Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Haha wij zijn nieuw aan het bouwen dus alle handen zijn welkom 
Ik voel hem/haar nu ook zo'n beetje de hele dag
Gelukkig was alles goed, dus nu is het gewoon afwachten totdat wij de beeb live zien
Ik kan niet doorslapen als ik moet plassen. Hoop dat dat nog komt. 
Wij werken beiden fulltime, dus ik red het niet om vaker naar de winkel te gaan. Het huishouden doe ik gewoon door de weeks 's avonds en op zondag/zaterdag. Ligt aan hoeveel paarden er op wedstrijd moeten...
vind dat zo zielig hij moet om kwart voor 6 eruit (ik ga dan even mee) en om kwart over 5 is hij erweer
en savonds is hij om half 9 9uur heel moe
normaal kan hij het heeel lang volhouden om op te blijven savonds maar zoals het de laatste weken gaat breekt hem echt op!
de mijne wel helaas
3 keer bier over de grond
paar keer slaapkamer ingeslopen (waar we computer camera ect. neer hadden gelegd zodat ze er niet aan konden zitten) hondje helemaal van slag en natuurlijk ogen in achterhoofd hebben omdat ze niet lief is heeft ze maar weer bewezen dat kreng!
(we hebben een muilkorf geregeld voor straks wat ik vertrouw haar totaal niet! kinderen die op een meter afstand naar haar wijzen trekt ze de lip al op laat staan dat ze haar willen aaien!
) ik zou eht niet weten hoe we haar nog kunnen leren kinderen leuk te vinden? het stomme is als ze een bal of touw pakken speelt ze wel
maar alsnog mogen ze haar absoluut niet aanraken.... gaat om kinderen van 1 en 2 jaar.
succes meloen!
dus dat gaat hem niet worden
!

)

nouksjens schreef:Jeetje wat gaan jullie snel hier, hou het echt niet bij!!
Wilde even laten weten dat ik straks richting ziekenhuis vertrek om te worden ingeleid.. Spannend!! Ben vandaag 36 weken 5 dagen zwanger en mijn vliezen zijn al ruim 2 weken gescheurd dus ben er nu ook wel klaar mee.. Ben erg zenuwachtig!!!
noviceh schreef:Wauw Askim!Maar dan is het wel een verlaagde kinderwagen met dikke chromen jetseketsers eronder???
![]()
@Kimbai: Wat is het kamertje lekker vrolijk geworden!
@Iris: Trek je wel op tijd aan de bel?? Pijn op de borst icm benauwdheid kan ook een uiting zijn van zuurstofgebrek bij het hart of longembolieen. Ik wil je niet bang maken, maar in dat geval had ik allang met de vk aan de telefoon gehangen. Hoe het gaat nu?
@Witlof: Ik pb wel even