeIemand behoefte aan een foto?
Skessa_ schreef:Hahaha ja dat wilde ik er mee
Zonde?? Weet hoeveel ik heb? Dat krijg ik nooit van mn leven op hoor
Kan ik er net zo goed iets leuks mee doen![]()
En je kan ook oogschaduw pigmenten gebruiken. Heb er nog wel een stuk of 25 van Gosh die ik ook nooit van mn leven meer op ga krijgen
glenda schreef:ik heb net dit lakje van essence via marktplaats gekocht.
http://www.pinkypolish.nl/2010/06/11/swatch-essence-purple-diamond/
Skessa_ schreef:Hahaha ja dat wilde ik er mee
Zonde?? Weet hoeveel ik heb? Dat krijg ik nooit van mn leven op hoor
Kan ik er net zo goed iets leuks mee doen![]()
En je kan ook oogschaduw pigmenten gebruiken. Heb er nog wel een stuk of 25 van Gosh die ik ook nooit van mn leven meer op ga krijgen
xhouvanjou schreef:Kan ik iets van me laten horen?![]()
Ik ben farah, heb abnormaal korte vingers. Hoe laat ik mijn vingers langer lijken? (met welke kleur, etc etc.)
annutjuuh schreef:DB: Wil je alsjeblieft niet meer zo'n super mooie lakjes spotten?? Ik had mezelf voorgesteld dat ik genoeg lakjes had nu...![]()
Yv_ schreef:Oh, dat wil je met die balletjes en flesjes zeker, Skessa? Volgens mij ben ik spuit 11, maar snap ik 'm eindelijk..
Vind het wel heeeel apart! Vind je het niet zonde van je al bestaande kleurtjes? Ik vind die roze en mintgroene op de 1e blz wel heel erg gaaf!
Ik ben echt wel goed tevreden over de vloeibare vorm van de forward freeze van chg..