Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heel veel sterkte in ieder geval! lifaya schreef:Maar jij hebt 7 al bereikt
Heb les 3 een keer overgedaan, les 5 ook en ik denk dat ik les 8 ook wel problemen krijg. Maar goed, ik heb iemand om mee te lopen dus dan zet je toch vaak even door omdat je niet voor iemand onder wilt doen. Dat is mijn truc tenminsteAmyII schreef:Wat houdt het precies in dan? (dat start2run)

de rest had gelijk 3 stukjes genomen. Maar ik zit nog steeds op de 1600 calorieen. Vrijdag mag ik van mezelf en bakje ijs, omdat het einde van de toetsweek is.
AmyII schreef:Ik heb nu ook echt een onmenselijke behoefte aan zoetigheid, ook door mijn maandelijkse dipje...
We kunnen het dames! Met zijn allen gaat het goed komen!
Alleen opletten.. sommige mensen krijgen juist een hongergevoel van kauwen op kauwgom..

De revalidatie is na een operatie aan mijn knie. Bij de laatste operatie hebben ze de spier die aan de binnenkant van je knieschijf zit los gehaald en een stuk opzij opnieuw vast gezet. Daarna 6 weken gips en weer leren lopen. Dus ik moet alles weer sterker maken, de geopereerd spier oprekken en mijn hele lijf moet opnieuw leren om die knie op de juiste manier te gebruiken. Daarvoor loop ik bij de sportfysiotherapeut.
)