Nagellak 'verslaafden' haha

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liesurt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:24

Zo zo ik moet gewoon bijlezen!

Leuke lakjes weer :)
Kel die van jou is echt geweldig, helemaal mijn kleur <3
Als je mij wil meeten in Utrecht wil ik wel een aantal lakjes van je overnemen!?

Edit: MB WAUW! Hoe doe je dat zo netjes? Gewoon vanuit de losse pols? Ik ben jaloers :')

Donkerblauw

Re: Nagellak 'verslaafden' haha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:27

Nou, die twee lijken wel heel erg op elkaar! Welke lakt nou het fijnste? :)

Heeft iemand hier trouwens ervaring met het merk Essie?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:35

Ik moest ook naar de kruidvat voor coccilonogwat voor mijn keel, maar gelukkig waren de nagellak-schappen aardig leeg :D. Want ik kwam net- thuis en zag inderdaad het krantje liggen dat morgen bij 2 producten je korting van 35% krijgt.
Wilde morgen toch al even naar het centrum van het dorp verderop, die heeft ook een groot schap (schijnt.. ben er nog nooit geweest), dus dat komt eigenlijk weer mooi uit.

Zit net op internet te googlen of ze dan leuke kleurtjes hebben en zie toch wel hele leuke staan.
Morgen even kijken of ze deze hebben van essence:
- Viva La Green
- Sure Azure
- Shiny Godess (kan nog steeds nergens een mooie goudkleur vinden..)
- Black is back (jeeeej, m'n normale creme zwart :D )

Donderblauw: ow vandaar.. Ik zal het van de week is aan mijn buurman vragen als ik hem zie, hij werkt bij de douane afdeling op schiphol, dus hij zal me er vast wel meer over kunnen vertellen.
En ja.. Ervaring met Essie :j. Had in Zuid Afrika ook een heleboel gekocht, maar helaas vergeten mee te nemen, dus daar maakt de vrouw van mijn neef nu heeeel goed gebruik van :D. Fijne lak over het algemeen, leuke kleurtjes. De lichte kleurtjes dekken wat minder en wat streperiger, maar met een extra laagje is dat wel weg. Ik heb 1 heeeele fijne die precies dezelfde kleur is als mijn nagelbed, deze gebruik ik om de uitgroei van evt. acrylnagels te verbergen, werkt als een trein! Heb voor NY ook daar een wishlist van :') (jamaica me crazy, sexy divine, mint candy apple <3, a cut above).

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:38

De nagellak van catrice is echt super fijn. :) Ik ben verslaafd aan water marble, en dan meestal in paars-roze, bruin-goud of groentinten. Essence droogt voor mijn traagheid veel te snel en streperig op.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:44

Yv_ schreef:
ow vandaar.. Ik zal het van de week is aan mijn buurman vragen als ik hem zie, hij werkt bij de douane afdeling op schiphol, dus hij zal me er vast wel meer over kunnen vertellen.

Aah, super! Eerst eens even informatie verzamelen voordat we ons aan de Australische lakjes gaan wagen. ;)

Yv_ schreef:
En ja.. Ervaring met Essie :j. Had in Zuid Afrika ook een heleboel gekocht, maar helaas vergeten mee te nemen, dus daar maakt de vrouw van mijn neef nu heeeel goed gebruik van :D. Fijne lak over het algemeen, leuke kleurtjes. De lichte kleurtjes dekken wat minder en wat streperiger, maar met een extra laagje is dat wel weg. Ik heb 1 heeeele fijne die precies dezelfde kleur is als mijn nagelbed, deze gebruik ik om de uitgroei van evt. acrylnagels te verbergen, werkt als een trein! Heb voor NY ook daar een wishlist van :') (jamaica me crazy, sexy divine, mint candy apple <3, a cut above).

Kleurtjes zien er inderdaad goed uit! Ze zijn hier ook te bestellen via boozyshop.nl :) Zag twee hele gave kleurtjes, dus ik ga ze misschien bestellen. Tja, Zuid-Afrika ga je niet even langs om je nagellak op te halen. :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 16:49

Kan je ze dan beter bij transdesign bestellen, daar zijn ze 3 dollar ps. Dan heb je 9 lakjes incl. verzenden voor dezelfde prijs als 3,5 essie lakjes bij boozyshop. Of 3 van de nieuwe collectie :).

Meisje die met mij mee op vakantie ging, had trouwens een supersupersuper felle knalroze van essie.. Die was echt zo gruwelijk gaaf!

Fenna: Ik heb het op allebei de merkjes niet zo, maar ach... Verschillende kleurtjes zijn altijd leuk :D.

Edit: Prijs is gewijzigd naar 4 dollar ps

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 17:42

Donkerblauw schreef:
Nou, die twee lijken wel heel erg op elkaar! Welke lakt nou het fijnste? :)

Heeft iemand hier trouwens ervaring met het merk Essie?

Ik vind het niet slecht, maar sta er ook niet om te springen (essie) andere merken hebben meer mijn voorkeur om t zo maar ff te zeggen.

ik vind die van h&m fijner lakken :j

Muisbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 17:51

Liesurt schreef:
Edit: MB WAUW! Hoe doe je dat zo netjes? Gewoon vanuit de losse pols? Ik ben jaloers :')

Ja uit de losse pols :) Moet zeggen dat links wel iets netter is dan rechts maar ben heel gelukkig ermee! Heb de french manicure van Rimmel gebruikt. De witte is een heel fijn dun kwastje waarmee je goed lijntjes kan maken. Heb precies de witte rand van mijn nagels gevolgd dus hoefde gelukkig niet zelf te gokken haha! Maar ben nu wel fan! Vind dit ook wel erg gaaf ipv een kleurtje! Ik ga morgen als SOG denk ik weer wat kleurtjes scoren hihi

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 17:53

wow, dat ik dit topic heb gemist.. :+
Ik ben ook helemaal nagellakgek, gebruik meestal de goedkope catrice-lakjes.
alleen van catrice al heb ik er zo'n 30.. :')

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:10

Waauw, leuke kleurtjes gezien! :oo

Heb nu knalroze en zwart, de ene helft van m'n nagel zwart en de andere helft roze!
Vind het wel goed gelukt :j

Ik heb een potje magnetic nagellak (?) staan, maar... Geen idee wat ik ermee moet? :')
Hoe werkt dat?

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:12

Ik heb net wat lakjes besteld, waaronder deze. Ben echt zó benieuwd!
Afbeelding

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:23

:oo
Waar heb je die besteld?! <3

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:33

dirty berry heb ik zaterdag ook gekocht...nog niet op gehad, want had een andere op gedaan die ik ook gekocht had :P

maar de think pink begint nu wat te chippen, morgen misschien weer ander kleurtje op...

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:45

Kan iemand me vertellen waar je die magneet nagellak kan kopen?

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:50

Ladyloe schreef:
Kan iemand me vertellen waar je die magneet nagellak kan kopen?

Ik heb hem van Essence! :)
Kan jij mij vertellen hoe je het moet doen? :=

Ladyloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:51

Haha moet je even op youtube kijken.. Maar volgens mij is die van essence niet meer in de winkels verkrijgbaar.. Of heb je 'm pas gekocht?

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 18:57

Ik heb hem van een bokker overgenomen! Zal morgen eens kijken of hij hier nog in de winkel ligt :j
Ooh, das wel een slimme, om even op Youtube te kijken! Dankje!

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:06

Sani schreef:
:oo
Waar heb je die besteld?! <3

Op Nailpolish fashion, maar ik zie 'm er nou niet meer tussenstaan. Hopelijk krijg ik 'm nog wel binnen, ben er helemaal weg van. :7 Het is gewoon precies de kleur waar ik al een tijdje op zoek naar was.

Het is trouwens 058 Cookies and Cream van Ciaté.
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 24-10-11 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:08

Liesurt schreef:
Zo zo ik moet gewoon bijlezen!

Leuke lakjes weer :)
Kel die van jou is echt geweldig, helemaal mijn kleur <3
Als je mij wil meeten in Utrecht wil ik wel een aantal lakjes van je overnemen!?

ik pb je straks terug, ga eerst uitpuffen met prisonbreak

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:10

Oh, ik zit door jullie te googlen, zie ik ineens dat essence die magneet nagellak al veel eerder had!
Dacht eigenlijk dat het vrij uniek was hahaha!

Ik ga 'm wel van Nails Inc. nemen. Is wel een flink stuk duurder, maar zie er echt hele mooie resultaten mee op het internet. Mooier dan bij die van essence, maargoed dat is natuurlijk persoonlijk :).
Edit: Weet niet van welk merk je 'm hebt? Bij essence moet je de magneet er zelf nog bij kopen, bij nails inc zit hij op de dop.

Jolien: gewoon lakken en als de lak nog droog is de magneet zo dicht mogelijk bij je nagellak houden. Als het goed is worden dan de magnetische deeltjes naar de oppervlakte getrokken.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:20

Ik heb hier eventueel wel magneetnagellak liggen. 3 kleuren + magneet. Ik heb 'm 1x gebruikt maar het is 't net niet :+
Mocht ie dus nergens te koop zijn kan je 'm overkopen.

XNienke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:21

magneet ? :oo

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:23

Net gelakt en nu alweer beschadigd! :( Die dirty berry is wel errug mooi!laat ik nou morgen heel toevallig in de stad zijn...... O:)

Nouka

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:23

Wel mooi effect geeft die magnetische nagellak vind ik :)

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-11 19:24

Ik lees al een tijdje mee maar nog niet gereageerd, jullie hebben een heeeeeeeeeele slechte invloed op me ;)
Maar als er een groepsbestelling doorgaat voor die Ozotic, wil ik graag meedoen voor 1 plekje, die zijn zo gaaf! Heb alleen geen paypal..