Ik weet het, maar het is niet zo makkelijk. Ik moet dingen doen, heb verplichtingen. Ik kan er niet zomaar tussenuit piepen...
Bovendien moet 's nachts de crisisdienst gebeld worden en daar gaan uren overheen. Mijn ouders moesten om kwart over 5 en om 6 uur weg. Dan kan ik ze toch niet wakker houden.
Die verplichtingen kunnen wel wachten, echt! Je gesteldheid is het allerbelangrijkste. Heb je ondertussen al gebeld? Hopelijk voel je je snel weer beter
fargo
Geplaatst: 25-11-10 11:48
Het is lastig, maar het is wel een kwestie van prioriteiten stellen meid. Soms en in dit geval zeker moet jij jezelf eens op de eerste plaats (durven) zetten en moet jij de hoogste prioriteit krijgen en vlgs mij zullen je ouders het daar zeker mee eens zijn.
Ik moet aangifte doen van mijn portomonee, die ben ik kwijt. Afspraak staat voor morgen. Morgen komt er iemand kijken om eventueel onze hengst te trainen en ik heb beloofd dat ik daar bij zou zijn. Ik moet eigenlijk naar houtbewerking en 's avonds heb ik ook nog een afspraak. Zaterdag heb ik eigenlijk een buitenrit staan, maar die zou ik eventueel af kunnen zeggen.
Aangifte kun je bij de meeste politieburo's ook online doen. Is het jouw eigen hengst? Anders kan iemand anders ook wel heen gaan. Houtbewerking lijkt me niet iets wat nou op kan wegen tegen een situatie als deze en een buitenrit inderdaad ook niet. Het is een kwestie van prioriteiten stellen. Ik weet dat bij dit soort ziektebeelden mensen vaak de problemen ontwijken of uit de weg gaan. Heb je het je ouders al verteld en gebeld naar de crisisdienst?
Broem, ik ben je afspraak van morgenavond en ik vind het niet erg om die te verzetten hoor. Dit gaat voor!! Bel je begeleidster, wees eerlijk tegen haar.