Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het lijkt mij zo erg om een ouder te moeten verliezen. Ik mag mij gelukkig prijzen met 2 gezonde ouders.
Ze hebben geen idee hoeveel pijn ze mensen daar mee doen
Ik zeg er altijd iets van, mijn vriend heb ik ook flink aangepakt in het begin van onze relatie, geen excuus het is geen scheldwoord! 

Zo'n uurtje in een zwembad hangen waar het ruim over de 25 graden is en heerlijk vochtig, da's niet mijn ding 

Ik heb dagen gehuild, door onwetendheid van een ander, is mijn paardje voor haar leven getekend.
Op zich heeft ze er nu weinig last van, ze kan alleen niet meer springen. Ze kan af en toe wat onregelmatig lopen vanuit haar rechterschouder, dan doen we het lekker rustig aan en gaan we lekker stappen, ze moet wel in beweging blijven.
Ook moet ik mijn gezicht regelmatig laten zien, ze heeft een tijdje bij kennissen gestaan, die konden er geen land mee bezeilen, totdat ik ging kijken bij haar. Die kennis zei dat ze helemaal opleefde, na een week nam het vrolijke weer af. Ze mistte mij gewoon! Ik heb snel een stal dichtbij huis gezocht.
, wat heb ik gehuild!
Als Fanny kon huilen, had zij vast mee gehuild.
wat heerlijk dat ze bij jou gewoon lekker oud kan worden, zo mooi.
of ik ga even boodschappen doen maar daar had ik geen zin in vandaag.

Maar ja mijn werk zit vlakbij stal... Dus is zo sonde als ik heen en weer moet gaan rijden.. werk vanaf stal: 10min, vanaf huis: 30 min....
YES!
Net officieel gemeten dat mijn basistempo omhoog is gegaan!!! Lag eerst tussen 7,8-8,1 km/h en nu net een ronde heel rustig gelopen, ben ook eigenlijk amper moe en liep nu gemiddelde van 8,8 km/h!!!! Jahoeoeoe! Da's ook nog incl. w-u en c-d, dus Jaan is happy!!!
)
Nee, da's niet waar. Hij mocht van mij vliegen, maar hij wilde niet meer stoppen...
Dus ff noodrem aangetrokken. Heb ik nog nooit met/bij m moeten doen. 

Die ondeugende shetters he?! Ken het helemaal!
Dinsdag mag ik weer en dan doen we het rustig aan!

Die had echt een standje "ik wil niet" op staan, dus ff braaf een rondje gedaan en toen op stal gezet.

Super joh, goede punten ook