Heeft iemand een site of iets voor mij waar een goed hardloopschema kan vinden om mee te beginnen.
Heb van de week in de sportschool een fittest gedaan en zat op gemiddelde van conditie, dus die is verder wel prima!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SAKKIA schreef:ja ik kan me er gewoon nog niet toezetten. Hoewel gisteren de eerste dag was zonder hartkloppingen, of nou ja af en toe. Dus het zou wel weer moeten nuOp advies van de HA zelfs. heb echt een enorme schop nodig
Het moet gauw echt voorjaar worden hoor
Mloes schreef:@iedereen: Lopen jullie altijd om de dag, of ook wel eens twee dagen achter elkaar? Of is dat niet goed voor je spieren enzo?

als je erop zit, binnenhoefslag nemen en dan wijken. De afstand naar hoefslag steeds groter maken als het goed gaat. De eerste 2 stappen in de richting waar je naartoe wilt en dan pas binnenteugel vd hals buitenteugel er tegen aan. En blijven kijken naar waar je naartoe wilt.
Heb veel leuke ideeën en dit moet alleen nog geaccepteerd worden door de rest van het team. Helaas zit dit team er al minimaal 5 jaar, ze zijn een beetje vastgeroest in oude gewoontes
Maar ik ben een bijtertje, lekker doordrammen!
Willen ze nou business of niet? 
Morgen staat er rondje van 6,5 km op het programma. Jaan81 schreef:Ben niet meer wezen lopen. t Regende en denk dat mn beentjes het ook niet erg vinden
Heb mn proefje voor de pas-de-deux binnen en OMG, we moeten wijken! :X
Dus dames, tips hoe ik mijn knolleke binnen een week kan leren wijken?????
Smart schreef:Weet iemand in het topic waar ik de lessen van Evy kan downloaden, heb heel stom de lessen van mijn Ipod gehaald en nu wil ik weer beginnen met hardlopen maar kan ze niet meer vinden..

annika_s schreef:Smart schreef:Weet iemand in het topic waar ik de lessen van Evy kan downloaden, heb heel stom de lessen van mijn Ipod gehaald en nu wil ik weer beginnen met hardlopen maar kan ze niet meer vinden..
Volgens mij is dit het http://www.start-to-run-mp3.com/downloa ... -5-km.html
Inmiddels ben ik zo'n 7 kilo kwijt, wat dat betreft ben ik wel tevreden zo!
Als het goed is moeten ze het nu weer doen

Hij deed nog netjes wat we gister geleerd hadden. Heb eerste stukje van mn proef paar keer gereden en poging tot wijken gedaan, maar volgens mij geef ik zelf de hulpen niet zo duidelijk. Wie kan precíes zeggen wat ik moet doen met handen, benen, zit en ogen?

Wat voor sport wil je gaan doen?

Stappen doe ik trouwens wel onder de man aangezien madam een nieuw grapje heeft met wandelen; langzaam lopen tot ze op het eind van het touwtje loopt en dan ineens een enorme sprong naar voor nemen om vervolgens met trotse oortjes vrolijk naast je te lopen.
Gekke merrie is het... Maar goed, ik verwacht dat het een simpele verstapping is...