Heeft iemand een site of iets voor mij waar een goed hardloopschema kan vinden om mee te beginnen.
Heb van de week in de sportschool een fittest gedaan en zat op gemiddelde van conditie, dus die is verder wel prima!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:ja ik kan me er gewoon nog niet toezetten. Hoewel gisteren de eerste dag was zonder hartkloppingen, of nou ja af en toe. Dus het zou wel weer moeten nuOp advies van de HA zelfs. heb echt een enorme schop nodig
Het moet gauw echt voorjaar worden hoor
Mloes schreef:@iedereen: Lopen jullie altijd om de dag, of ook wel eens twee dagen achter elkaar? Of is dat niet goed voor je spieren enzo?
Jaan81 schreef:Ben niet meer wezen lopen. t Regende en denk dat mn beentjes het ook niet erg vinden
Heb mn proefje voor de pas-de-deux binnen en OMG, we moeten wijken! :X
Dus dames, tips hoe ik mijn knolleke binnen een week kan leren wijken?????
Smart schreef:Weet iemand in het topic waar ik de lessen van Evy kan downloaden, heb heel stom de lessen van mijn Ipod gehaald en nu wil ik weer beginnen met hardlopen maar kan ze niet meer vinden..
annika_s schreef:Smart schreef:Weet iemand in het topic waar ik de lessen van Evy kan downloaden, heb heel stom de lessen van mijn Ipod gehaald en nu wil ik weer beginnen met hardlopen maar kan ze niet meer vinden..
Volgens mij is dit het http://www.start-to-run-mp3.com/downloa ... -5-km.html