Even off-topic: dat liedje uit je onderschrift is zooo mooi!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mayniac_val schreef:Ik vind dat 't niet zo is
Ik wil 'n kat laten tatoeëren maar ik ben mijn ov-kaart kwijt dus ik moet even wachten tot ik een nieuwe heb, dan kan ik naar Amsterdam om een afspraak te maken
mlc schreef:Yanouuu schreef:Ik wacht denk ik inderdaad ook nog wel even, sowieso omdat ik er dan pas écht helemaal zeker van ben
Even off-topic: dat liedje uit je onderschrift is zooo mooi!
lijkt me slim
en welk liedje? Ik heb mijn onderschrift trouwens vanmiddag net veranderd
Yanouuu schreef:Ik bedoelde Miserable at Best, je had vanmiddag nog ''The hardest part of living is just taking breaths to stay''
mlc schreef:Yanouuu schreef:Ik bedoelde Miserable at Best, je had vanmiddag nog ''The hardest part of living is just taking breaths to stay''
Ja ik vind dat nummer zó mooi. Ik kom ook eigenlijk niet zo veel mensen tegen die Mayday Parade kennen eigenlijk. (Nouja, laatst nog op bokt iemand die ook begon over die zin.) De zin die ik nu heb vind ik ook wel mooi, komt van Machinae Supremacy. Maar okay, het word behoorlijk offtopic!
Dus om het even ontipic te houden; wat wil je eigenlijk laten zetten?
mlc schreef:Ik wilde ze zondag zien op Powerfest, maar ben niet gegaan. Niemand wilde mee en ik had geen vervoer. : ( Zou de eerste keer zijn dat ze naar nederland kwamen.
Okay leuk. Doet me denken aan mezelf, ik wil de tekst: 'Until you believe' laten tatoeëren. (komt van 30secondstomars)
Yanouuu schreef:mlc schreef:Ik wilde ze zondag zien op Powerfest, maar ben niet gegaan. Niemand wilde mee en ik had geen vervoer. : ( Zou de eerste keer zijn dat ze naar nederland kwamen.
Okay leuk. Doet me denken aan mezelf, ik wil de tekst: 'Until you believe' laten tatoeëren. (komt van 30secondstomars)
Ik vond de rest van de bands op Powerfest niet zoIn Antwerpen waren VersaEmerge en Not Advised het voorprogramma en het was echt in een hele kleine zaal maar ik vond het echt heel erg leuk
Ja, zoiets wil ik dus ook! Dus echt een klein zinnetje, niet teveel maar wel echt iets dat een betekenis heeft voor mezelf.
mlc schreef:Ja, die van Brendon is gaaf! Hij heeft 'm ondertussen helemaal uitgebreid, eerst waren het enkel die piano toetsen. Ik vind 'm erg mooi geworden.![]()
Ik heb ook al een piercing halverwege mijn oor, maar wil er graag twee bij mijn navel en dat mag pas als ik 18 ben.