[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovey_ou

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 19:07

Nee maar ik denk wel dat het kan hoor! Maar ik zit te twijvelen want rechts heb ik een helix en links niks op oorbel na. Alleen ik wil ook tragus dus zou die rechts moeten waar ik een helix heb een links die 3 FH'en maar tragus en helix is zo druk :P

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 20:51

xTammyy schreef:
Haha die piercer zei ook dat ik er een hele mooie navel voor had, nooit zo over nagedacht eigenlijk :=

Haha dat zeiden ze bij mij ook , :P

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 21:00

hoi! ik wil een tragus piercing laten zetten.
doet dit erg veel pijn?
en aangezien ik bijna elke dag bij de paarden ben,
is het dan wel verstandig?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 21:06

als dat laatste het geval was had niemand hier meer piercings denk ik zo :)

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 21:09

ja, dat is waar. maar ben er stiekem een beetje bang voor:P

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 21:32

jiskaringo schreef:

Als je m daarna goed schoonmaakt en er nietmet vieze handen aan zit komt t wel goed denk ik! :j

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 21:40

SaBiNa_S schreef:
jiskaringo schreef:

Als je m daarna goed schoonmaakt en er nietmet vieze handen aan zit komt t wel goed denk ik! :j

oke, bedankt! nu nog moed verzamelen om hem daadwerkelijk te zette:P

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 10:47

ik heb 2 tragus piecings.
pijn doen vond ik het niet, maar je voelt wel de druk zegma als de naald erdoor gaat.
dit is geen gevoel van pijn maar bij mij voelde het als weerstand.
Beetje pijnlijk vond ik wel als ze het ringetje erom doen, net dat stukje draai wat ze moeten maken zegma.
Ik vond het heel fijne piercings! en mooi.

Maar ik weeet hoe je je voelt, ik zit ook al maanden te twijfelen om een tongpiercing maar durf niet!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:21

Tongpiercing is echt de meest makkelijke piercing. Van het zetten voelde ik niets. Tis alleen ff pijnlijk met eten de eerste dagen omdat je tong gevoelig en dikker is. Na een week is het al over tot bijna over ,dat is bij iedereen verschillend. En je tong geneest heel snel omdat het natuurlijk slijmvlies is en geen huid.

Je moet wel gewoon alles normaal blijven eten,hoe moeilijk ook de eerste tijd. Je tong is een spier en moet in beweging blijven. Het bevorderd ook de genezing.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:22

Ik zat gisteren op't paard met een open bloesje en er stond een jongen langs de piste waark wel al vaak mee gepraat heb maar altijd op stal, dan heb ik mijn trui aan :') En hij stond me zo aan te kijken en kdacht "wat heeft die nou" en ineens komt er heel droog "Sjeumig hoe vol sta jij wel niet, zijn dat allemaal piercings?!!!" _O-
Ik schoot zo hard in de lach :')

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:36

hahah, prachtig zo'n opmerkingen!
Eff offtopic hoe gaat het met je rijden nu Ayasha ? Je had geloof ik minder gevoel in je linkerhand? Is dit al beter geworden?
Vind het nog steeds bijna ongelooflijk dat zo'n jong iemand door zoiets getroffen heeft kunnen worden. en Respect hoe jij verder gaat.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 14:13

Nou mijn nieuwe vriend heeft me eigenlijk enorm geholpen met om gaan met die linkerhand... Als je interesse hebt kan ik je wel een filmpje PB'en van ergens vorige maand dan kan je zelf oordelen. :D
30okt rijd ik terug mijn 1e wedstrijd en ik weet niet hoe hij gaat reageren of hoe ik ga reageren maar mijn vriend komt helpen en als die er is dan lukt het me :j

Verder kan ik heel trots melden dat k naar de kapper geweest ben. :D
*ja stom he, maar als je in een jaar tijd 2x kaal geschoren wordt terwijl je altijd krullen tot halfweg je rug had worden zulke dingen ineens hele overwinningen, terug naar de kapper moeten gaan enz...*

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 14:49

ik b en wel benieuwd naar het filmpje.
Inderdaag zeg, how wacht ik moet naar de kapper, tja dode punten he. haha eg tof

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 16:07

Kun je ziek worden van een piercing? Gisteren mn navelpiercing dus gezet en ben nu echt onwijs misselijk.. Maar kan ook zijn dat ik aangestoken ben door iemand hoor, vriend van me was namelijk ook ziek dusja..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 16:12

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 16:14

xTammyy schreef:
Kun je ziek worden van een piercing? Gisteren mn navelpiercing dus gezet en ben nu echt onwijs misselijk.. Maar kan ook zijn dat ik aangestoken ben door iemand hoor, vriend van me was namelijk ook ziek dusja..

Nee je kunt wel een allergische reactie krijgen maar dan zou je ook andere klachten hebben dan enkel misselijkheid.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 16:22

Gaaf Bonjoy!

okee, ja ik heb verder totaal geen last van die piercing, ziet er juist super uit! Maar dan denk ik dat het gewoon een griepje is.

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 16:37

Horsii_mine schreef:
Het gaat niet lang meer duren en dan moet ik afscheid nemen van een hele goeie vriend van me.. :'(
Even het verschil :=

In het begin.. Ik was zo trots op mijn mooie lipje!
Afbeelding

Nu ;(
Afbeelding
Zoals je ziet al een heel stuk uitgegroeid! Toen ik voor het eerst een korter staafje kreeg kreeg ik een 10mm. Nu zou ik een 4 nodig hebben.. Had mn piercing even uitgehaald om te kijken hoe het litteken zich aan het vormen is enzo. Je ziet een heeeeeeeel klein deukje in mn lip, maar geen kleurverschil of echt littekenweefsel. Het is ook net zo zacht als de rest van mn lip dus ik laat hem nog even zitten. Doe er nog een keer een korter staafje in (de 4mm dus, zit nu op 6) en als die te lang word haal ik hem er uit. Ik denk dat het gaatje van de piercing dan precies in de schaduw van mn bovenlip valt dus dan zal het littekentje niet zo opvallen van waar het gaatje uiteindelijk zat. Ohja het kleurverschil tussen mijn boven en onderlip komt doordat ik ff moest prutsen door ik het balletje los had :+ Ik heb trouwens ook mn hele onderlip kapot gebeten uit? Ja ik weet niet waarom :P

Ik wist dat hier een hele grote kans op was, maar oh wat vind ik het zonde! Hij was zo mooi.. Ik denk na mijn stage maar eens een tongpiercing en misschien ook nog wel een nieuwe lippiercing halen :D Dan word het denk ik een eskimo.. Of een labretje in het midden met een ringetje :D

wauww, dies mooi :O
Hoe heet die piercing?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 16:50

Dat is een ashley :D

Het uitgroeien is nu echt erg trouwens :')

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 17:05

Ik heb vorige week een kleinere tongpiercing erin gekregen, 1,6 mm volgend mij. Maar bestaan er ook nog kleinere staafjes? Vind zo'n lang staafje echt in de weg zitten..

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 17:51

bedoel je niet 16 mm lang? Volgens mij zijn er ook nog van 14 mm

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 18:12

xTammyy schreef:
Gaaf Bonjoy!

okee, ja ik heb verder totaal geen last van die piercing, ziet er juist super uit! Maar dan denk ik dat het gewoon een griepje is.

Beterschap!

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 18:23

Lous schreef:
Tongpiercing is echt de meest makkelijke piercing. Van het zetten voelde ik niets. Tis alleen ff pijnlijk met eten de eerste dagen omdat je tong gevoelig en dikker is. Na een week is het al over tot bijna over ,dat is bij iedereen verschillend. En je tong geneest heel snel omdat het natuurlijk slijmvlies is en geen huid.

Je moet wel gewoon alles normaal blijven eten,hoe moeilijk ook de eerste tijd. Je tong is een spier en moet in beweging blijven. Het bevorderd ook de genezing.

Daar kan ik me nou niets bij voorstellen, als ik op mn tong bijt vind ik het al pijnlijk. :')

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 18:32

Dat had ik ook dat idee want op je tong bijten is ook pijnlijk,
dat komt omdat er aan het uiteinde en de zijkanten van je tong enorm veel zenuwen zitten.
Maaar het mooie is dat dit in het midden (dus waar je piercing komt) weer niet het geval is.
Ik vond mijn tongpiercing de minstpijnlijke ivm een navel helix en tragus.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 18:37

ga zo door mensen ik ben bijna overtuigd van mijn tongpiercing.
zijn er ook mensen hier op bokt met een tongpiercing en die een blaas instrument spelen?
ikzelf speel hoorn en wil dat met een tongpiercing ook graag nog kunnen.