Tutti_Frutti, ik vind dat soort kapsels altijd heel leuk

VisibreTeam, wat dacht je van donkerpaars tegen zwart aan? Volgens mij kun je dat best hebben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ashley5 schreef:Even hier een reactie van mij, want ik ben ten einde raad en hoop dat jullie misschien iets leuks kunnen verzinnen!
Ik wil graag wat anders met mijn haar, maar ik weet niet wat en heb zelf ook wel wat lastige eisen.
Ik kan er slecht tegen dat als ik mijn haar los draag dat het in de weg zit. Daardoor en door mijn opleiding in het laboratorium heb ik vaak mijn haar in een staart of in een knot. Maar ik zou het wel leuker vinden om mijn haar los te dragen. Maar dat het ook leuk staat als ik het vast draag.
Verder ben ik niet zo van het föhnen en noem maar op. 's Ochtends gaat er een borstel doorheen en dat is het. Van mijzelf heb ik slag/krullen. Wanneer het nat is, gaat het heel erg krullen!
Heel gedoe, dit is dus hoe het nu zit:
Dit is mijn haar los. Tegenwoordig zit alleen wel mijn scheiding meer opzij.
En zo ziet het eruit als het vast zit in een staart
Wie heeft er genoeg inzicht om mij te kunnen helpen?!
Zwitsal schreef:Vivi is je haar trouwens asymmetrisch (scheef klinkt zo onaardig haha) aan de onderkant? De -voor ons- rechterkant lijkt langer..
Douce schreef:Ik snap ook wel dat ik uitgroei krijg van permanente verf, alleen er zit nu dus een spoeling in. Vroeg gewoon of iemand nog tips had, om die er sneller uit te krijgen want ik vind 7 maanden zitten al lang zat voor een spoeling van 28 wasbeurten.
Dat ik vraag of meerderen dit hebben, word dan weer overheen gelezen
Edit: zinnen duidelijker gemaakt