Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 05:38

Ik ben één van de 250 TNT'ers, maar in shiny lange blauwe renbroek :+

05:45 is too frigging early to rise! *zucht* := :)) *gaat maar aan de pasta*

lauralarissa

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 08:42

succes voor de dam tot dammers!!!

Annemeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 08:52

Roane schreef:
Ik maak mij stiekem toch een beetje zorgjes voor morgen :o heb nog steeds wat spierpijn van de laatste keer lopen, en dat was 90 minuten... dit gaat toch wel heel wat meer worden, en 16.1 km... ik ben even danig onder de indruk :o

My thoughts exactly...

Maar vanochtend is het een stuk minder, lijf voelt goed ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 11:07

Goedemorgen

meiden die vandaag de Dam tot Dam lopen heel erg veel succes!

Ik ga zometeen na de koffie ook even mijn rondje doen, moet even kijkenwat ik precies ga lopen.

sjuutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 11:16

Roane schreef:
Zo, ik meld mij ook maar weer even, want morgen is de dam tot damloop en ik ben dan ook present :) gisteren anderhalf uur gelopen, en dat ging met een lekker 'tuftempo' hehe :') oftewel, snelheid van een slak, maar ach... als ik 'em maar uit loop toch?

Ik ga overigens op voor de engelse tien mijl :) (16.1 km)

respect hoor! Ik heb bijna een week nodig gehad om bij te komen van de 10 km.... zeker omdat ik na 2 dagen weer wilde gaan lopen en dat achteraf toch te snel bleek te zijn.. allerlei pijntjes en klachtjes kwamen terug wel balen! VAnmiddag ook maar weer even ene poging tot lopen doen, moest even rustig aan herstellen.

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 11:40

Ben heel erg benieuwd wat jullie tijden allemaal zijn :j En het uitlopen lijkt mij voor nu al een zeer grote prestatie.

Vanochtend ook even gelopen, 4,6 km in 30 min. Wil dat graag opvoeren, snelheid is nog niet top maar komt wel. Mijn 5 km onderhoudsschema van Dutchrunners zit erop, nu door naar de 10. Mijn bedoeling is om door de weeks 2x30 min te lopen en in het weekend 1x60 min. En dan proberen steeds sneller en dus verder te komen.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 11:46

Veel plezier vandaag allemaal! Zowel met de trainingen als met de run!

Ik heb vanochtend weer meegetraind met de groep. Vorige week was er 1 groep, nu werd de groep in tweeën gesplitst. Ik mocht tussen allemaal heren in de gevordene groep! Het was echt leuk. Om de minuut versnellen en weer terugkomen in tempo. Dit moest 15 keer. Uiteindelijk heb ik 5 km in 28 minuten gelopen. De laatste keer deed ik niet mee vanwege opspelende knie. Ik liep die 28 minuten echt relatief makkelijk weg! Zo grappig, tijdens de ladiesrun in juni ben ik echt diepgegaan voor die 28 minuten op de 5 en nu gaat het zo'n stuk makkelijker! Echt gaaf om te voelen! :j
Ik heb me voorgenomen om me eerst maar een tijd bij de 5 km te blijven alvorens ik over ga naar de 10 kilometer. Ik heb in december op Ameland nog een 5 kilometer run, dus daarna wil ik gaan kijken of ik de afstand iets kan uitbereiden!
Nog 4 weken tot de 4Mijl! :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 13:48

Zo weer helemaal fris gedouched.

Lopen ging wat moeizaam, was een beeteje snel moe. Maar toch de 5 km in 32 minuten gedaan. Het beloofd. Mooi weer teworden deze week dus wil echt dinsdag en donderdag weer gaan. Volgende week zondag wil ik dan even een keer een 4 mijl lopen en kijken wat voor tijd ik dan heb. Wil toch op 10 oktober wel onder de 38 minuten blijven.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 15:03

weet iemand goede coolgel? Ik had wat gekregen van de leider van die groep en dat is wel heel goed spul. Het fikt nu nog steeds! Heerlijk!! Weet alleen de naam niet meer :=

Wat een weer trouwens... :=

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 15:04

Die van paarden werkt vaak net zo goed en is véél goedkoper, misschien kun je die eens proberen?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 15:29

Geen idee Mirkim, dat gebruik ik nooit. Trouwens volgens mij is het nog maar drie weken tot de 4 mijl ;)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 16:14

paardencoolgel? Volgens mij heb ik nog wel wat in de kast staan! :j ben benieuwd!

3 weken? Ohjee...!!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 16:28

Nou, ik ben weer terug hoor dames :') poeh poeh, ik ben moe...

Ik heb 'em uitgelopen :D wat mijn doel was deze dag, niet zozeer het neerzetten van een goed tempo aangezien ik toch niet echt optimaal getraind had door nare tussenkomsten etc :))
De snelheid was dan ook ehhh... O:) zeer laag voor mijn doen.
Maar who cares, ik heb 'em helemaal uitgelopen zonder ook maar één keer wandelen tussen door, and I got the medal! :D

Dus, nog even wachten op de tijden, en de foto's, en voor nu ff lekker uitpuffen. Zo maar even slapen, ik was ook zo weg in de auto :))

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 16:40

Goed zo, uitlopen is het belangrijkste.
Weet je je tijd ook al?

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 16:51

Net op de site gekeken, maar ze staan er nog niet op, is ook niet zo vreemd :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 16:56

Oh ik dacht dat je misschien zelf al een idee had. dat het er nog niet opstaat is idd niet zo heel gek. Ben wel benieuwd wat iedereen gelopen heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:29

Zo, ik ben ook weer thuis! Vanmorgen om 7 uur richting Amsterdam gereden, en ik stond net op tijd in het startvak. Ik had blaren van gisteren op mijn voeten, en daar had ik pleister overheen geplakt. Niet zo slim bleek achteraf want mijn hele schoenen zaten onder het bloed... En pijn dat ik had/heb, niet normaal. Kan niet meer gewoon lopen op het moment.

Maar... Ik heb hem uitgelopen en wel in een tijd van 38 minuten. Nooit verwacht na gisteren, waar ik toch wel moe van was. Maar goed, missie volbracht!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:09

Hoe ver heb jij gelopen dan Angela?

Schoenen vol bloed heb ik twee jaar geleden ook gehad tijdens de 4 mijl. Ik had dat pas door toen ik mijn schoenen uit deed. Merkte wel dat het nat was maar ik dacht dat ik misschien water geknoeid had bij de waterpost.

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:11

Ik helaas niet meegelopen, mijn zus wel ;) Die deed het in 33 minuten, dus een snelle tijd wat wij allen neit hadden verwacht haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:13

Ik heb ook de 4 mijl gelopen. Iemand tips tegen blaren?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:16

Nee eigenlijk niet, alleen goed schoon houden.

Ah Oké ook 4 mijl, die wil ik eigenlijk ook in 38 minuten lopen maar ik weet niet of me dat wel gaat lukken. Met mijn tempo van vandaag zou ik er 40 minuten over doen

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:18

Zijn ze open?? Dan gewoon laten drogen. Anders echt van de compeed blarenpleisters halen. Die werken het beste, blijven ook het langste zitten

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:19

Goed hoor Angela!!!! Volgens mij heb je bij de drogist van die spray die je over je blaar heen kunt spuiten, komt er een soort van 2e huid op. Heb hetzelf nooit gebruikt maar dacht het gezien te hebben bij de drogist. Sterkte ermee :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:22

Ik bedoelde eigenlijk om ze te voorkomen.
Goed gelopen. Van je zus! Lastig via de gsm bokken, sorry voor spelfouten of rare tekens!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:25

Mijn tijd is al binnen :j

Ik heb 16.1 km gelopen in 1:49:57 met een gemiddelde snelheid van 8.782 km/ph :oo wat een stuk sneller is dan ik had verwacht.
En op het grafiekje eronder, is het één rechte lijn, dus hoe bedoel je goed gedoseerd... 8-)