Zwangerschap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

wythlove

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 07:30

Morgen!!!

Iris, hoe voel je je nu?
Gewoon wakker Bootje of moest je je blaas legen?
Hihi, snachts wakker worden om te plassen, ik ken het, maar vannacht wel weer goed in slaap kunnen komen. Wij waren alleen beide om half 7 al klaar wakker. Vandaag nog wat in huis rommelen en naar de fisio en voor een echo.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 07:35

Bandenpijn en rugpijn, maar nog te doen. Wel beiden onderin mn buik, dus nog geen last van pijn op de borst.
Mocht die er vandaag wel komen dan meld ik me ziek en ga ik naar de HA.

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 07:48

Mogge!

Doe je heel verstandig Iris, je moet zuinig zijn op jezelf en natuurlijk de beebie!

@nouksjens: heel veel succes vandaag!!!

Ons dochtertje heeft gelukkig wederom de hele nacht doorgeslapen, heerlijk! Zodra ze wakker is, leggen we haar altijd nog tussen ons in en gaat de tv aan. Nu lag mijn man net pas te bed omdat hij nachtdienst heeft gehad. De kleine was wat baldadig en begon papa aan zn neus te trekken en op zn hoofd te slaan haha. Arme, arme jongen!

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 07:57

Nee, gewoon wakker. Niet eens om te plassen, heel apart... haha.
Iris, rustig aan!
Noviceh, arma papa, haha.
Wythlove, succes bij de fysio!

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 08:03

Hebben jullie trouwens ook vast rituelen in huis? Zo doen wij altijd op maandag de boodschappen voor de hele week en maak ik de hele benedenverdieping schoon. De bovenverdieping schiet er helaas heel vaak bij in met die kleine... :o

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 08:05

Caroline verveelt zich... Hier werk zat hoor :) Haha wij zijn nieuw aan het bouwen dus alle handen zijn welkom ;)

Nousjkens succes vandaag! Spannend hoor..!

Ik moet ook zeker twee keer per nacht mijn blaas legen, maar slaap gelukkig ook zo weer verder!

Vanaf deze week helaas twee keer per week Fysio... Mijn bekken doen niet helemaal wat ik wil, al helpt rusten wel echt (maar daar ben ik zo verrekte slecht in..).

Vrijdag 20 (21) weken echo gehad, wat ontzettend bijzonder!!! De baby was extreem druk, waardoor het wat langer duurde want het was wat lastig meten... haha! Maar alleen maar leuk :) Ik voel hem/haar nu ook zo'n beetje de hele dag <3 Gelukkig was alles goed, dus nu is het gewoon afwachten totdat wij de beeb live zien :D

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 08:10

Wij doen normaal zaterdag boodschappen en zondag een beetje schoonmaken :)
Iorrr, balen van je bekken! Ik kan dat ook niet hoor, rusten. Zeker nu niet, heb onwijze nesteldrang! En wat super dat je die kleine zo voelt, ik ook hoor, haha. Is genieten!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 08:14

:( Ik kan niet doorslapen als ik moet plassen. Hoop dat dat nog komt.
Mijn enige ritueel is dat ik iedere dag boodschappen doe hihi. Mijn vriend neemt sowieso 3 liter drinken mee naar zn werk en als ik dat in 1 keer moet halen dan kan ik beter een palletwagen huren. Verder is onze vriezer en onze koelkast helaas niet zo groot.

Heb een hulp in de huishouding die onwijs goed is. Dus ik zorg vnl dat alles opgeruimd en afgewassen is.
En de was doe ik zelf, maar zelfs die doet ze nog als er toevallig nog ligt. Echt ideaal. :)
Mijn vriend werkt iedere zaterdag ook nog eens de hele dag (van 10u tm 20u) dus daar heb ik niet zoveel aan. ;)

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 08:21

Enige regelmaat hier is op zaterdag boodschappen doen :) Wij werken beiden fulltime, dus ik red het niet om vaker naar de winkel te gaan. Het huishouden doe ik gewoon door de weeks 's avonds en op zondag/zaterdag. Ligt aan hoeveel paarden er op wedstrijd moeten...

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 08:32

Wij werken ook elke dag, dus 1 keer in de week booschappen is genoeg, meer red ik echt niet, haha

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 08:54

Noviceh, fijn dat je een nachtje door hebt mogen slapen. En papa was dus de sjaak vanmorge,, hihi.
Bootje, dat is dan helemaal waardeloos als je gewoon wakker wordt.

Boodschappen doen we hier ook op maandag. Huis probeer ik dagelijks bij te houden. Manlief is nu boven aan de klus, de nieuwe deuren aan het ophangen:) ik zal zo de stofzuiger eens over de benedenverdieping halen.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-11 09:04

Ben ik blij dat wij maar 1 verdieping hebben ;)

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:04

hallo allemaal!

Nousjkens heel veel succes vandaag! en daarna lekker genieten van je beebje!
las over slapen.. nou ik slaap echt verschrikkelijk en vanacht was het weer helemaal drama! zeker 4 keer eruit geweest plassen baby die hard trapte en dan ook nog harde buiken en buikpijn erbij.. vriendlief was vanmorgen ook heeeerlijk uitgeslapen :n vind dat zo zielig hij moet om kwart voor 6 eruit (ik ga dan even mee) en om kwart over 5 is hij erweer :(:) en savonds is hij om half 9 9uur heel moe :o normaal kan hij het heeel lang volhouden om op te blijven savonds maar zoals het de laatste weken gaat breekt hem echt op!

boodshappen deed ik altijd zaterdag ochtend en dan soms doordeweeks nog wat kleine dingentjes. nu gaat vriendje mee op vrijdag avond mee met mij alleen wil echt niet meer :n

meloen zit je baby nog achter het vel :+ de mijne wel helaas :o

pff gisteren visite.. met de kids van hun erbij 1 vieze zooi in huis vingervlekken aan de muur |o 3 keer bier over de grond >;) paar keer slaapkamer ingeslopen (waar we computer camera ect. neer hadden gelegd zodat ze er niet aan konden zitten) hondje helemaal van slag en natuurlijk ogen in achterhoofd hebben omdat ze niet lief is heeft ze maar weer bewezen dat kreng! _-:( (we hebben een muilkorf geregeld voor straks wat ik vertrouw haar totaal niet! kinderen die op een meter afstand naar haar wijzen trekt ze de lip al op laat staan dat ze haar willen aaien! :? ) ik zou eht niet weten hoe we haar nog kunnen leren kinderen leuk te vinden? het stomme is als ze een bal of touw pakken speelt ze wel :+ maar alsnog mogen ze haar absoluut niet aanraken.... gaat om kinderen van 1 en 2 jaar.

zo heel lang berichtje weer _O-

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:12

@lisch: als mijn vriend wakker ligt van mij (hij heeft dezelfde werktijden als jouw vriend) dan ga ik er gewoon uit en ga ik beneden op de bank liggen.

Zou ook wel even een topic op Beestenboel openen over jouw hond, wellicht hebben ze nog handige tips.

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:14

Meloen haar bloeddruk is te hoog, ze is opgenomen en wordt ingeleid. Net gelezen in het van pil tot baby topic waar wij beide in zitten. Succes Meloen.

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:17

Lisch wordt jouw vriend wakker als jij wakker bent snachts? Mijn man niet hoor, haha.

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:19

meloen gaat gewoon ook nog echt eerder dan mij! :+ succes meloen!

iris; onze bank licht helemaal niet lekker (is een echte zitbank) en krijg ik nog meer last van mij bekken 8)7 dus dat gaat hem niet worden :n
ja mijn vriend slaapt heel licht ik hoef me maar om te draaien en hij is al even wakker :+ !
ben bang dat dat dan zon rel topic word je weet hoe dat soms gaat :+

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:20

Ik denk dat je vooral de kinderen moet leren dat ze de hond niet aanraken en gewoon met rust laten en dat de hond een 'eigen' plek heeft waar de kids niet mogen komen.

Wij hebben een hele lieve hond, maar ik zeg altijd direct tegen kinderen dat als ze wegloopt dat ze er niet achteraan mogen. Ze mogen haar alleen aanhalen als ze zelf komt en anders niet. Dat werkt hier heel goed. Zo krijg je ook geen ergnissen over en weer!

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 09:24

1 van onze honden zoekt echt zijn eigen ruimte op, maar die is sowieso bang van mensen. De andere is een goedzak en vindt alles oke.

De beeb probeert zo ongeveer om er via mn buik uit te komen, ruimte wordt wel erg beperkt voor haar..

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 10:28

Whoops, de dementie slaat hardnekkig te, ik had schijnbaar eerder een afspraak bij de fisio, terwijl ik toch ect met 5 voor 12 in mijn hoofd zit......nu donderdag maar.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 10:29

Ikke vorige week afspraak met vlos overgeslagen. :oo
Nu moet ik morgenmiddag en op een andere vestiging (komt veel slechter uit :x)

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 10:32

Oei, dat is ook balen Iris!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 10:33

Ja vooral omdat mn vriend nu niet mee kan (om hartje te luisteren) en de vorige keer was ie er ook niet bij.
Dus de dementie slaat hier ook hard toe. :P

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 10:40

nouksjens schreef:
Jeetje wat gaan jullie snel hier, hou het echt niet bij!!
Wilde even laten weten dat ik straks richting ziekenhuis vertrek om te worden ingeleid.. Spannend!! Ben vandaag 36 weken 5 dagen zwanger en mijn vliezen zijn al ruim 2 weken gescheurd dus ben er nu ook wel klaar mee.. Ben erg zenuwachtig!!!

oeeh wat spannend zeg! succes!

noviceh schreef:
Wauw Askim! :wow: Maar dan is het wel een verlaagde kinderwagen met dikke chromen jetseketsers eronder??? :P

@Kimbai: Wat is het kamertje lekker vrolijk geworden!

@Iris: Trek je wel op tijd aan de bel?? Pijn op de borst icm benauwdheid kan ook een uiting zijn van zuurstofgebrek bij het hart of longembolieen. Ik wil je niet bang maken, maar in dat geval had ik allang met de vk aan de telefoon gehangen. Hoe het gaat nu?

@Witlof: Ik pb wel even ;)

Ik dacht ookal waar zit dat goud toch aan die kinderwagen :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 10:43

Wha, ik had over de post van noviceh heen gelezen.
Als het weer terugkomt ga ik zeker bellen. :x