Leuke lakjes weer

Kel die van jou is echt geweldig, helemaal mijn kleur

Als je mij wil meeten in Utrecht wil ik wel een aantal lakjes van je overnemen!?
Edit: MB WAUW! Hoe doe je dat zo netjes? Gewoon vanuit de losse pols? Ik ben jaloers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:ow vandaar.. Ik zal het van de week is aan mijn buurman vragen als ik hem zie, hij werkt bij de douane afdeling op schiphol, dus hij zal me er vast wel meer over kunnen vertellen.
Yv_ schreef:En ja.. Ervaring met Essie. Had in Zuid Afrika ook een heleboel gekocht, maar helaas vergeten mee te nemen, dus daar maakt de vrouw van mijn neef nu heeeel goed gebruik van
. Fijne lak over het algemeen, leuke kleurtjes. De lichte kleurtjes dekken wat minder en wat streperiger, maar met een extra laagje is dat wel weg. Ik heb 1 heeeele fijne die precies dezelfde kleur is als mijn nagelbed, deze gebruik ik om de uitgroei van evt. acrylnagels te verbergen, werkt als een trein! Heb voor NY ook daar een wishlist van
(jamaica me crazy, sexy divine, mint candy apple
, a cut above).
Donkerblauw schreef:Nou, die twee lijken wel heel erg op elkaar! Welke lakt nou het fijnste?
Heeft iemand hier trouwens ervaring met het merk Essie?
Liesurt schreef:Edit: MB WAUW! Hoe doe je dat zo netjes? Gewoon vanuit de losse pols? Ik ben jaloers
Sani schreef:
Waar heb je die besteld?!
Liesurt schreef:Zo zo ik moet gewoon bijlezen!
Leuke lakjes weer
Kel die van jou is echt geweldig, helemaal mijn kleur
Als je mij wil meeten in Utrecht wil ik wel een aantal lakjes van je overnemen!?
Edit: MB WAUW! Hoe doe je dat zo netjes? Gewoon vanuit de losse pols? Ik ben jaloers