Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 23:31

Wow vivi, wat mooi! :oo echt super!

Tutti_Frutti, ik vind dat soort kapsels altijd heel leuk :) gewoon doen! Groeit vanzelf wel weer terug.

VisibreTeam, wat dacht je van donkerpaars tegen zwart aan? Volgens mij kun je dat best hebben :) anders zou ik voor een zachte, warme roodbruin gaan, die vind ik toch wel heel erg mooi. :o

Zwitsal

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 00:14

Vivi is je haar trouwens asymmetrisch (scheef klinkt zo onaardig haha) aan de onderkant? De -voor ons- rechterkant lijkt langer..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 00:24

Wauw Vivi, staat je echt leuk! Wat een apart kapsel heb jij, maar het staat je erg mooi, ook bij je huidskleur lijkt het niet onnatuurlijk. Hoe houd jij je pony zo netjes recht? :=

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 16:47

Ashley5 schreef:
Even hier een reactie van mij, want ik ben ten einde raad en hoop dat jullie misschien iets leuks kunnen verzinnen! :P

Ik wil graag wat anders met mijn haar, maar ik weet niet wat en heb zelf ook wel wat lastige eisen.
Ik kan er slecht tegen dat als ik mijn haar los draag dat het in de weg zit. Daardoor en door mijn opleiding in het laboratorium heb ik vaak mijn haar in een staart of in een knot. Maar ik zou het wel leuker vinden om mijn haar los te dragen. Maar dat het ook leuk staat als ik het vast draag.
Verder ben ik niet zo van het föhnen en noem maar op. 's Ochtends gaat er een borstel doorheen en dat is het. Van mijzelf heb ik slag/krullen. Wanneer het nat is, gaat het heel erg krullen! :P

Heel gedoe, dit is dus hoe het nu zit:

Dit is mijn haar los. Tegenwoordig zit alleen wel mijn scheiding meer opzij.
Afbeelding

En zo ziet het eruit als het vast zit in een staart :P
Afbeelding

Wie heeft er genoeg inzicht om mij te kunnen helpen?! :D

Is er niemand die mij zou kunnen helpen? O:)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 17:55

Ik heb momenteel echt haar crisis.

Je ziet altijd iedereen.. dat hun haar geweldig goed zit. (Denk aan alto's .. schuine pony)
Mijn haar is net iets te dun denk ik, maar zodra ik één stap buiten zet is het áltijd coupe le wind. Hoe kan ik mn pony windbestendig krijgen? _O-

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 17:56

Hoe krijg ik mijn haar ooit langer dan een kwartier stijl met uitsluitend organische producten? Sorry principes, ik denk dat jullie even overboord moeten :')

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:05

Zwitsal schreef:
Vivi is je haar trouwens asymmetrisch (scheef klinkt zo onaardig haha) aan de onderkant? De -voor ons- rechterkant lijkt langer..

mijn haar is in lagen geknipt van voor is het korter en loopt langer door aan de achterkant, die 'langere kant' heb ik voor de foto even naar voren gedaan zodat je het roze kan zien. Maar mijn haar is gewoon symmetrisch geknipt hoor :)

@ yasmine: ik knip me pony altijd zelf. Heb het inmiddels zo vaak gedaan dat ik ook verschillende variaties kan knippen bij mezelf :P nu is die recht volgende keer kan die zomaar langer en ronder zijn :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:20

Hihi _vivi_ ik heb op dit moment 1 pluk precies dezelfde kleur grijs-lila-achtig als jij. Het staat je leuk! Bij mij iets minder maar ga het denk ik vanavond weer blauw verven :)

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:37

Ik heb teruggelezen maar heb geen vraag gevonden waarop ik antwoord kon geven, dus ik val maar even binnen.

16 oktober 2011 besloot ik weer eens een spoeling in mijn haar te gooien. Ik had al eerder middenbruin gedaan maar die was er binnen 2 weken weer uit, of na hoogstens een maand. Nu besloot ik dus voor chocoladebruin te gaan. Het viel zwart uit, maar ach. Het werd steeds bruiner en het was wel mooi.

Maar, nu ongeveer 7 maanden later, heb ik dikke uitgroei. Het was toch echt spoeling want m'n haar is wel lichter geworden maar ik zie het zelf wel. Ik heb nu drie kleuren haar, ik heb altijd al lichtere puntjes, daarboven is het nog donkerbruin en daarboven dan weer de uitgroei, mijn eigen lichtbruin. Ik heb het al gewassen met head & shoulders, zag amper verschil en ons douchematje ging er ondertussen wel van kapot. Net een nieuwe douchemat gekocht dus de head and shoulders is weer even verbannen. Mijn vraag was dus: Wat kan ik nog doen?? Ik wil echt weer wat lichter de zomer in en zomaar in het zonnetje gaan zitten gaat nu ook niet echt.

Misschien weten jullie wel iets :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:39

Je zou het kunnen bleken, of er een (permanente) bruine kleur overheen gooien.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 18:41

Maar krijg je dan niet opnieuw weer uitgroei? Ik denk dat ik verdoemd ben tot uitgroei.

Vraag me ook af of meerderen dit hebben, dat het toch zo hardnekkig is?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 19:57

Weet iemand wat voor haarkleur dit is?
Afbeelding

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:21

ik zou zeggen goud kleur / neigt naar het oker gele toe maar zo zie ik het..

astwice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:24

Appelmoes_11 schreef:
Hoe krijg ik mijn haar ooit langer dan een kwartier stijl met uitsluitend organische producten? Sorry principes, ik denk dat jullie even overboord moeten :')

goede vraag! zou het zelf niet weten. waarom wil je organische producten gebruiken?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 21:23

Het lijkt alsof er heel veel highlights in zitten en niet gewoon 1 kleur in is gedaan zeg maar...
Iets van licht goudblond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 22:37

Douce schreef:
Maar krijg je dan niet opnieuw weer uitgroei? Ik denk dat ik verdoemd ben tot uitgroei.

Vraag me ook af of meerderen dit hebben, dat het toch zo hardnekkig is?

Na 7 maanden is er wel dikke uitgroei ja. Je haren groeien gewoon door hoor ;) En niet in de kleur die je geverft hebt xd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 00:01

I wish

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 00:02

Bizzybijtje schreef:
I wish

Ja, dat zou iets moois zijn. Als je haar terug zou groeien in de geverfde kleur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 00:03

Kost weer wat minder he :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 08:02

Ik was al bang dat die kleur meerdere kleuren zou hebben en het onmogelijk zou zijn om hem zelf met pakjes verf na te maken :+

En idd, wat zou het heerlijk zijn als je uitgroei gewoon dezelfde kleur werd! :))

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 08:49

Ik snap ook wel dat ik uitgroei krijg van permanente verf, alleen er zit nu dus een spoeling in. Vroeg gewoon of iemand nog tips had, om die er sneller uit te krijgen want ik vind 7 maanden zitten al lang zat voor een spoeling van 28 wasbeurten.
Dat ik vraag of meerderen dit hebben, word dan weer overheen gelezen ;)

Edit: zinnen duidelijker gemaakt

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 11:04

Olie is ook niet goed voor verf, maarja als het al zo lang zit en Head en Shoulders ook niet helpt dat vrees ik dat ook dat geen zoden aan de dijk gaat zetten..

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 11:15

Douce schreef:
Ik snap ook wel dat ik uitgroei krijg van permanente verf, alleen er zit nu dus een spoeling in. Vroeg gewoon of iemand nog tips had, om die er sneller uit te krijgen want ik vind 7 maanden zitten al lang zat voor een spoeling van 28 wasbeurten.
Dat ik vraag of meerderen dit hebben, word dan weer overheen gelezen ;)

Edit: zinnen duidelijker gemaakt

Mag ik vragen van welk merk jouw spoeling was? Ik ben van plan deze week ook een kleurspoeling in mijn haar te gooien, maar wat jij noemt is dus waar ik bang voor ben..

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 11:27

L'oreal geloof ik. De middenbruin was ook van L'oreal en die ging wel weg. De 28 wasbeurten versie.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 11:52

oh ik moet nog even een waarschuwing geven: de action haarverf(van 1,59) brand op je hoofdhuid. en hij moet er 50 min, inzitten. ik heb hem er na 20 minuten uitgespoeld omdat ik de amoniaklucht en het gebrand niet meer aankon :p.

koop dus niet dàt merk. het is echt waardeloze troep:P.

mijn lievelingsverf is van syoss en dan pearl blond ofzo. daar wordt mijn haar mooi blond van, en niet oranje:). ik heb heel dik en stug haar. dus sommige verf pakt ook maar amper. maar dit ging wel goed.