Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTammyy schreef:Kun je ziek worden van een piercing? Gisteren mn navelpiercing dus gezet en ben nu echt onwijs misselijk.. Maar kan ook zijn dat ik aangestoken ben door iemand hoor, vriend van me was namelijk ook ziek dusja..
Horsii_mine schreef:Het gaat niet lang meer duren en dan moet ik afscheid nemen van een hele goeie vriend van me.. :'(
Even het verschil
In het begin.. Ik was zo trots op mijn mooie lipje!
Nu
Zoals je ziet al een heel stuk uitgegroeid! Toen ik voor het eerst een korter staafje kreeg kreeg ik een 10mm. Nu zou ik een 4 nodig hebben.. Had mn piercing even uitgehaald om te kijken hoe het litteken zich aan het vormen is enzo. Je ziet een heeeeeeeel klein deukje in mn lip, maar geen kleurverschil of echt littekenweefsel. Het is ook net zo zacht als de rest van mn lip dus ik laat hem nog even zitten. Doe er nog een keer een korter staafje in (de 4mm dus, zit nu op 6) en als die te lang word haal ik hem er uit. Ik denk dat het gaatje van de piercing dan precies in de schaduw van mn bovenlip valt dus dan zal het littekentje niet zo opvallen van waar het gaatje uiteindelijk zat. Ohja het kleurverschil tussen mijn boven en onderlip komt doordat ik ff moest prutsen door ik het balletje los hadIk heb trouwens ook mn hele onderlip kapot gebeten uit? Ja ik weet niet waarom
Ik wist dat hier een hele grote kans op was, maar oh wat vind ik het zonde! Hij was zo mooi.. Ik denk na mijn stage maar eens een tongpiercing en misschien ook nog wel een nieuwe lippiercing halenDan word het denk ik een eskimo.. Of een labretje in het midden met een ringetje
Lous schreef:Tongpiercing is echt de meest makkelijke piercing. Van het zetten voelde ik niets. Tis alleen ff pijnlijk met eten de eerste dagen omdat je tong gevoelig en dikker is. Na een week is het al over tot bijna over ,dat is bij iedereen verschillend. En je tong geneest heel snel omdat het natuurlijk slijmvlies is en geen huid.
Je moet wel gewoon alles normaal blijven eten,hoe moeilijk ook de eerste tijd. Je tong is een spier en moet in beweging blijven. Het bevorderd ook de genezing.