Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Biebabeloeba schreef:Hey, hebben er misschien mensen ervaring met Mundus Tattoo te Leuven (België)?
Ik was altijd van plan om naar Bodydesign in Gent te gaan, maar een vriendin van mij is naar Mundus geweest en haar tattoo is echt mooi strak gezet, dus begin ik wat te twijfelen. Het probleem is echter dat er niet veel commentaren over de shop zelf te vinden zijn, waardoor ik toch wat terughoudend blijf. De shop zelf is netjes en vriendelijke mensen, maar je weet maar nooit e, het staat er wel voor altijd
Is dat die bij het Damiaanplein? Ik fietste daar vroeger altijd voorbij en had de website ook eens opgezocht, maar vond dat er maar amateuristisch uitzien...
RomyJ schreef:heeft iemand hier ervaring met een tattoo op de zijkant van je voet?
kan je de volgende dag gewoon weer je schoenen aan
Jaycee_ schreef:Biebabeloeba, Heb je ervaring met Bodydesign in Gent?
Ik wil binnenkort ook een tattoo laten zetten dus ben op zoek naar een goeie tattooshop in Oost-Vlaanderen (Gent of Aalst).
Biebabeloeba schreef:Jaycee_ schreef:Biebabeloeba, Heb je ervaring met Bodydesign in Gent?
Ik wil binnenkort ook een tattoo laten zetten dus ben op zoek naar een goeie tattooshop in Oost-Vlaanderen (Gent of Aalst).
Heb er al een paar keer mailcontact mee gehad ed (woon in Leuven-Antwerpen), maar omdat ik toen nog niet zeker genoeg was (over het nemen van en wat voor tattoo), heb ik er uiteindelijk geen tattoo laten zetten. Zij zijn echter zeer professioneel, netjes, hygiënisch, e.d. Je kunt ze op Facebook vinden (voor hun werk te zien) en Tanne heeft een paar jaar geleden ook in een programma (ik denk "1000 zonnen" ofzoiets) over de pro's en cons e.d. van tattoo's komen praten. Hoewel ik ze dus niet persoonlijk ken, lijkt Bodydesign mij wel heel goed. Je kunt altijd eens langsgaan
Nadesh schreef:Hallo
Ik kom mij hier ook melden.
Heb sinds 26 oktober mijn eerste Tattoo.
Het is een hele speciale, als herinnering aan mijn overleden vader, met een verhaal er achter.
Mijn vader rookte, maar had vaak geen aansteker op zak, dus vroeg hij regelmatig een vuurtje aan iemand.
Die hij vervolgens zonder er verder bij na te denken in zn eigen zak stopte.
Hij kwam dan ook regelmatig thuis met vreemde aanstekers![]()
Dus ik heb een aansteker laten zetten, met natuurlijk de eeuwige vlam![]()
Heb er lang (2 en half jaar) over gedacht wat het zou moeten worden, en ben erg blij met dit resultaat
Niet banketstaaf bedoeld maar vind hem echt lelijk gezet...
Nadesh schreef:Hallo
Ik kom mij hier ook melden.
Heb sinds 26 oktober mijn eerste Tattoo.
Het is een hele speciale, als herinnering aan mijn overleden vader, met een verhaal er achter.
Mijn vader rookte, maar had vaak geen aansteker op zak, dus vroeg hij regelmatig een vuurtje aan iemand.
Die hij vervolgens zonder er verder bij na te denken in zn eigen zak stopte.
Hij kwam dan ook regelmatig thuis met vreemde aanstekers![]()
Dus ik heb een aansteker laten zetten, met natuurlijk de eeuwige vlam![]()
*knip*
Heb er lang (2 en half jaar) over gedacht wat het zou moeten worden, en ben erg blij met dit resultaat