Red_Savage schreef:Ik ben zelf bij een GGD keuring geweest.
Kleine toelichting: GGD beweerde dat je een piercing/tattooklant van te voren pijnstilling moest geven.
En dat is maar een voorbeeld.

Hier zijn ze een stúk strenger...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kleine toelichting: GGD beweerde dat je een piercing/tattooklant van te voren pijnstilling moest geven.
arabcarla schreef:hai.... ik me neus 3x opnieuw moeten doen alle 3 de keren gewoon schieten ik heb echt geen last gehad... maar dat is nu ook zo'n 8-9 jaar geleden....
Oke mensen nu de vraag ik wil een navelpiercing laten zetten a.s zaterdag maar waar zitten er goede zetters in noordholland.... beetje alkmaar-schagen-wieringerwerf in de buurt....
Wat ik kan ik het beste nemen ivm de rijbroeken staafje of ringetje..... ivm het helen.... en wat zijn de kosten ongeveer zijn zoveel anders op de site's
thnx
willemlover schreef:hoi,
ik zit met een probleempje, heb sinds 3 maand een navelpiercing. nou keek ik 2 weken terug en was is plotseling het bovenste bolletje kwijt, ging die avond stappen dus de piercing er maar uitgehaald. bolletje terug gevonden maar nu krijg ik hem er niet meer in, heeft iemand tips?
Lindava1989 schreef:Bij Bioplast is de kans op een allergische reactie nihil.. Heb zelf een nikkel allergie, dus oa bioplast is een uitkomst!
En je kan het zelf op maat maken
Van welke piercing wil je de lengte weten dan?
Met lengte bedoelen ze het gedeelte tussen de schroefdraden, die moet je dus niet meerekenen
Moonlightje, is hij weer op dezelfde plek gezet? Dan hebben ze waarschijnlijk door littekenweefsel gepierced en dat is indd pijnlijker.
arabcarla schreef:@iloonaa staan geen prijzen op de site hebje enig idee voor een navel en tepen?
thnx
Moonlightje schreef:Red_Savage schreef:Maar een juwelier schiet toch altijd?
Kan me iig niet voorstellen dat er veel juweliers zijn die een piercing opleiding achter de rug hebben.
Schieten mag niet meer, een juwelier mag alleen oorbellen in de lellen schieten en meer niet.
Heb t bij allemaal gevraagd ....