[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eulogy

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 13:35

Ik wacht denk ik inderdaad ook nog wel even, sowieso omdat ik er dan pas écht helemaal zeker van ben :j

Even off-topic: dat liedje uit je onderschrift is zooo mooi! :+:

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:28

mayniac_val schreef:
*hoopt voor Ayasha dat het goed gaat*

:') Dat hoop ik ook! :') Anders ga ik echt denken dat het niet ment to be is. :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:30

Ik vind dat 't niet zo is :(:)

Ik wil 'n kat laten tatoeëren maar ik ben mijn ov-kaart kwijt dus ik moet even wachten tot ik een nieuwe heb, dan kan ik naar Amsterdam om een afspraak te maken :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:36

Kan j niet bellen?

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:38

Nee, helaas, ze willen een aanbetaling bij het maken van een opdracht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:44

Ik ga nu bellen voor een afspraak maar ik vind t spannend :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 14:45

Ah ik snap.... :(:)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 15:12

mayniac_val schreef:
Ik vind dat 't niet zo is :(:)

Ik wil 'n kat laten tatoeëren maar ik ben mijn ov-kaart kwijt dus ik moet even wachten tot ik een nieuwe heb, dan kan ik naar Amsterdam om een afspraak te maken :')

Ik zag dus gelijk een visioen van een kat in de tattooshop, die een tatoeage krijgt :+ Neem aan dat je een plaatje van je kat neemt ipv mijn visioen :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 15:15

Het wordt geen portret van mijn eigen kat, ik wil een getekend kattenplaatje zegmaar.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:06

Yanouuu schreef:
Ik wacht denk ik inderdaad ook nog wel even, sowieso omdat ik er dan pas écht helemaal zeker van ben :j

lijkt me slim ;)

en welk liedje? Ik heb mijn onderschrift trouwens vanmiddag net veranderd :P

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:14

mlc schreef:
Yanouuu schreef:

lijkt me slim ;)

en welk liedje? Ik heb mijn onderschrift trouwens vanmiddag net veranderd :P

Ik bedoelde Miserable at Best, je had vanmiddag nog ''The hardest part of living is just taking breaths to stay'' <3

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:18

Yanouuu schreef:
Ik bedoelde Miserable at Best, je had vanmiddag nog ''The hardest part of living is just taking breaths to stay'' <3

Ja ik vind dat nummer zó mooi. Ik kom ook eigenlijk niet zo veel mensen tegen die Mayday Parade kennen eigenlijk. (Nouja, laatst nog op bokt iemand die ook begon over die zin. :P) De zin die ik nu heb vind ik ook wel mooi, komt van Machinae Supremacy. Maar okay, het word behoorlijk offtopic!
Dus om het even ontipic te houden; wat wil je eigenlijk laten zetten?

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:21

mlc schreef:
Yanouuu schreef:

Ja ik vind dat nummer zó mooi. Ik kom ook eigenlijk niet zo veel mensen tegen die Mayday Parade kennen eigenlijk. (Nouja, laatst nog op bokt iemand die ook begon over die zin. :P) De zin die ik nu heb vind ik ook wel mooi, komt van Machinae Supremacy. Maar okay, het word behoorlijk offtopic!
Dus om het even ontipic te houden; wat wil je eigenlijk laten zetten?

Nee, de meeste mensen kennen ze inderdaad niet. Ik heb ze vrijdag nog live gezien in Antwerpen, dat was echt heel vet :j
Maar goed, weer even ontopic: ik wil 'believe' of 'believers never die' (haha ja, dat is ook een album van Fall Out Boy) of iets in die richting. Alleen tekst dus, geen tekening oid.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:49

Ik wilde ze zondag zien op Powerfest, maar ben niet gegaan. Niemand wilde mee en ik had geen vervoer. : ( Zou de eerste keer zijn dat ze naar nederland kwamen.
Okay leuk. Doet me denken aan mezelf, ik wil de tekst: 'Until you believe' laten tatoeëren. (komt van 30secondstomars)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 19:55

mlc schreef:
Ik wilde ze zondag zien op Powerfest, maar ben niet gegaan. Niemand wilde mee en ik had geen vervoer. : ( Zou de eerste keer zijn dat ze naar nederland kwamen.
Okay leuk. Doet me denken aan mezelf, ik wil de tekst: 'Until you believe' laten tatoeëren. (komt van 30secondstomars)

Ik vond de rest van de bands op Powerfest niet zo :+ In Antwerpen waren VersaEmerge en Not Advised het voorprogramma en het was echt in een hele kleine zaal maar ik vond het echt heel erg leuk :j
Ja, zoiets wil ik dus ook :)! Dus echt een klein zinnetje, niet teveel maar wel echt iets dat een betekenis heeft voor mezelf.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 20:02

Yanouuu schreef:
mlc schreef:

Ik vond de rest van de bands op Powerfest niet zo :+ In Antwerpen waren VersaEmerge en Not Advised het voorprogramma en het was echt in een hele kleine zaal maar ik vond het echt heel erg leuk :j
Ja, zoiets wil ik dus ook :)! Dus echt een klein zinnetje, niet teveel maar wel echt iets dat een betekenis heeft voor mezelf.

haha nee ik wilde Escape the fate, young guns, adept, rise to remain en blood on the dancefloor wel zien. en Mayday parade dus.
Ja, een tekst/zin vind ik persoonlijk mooier dan een hele grote tattoo. Die zijn ook wel mooi, maar zou het zelf nooit nemen. Geef mij maar een zin :P Maar helaas, eerst wachten tot ik 18 ben (half jaar) en dan komt toch echt eerst mijn dubbele navelpiercing. :P

tinkergirl89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 20:09

ik wil ook zo uber graag een tattoo laten zetten...
Ben dus opzoek naar iemand die super portret kan tekenen!
Wil namelijk mijn paardje op mijn schouderblad, en dan op een manier zodat ik later eventueel nog mijn hond erbij kan laten zetten!

Maar tja... Ben nogal "kritisch" wat dat betreft, want tja.. ik wil wel MIJN paardje en evt. MIJN hondje.... en niet een plaatje dat er sterk op lijkt! En dat vind ik niet meer dan logisch...

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 20:11

Misschien zou je bij 'uit de kunst' kunnen kijken. Er zijn daar zat mensen die heel mooi realistisch kunnen tekenen en die dat ook voor anderen willen doen.
Maar een tekening is niet alles natuurlijk. Je kan een hele mooie tekening hebben, maar als de tatoeëerder het niet mooi doet zit je alsnog met een lelijke tattoo. ;)

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 20:13

Oh ja, Young Guns had ik ook wel willen zien :j
Bij sommige mensen vind ik iets groots ook wel mooi hoor (ik ben echt verliefd op die tattoo die Brendon Urie op z'n arm heeft en die is ook best groot) maar bij mezelf niet. Haha, en een piercing heb ik al gehad (in m'n neus) maar die is er weer uit gegaan omdat ik het onhandig vond worden.
Over mijn tattoo ga ik eerst nog heel goed nadenken maar ik weet bijna zeker dat ik het wil :j

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 20:17

Ja, die van Brendon is gaaf! Hij heeft 'm ondertussen helemaal uitgebreid, eerst waren het enkel die piano toetsen. Ik vind 'm erg mooi geworden. :j
Ik heb ook al een piercing halverwege mijn oor, maar wil er graag twee bij mijn navel en dat mag pas als ik 18 ben. :P

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 20:31

mlc schreef:
Ja, die van Brendon is gaaf! Hij heeft 'm ondertussen helemaal uitgebreid, eerst waren het enkel die piano toetsen. Ik vind 'm erg mooi geworden. :j
Ik heb ook al een piercing halverwege mijn oor, maar wil er graag twee bij mijn navel en dat mag pas als ik 18 ben. :P

Ik ook, vind hem ook echt bij hem passen ja :j
Haha, ik had mijn neuspiercing al op mijn 12e. Verder vind ik de meeste piercings niet zo mooi bij mezelf maar bij heel veel anderen wel. :')

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 21:28

Dat was ik, van Mayday Parade. <3

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 21:44

haha, soort zoekt soort blijkt maar weer. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 22:20

Ik heb nog steeds niet gebeld :o