Sauna liefhebbers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 20:23

Sokje_6 schreef:
_sharona_ schreef:
Kent iemand een leuke sauna in de buurt van nijmegen (Max half uur er vandaan).

Ik ga normaal altijd naar de Veluwse Bron. Maar we willen nu gewoon een avondje in de buurt van Nijmegen naar de Sauna. Ik keek net op de site van Thermen Nijmegen, maar vind de fotos niet echt denderend. Iemand daar ervaringen mee?

Thermen Nijmegen is wel alleen geklede sauna, ik weet niet of je dat iets vind? Misschien wel handig om te weten :)

Juist niet toch? Tenminste wat ik van de site begrijp zijn er juist geen badkledingdagen ed. Of begrijp ik je verkeerd? Dat kan natuurlijk ook hihi:).
Ben je er wel eens geweest? Vind je het wel leuk/mooi daar? Ik vond de foto's een beetje tegenvallen dus durf het nog niet echt aan haha.

frankiej

Re: Sauna liefhebbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 20:36

rosmalen is een niet al te grote en echt brabants. Ideaal voor een avondje

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 20:56

Sorry, _sharona_, je hebt helemaal gelijk! Ik ben er nog nooit geweest, maar een vriendin van mij wel en die vobd het dus vervelend dat er alleen badkleding gedragen mocht worden. Zelf wilde ik vorig jaar gaan, en toen las ik dus ook alleen verhalen over badkleding. Dan zal dat misschien een andere sauna geweest zijn. Apart!

Edit: Is inderdaad een andere sauna, Sanadome in Nijmegen. :)
Laatst bijgewerkt door Sokje_6 op 12-10-15 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 21:01

Geen probleem Sokje_6 :). Misschien is het inmiddels gewoon veranderd, zou ook nog kunnen.

@Frankiej Daar had ik inderdaad ook naar gekeken. Foto's deden wat ongezellig aan. Maar dus wel aan te raden voor een avondje?

Misschien ben ik toch te veeleisend... haha hmm.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 01:38

Net weer bij thermen holiday geweest was wel mooi geworden , weer een paar dingen erbij , de infrarood zit nu achter in de tuin en de nieuwe douches op die plek. naast de infrarood nieuwe toiletten en mijn favoriet de filmsauna waar je heel goed kan zweten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 22:51

Mag ik hier iets vragen? Wij hebben zaterdag een personeelsfeestje in Oss en blijven daar overnachten. Ik heb mijn man eindelijk zo ver dat hij een keer mee wil naar de sauna, dus het leek mij een goed idee om dat zondag vanaf Oss te doen.
Wie weet er een goede sauna op de route richting het noorden (Nijmegen/Arnhem/Gelderland/Veluwe/Overijssel)? Ik heb al gekeken bij Zwaluwhoeve, Bussloo en de Veluwse bron, maar vind die vrij prijzig. Heb nu mijn oog laten vallen op Putten (http://www.saunadrome.nl/), iemand hier ervaring mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-15 23:32

Lunteren is ook leuk en niet al te groot :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 04:41

Veluwse bron en zwaluwhoeve hebben wel acties op t moment, 2e persoon gratis en prijs incl lunch en diner enzo. :j

Ik ga hoogstwaarschijnlijk dinsdag! Eindelijk weer *\o/*

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 08:41

Nederasselt ligt daar ook in de buurt, die is wat kleinschaliger maar groot genoeg voor een hele dag ontspanning. Mooi opgeknapt.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 09:03

Wat een leuk topic! Ik ben in augustus dit jaar voor het eerst in de sauna geweest terwijl het Elysium op vijf minuten afstand zit :o dat is toen zo goed bevallen dat ik sindsdien ook de zwaluwhoeve en de Veluwse bron heb gezien. Vandaag staat er een dagje Ridderkerk op de planning en volgende maand weer Elysium. Heerlijk hoor, echt een dagje relaxen. Ik vond de zwaluwhoeve heel rommelig en vervelend opgezet, daar zou ik niet nog eens heen gaan. Veluwse bron en Elysium zijn wel heel mooi en fijn opgezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-15 20:54

Murthul schreef:
Veluwse bron en zwaluwhoeve hebben wel acties op t moment, 2e persoon gratis en prijs incl lunch en diner enzo. :j

Ik ga hoogstwaarschijnlijk dinsdag! Eindelijk weer *\o/*

Bedankt voor de tip, niet goed gekeken op de site :+ Heb gereserveerd voor de veluwse bron incl een sportmassage :P

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 00:09

Ik heb voor morgen gereserveerd bij elysium,moet alleen nog even een boek kopen morgenochtend. :D

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 08:48

Murthul schreef:
Ik heb voor morgen gereserveerd bij elysium,moet alleen nog even een boek kopen morgenochtend. :D

Heerlijk, geniet ze vandaag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-15 11:03

Geniet ze Murth!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 00:47

Heb uiteindelijk mn boek amper gebruikt. :=
Maar ik heb heerlijk een dagje ontspannen gehad, alleen was eigenlijk helemaal niet zo gek, kon lekker mn eigen ding doen en heb nog wat gekletst met andere mensen. 2 opgietingen gedaan, was fijn! En ik heb een gratis toegang tot de zwaluwhoeve gehad die tot begin januari geldig is, dus ik ga dit jaar nog maar een keertje. Alleen n beetje jammer dat t de zwaluwhoeve is O:)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 00:56

Oeh ik meld me!

Thermen Bussloo is mijn favoriet <3

Volgende week ga ik voor het eerst naar Lunteren (sauna en beauty de Veluwe) :o Ik heb zo'n Bongo bon gekregen voor m'n verjaardag en kan deze o.a. daar verzilveren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 11:09

Ik ben op zoek naar een tweede persoon gratis actie :+

Iemand hier ervaringen met saunas in d achterhoek?

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 15:59

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 16:11

Hmm Veluwse Bron is wel heel aantrekkelijk.. eens zien of we oppas kunnen regelen voor zondag en of manlief überhaupt zin heeft om mee te gaan. Vanavond willie niet, ik eigenlijk wel :') (Houten Sauna)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 16:56

Ach, je hebt al mazzel dat ie af en toe mee wil, die van mij wil niet. -O-

Ik ga denk ik over 3 weken naar de zwaluwhoeve en dan ergens in t nieuwe jaar voor 31 maart naar de veluwsebron. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 22:18

Vandaag naar de Veluwse bron geweest, echt heerlijk! Zoveel keus en alles zo netjes en zo goed verzorgd :D Mijn man vond het ook helemaal leuk, dus die is nu ook om (eindelijk :P )

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 14:22

Ik ga met mijn vriend zeker elke maand naar de sauna. Hebben nog allemaal gratis entree kaarten van mijn werk liggen dus maken daar heerlijk gebruik van. Wij gaan meestal naar de Veluwse Bron maar die in Bussloo is net zo of nog mooier :j

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 20:10

Vraagje: ik zag een aanbieding voorbij komen van sauna Bronsbergen in Zutphen. Ik ben er ooit geweest toen het nog Ryokan heette. Dat is toen over de kop gegaan, maar is het na de doorstart ook verbeterd? Wij vonden het toen nogal kaal en doods en ook een beetje smoezelig.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 20:25

Veluwse bron heeft nu een aanbieding, 2 voor de prijs van 1 :P

Ik heb gereserveerd.
Het is een heel eind rijden voor ons maar met een hotelletje er bij gaan we er een paar mooie dagen van maken.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 21:21

Zeker de moeite waard hoor Spatter! Mijn favoriet!