[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:50

gewoon piepklein lettertype nemen denk ik.

wreckh

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 09:57

Je kan niet piepklein volgens mij. Ik zou het gewoon even vragen bij de tattooshop. Ik heb mijn naam getatoueerd en dit is ong. een cm hoog, kleiner kon toen niet ivm leesbaarheid en dan zou het op den duur in elkaar gaan overlopen.

Sarisv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:27

Ik meld me ook maar eens..
Binnenkort ga ik voor me eerste tattoo, en vind het nu al zeer spannend, al 2 jaar (of langer) loop ik met het idee, maar durfde telkens niet te bellen (niet bang voor spijt oid, maar gewoon) :D Dus nu heeft me zus knoop door gehakt en krijg hem van haar op me verjaardag.. Precieze datum weet ik nog niet..
Maar het wordt een hondenpoot(je), gewoon simpel, omdat honden echt bij mijn leven horen.. Maar zit nog wel beetje met de plaats, denk zelf bij linkerborst te plaatsen, zodat ik hem zelf ook makkelijk zie.. Maar hoe is de algemene ervaring daar mee om hem bij je borst te plaatsten?? Doet dat pijn :+ hahaha, en moet je dan liggen of gewoon zitten of of :P
Pff vind allemaal erg spannend :D

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 16:11

wreckh schreef:
Je kan niet piepklein volgens mij. Ik zou het gewoon even vragen bij de tattooshop. Ik heb mijn naam getatoueerd en dit is ong. een cm hoog, kleiner kon toen niet ivm leesbaarheid en dan zou het op den duur in elkaar gaan overlopen.

Zelfde is mij ook afgeraden, te klein wordt onleesbaar, loopt over. Op je voeten moet wel klein kunnen, maar te klein lijkt me dus zeker niet slim.

Mijntes is uiteindelijk wel behoorlijk groot geworden :))
Hier was ie net gezet http://i130.photobucket.com/albums/p250 ... 1288707059

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 17:15

_karin_ schreef:
wreckh schreef:

Zelfde is mij ook afgeraden, te klein wordt onleesbaar, loopt over. Op je voeten moet wel klein kunnen, maar te klein lijkt me dus zeker niet slim.

Mijntes is uiteindelijk wel behoorlijk groot geworden :))
Hier was ie net gezet http://i130.photobucket.com/albums/p250 ... 1288707059

Mooi zeg, vind de plek ook wel erg mooi voor zo'n tekst eigenlijk!

Irisjuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 17:38

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:00

Idd, niet te klein, heb ook een kleine op mijn schouderblad die ik ga laten coveren, omdat de lijnen al erg in elkaar aan het overlopen zijn, en het een zwarte vlek is...
op pag. 62 zie je de namen van mijn kinderen op mijn polsen, en ja ze zijn flink, maar daardoor wel goed zichtbaar :D

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 19:01

Leuk om dit topic weer eens tegen te komen ! ;)
Ik heb de mijne in december alweer twee jaar en ik ben er nog steeds super blij mee ! :+: Hij blijft ook echt mooi!

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:34

*komt binnen vallen*
wat leuk een tattoo topic :))

Yavanna: de tattoo's op jouw polsen zijn echt mooi :))

ik heb mijn 2e tattoo een paar weken geleden laten zetten.
hij staat op mijn pols en ziet er zo op de foto best groot uit, maar inwerkelijkheid is hij heel bescheiden.
Afbeelding

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:58

Ziet er ook gaaf uit Eertjuh, enne bedankt, ben er ook erg blij mee. Maar wat staat er nu precies op je pols?

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 19:51

Hallo iedereen!!!

Ik ben opzoek naar een goede en betrouwbare tattoo shop in de buurt van Amersfoort

Iemand een ideee?? Ervaringen??

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 20:59

ArabicQueen schreef:
Hallo iedereen!!!

Ik ben opzoek naar een goede en betrouwbare tattoo shop in de buurt van Amersfoort

www.artoeage.nl

crazygirl23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 21:01

ArabicQueen schreef:
Hallo iedereen!!!

http://www.magictattoo.nl/t_nl_artists.html

ben ik geweest toen ik 14 was... heb een tattoo op me schouder laten zetten..
Nu 10 jaar later nog steeds mooi! Nooit mee terug geweest kleuren endergelijke nog steeds perfect!

Ook een fijne gast Dick de wit!

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 10:09

Yavanna schreef:
Ziet er ook gaaf uit Eertjuh, enne bedankt, ben er ook erg blij mee. Maar wat staat er nu precies op je pols?

dank je :)
er staat anners (is de naam van mijn vriend en vader van mijn kinders)
daar onder staat jeg elsker dig (dat is deens voor ik hou van je) de moeder van mijn vriend is deens, vandaar dat ik hier voor heb gekozen

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 14:48

Oeh.. jij durft om de naam van je vriend er in te zetten.. wat nou als het over gaat? ( ja, ik riep ook ik ga nooit weg bij mijn partner, maar na 24 jaar zijn we uit elkaar )

eertjuh22

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 19:48

dat zien we dan wel weer.
maar ik heb er idd ook bij stil gestaan en heb het daar met de tattoo man ook over gehad. hij kan er wel nog een mooie cover-up van maken mocht dat nodig zijn, maar ga daar niet vanuit.

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 23:31

Ik meld me eventjes....
Krijg morgen m'n allereerste tattoo en vind het erg spannend. :7
Het word het woord Papa met een hoefijzer. Dit omdat mijn vader ernstig ziek is en ook niet meer beter zal worden.
Ik ga in Valkenburg bij South-Side Tattoo.

Apoc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 15:25

Jeetje, ik ben hier ook even een tijd niet geweest en wat een berichten zijn er alweer bij. Ga straks het één en ander even doorspitten :D.

Ik mag morgen ook weer, dan wordt mijn tattoo als het goed is afgemaakt :D. Ik voel me alleen beroerd, dus hopelijk heb ik daar morgen niet al te veel last van.

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 04:30

Ik twijfel ook al jaren over een tattoo.

Mijn linkervoet zit vol littekens na een auto ongeluk, en zou dit weg willen werken met een tattoo, maar ongeluk is pas in een maart '10 geweest, en ze tatoeren pas 3 jaar nadat de tattoo ontstaan is, en nog niet helemaal met de zekerheid dat deze goed blijft. Dus ik twijfel nog.

En ik zit te denken aan 2 portretten, van 2 mensen die ik ontzettend waardeer, kracht uit haal, etc. (En nee, ik ken ze niet eens persoonlijk. Wel eens gesproken, maar kennen is anders. Het zijn inderdaad 2 bekende Nederlanders.)
Zit ook te denken aan het feit: wat als ze over 10 jaar niet meer leuk zijn ofzo.. Maar het herhinnert me wel weer aan een tijd dat ze heel speciaal voor me waren, dat ik echt om ze gaf, en dat ze allebei mij door vrij zware periodes doortrekken.

Ik twijfel nog :+ . De wil is er, nu nog de moed! En nog maar even over nadenken ;)

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-10 09:46

Portetten zijn idd iets waar je goed over na moet denken, als het er opzit, kan het er nooit meer af;)
Ik ga in januari terug voor de touch up, en om jack bij te laten werken, pawel zit komende tijd al vol...

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 10:45

Dat is leuk voor Pawel :)

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 11:00

Denk ik morgen langs de shop op een afspraak te maken.

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 19:54

Sinds 3 weken heb ik ook een tatoo mijn been zitten :D Het heeft mij zo'n 5 jaar 'gekost' voordat ik hem dr op heb laten zitten, maar met dank aan mijn familie in Amerika, zit ie er nu op :+ En o wat ben ik er blij mee :D :D :D

Het is een combinatie van meerdere betekenissen (oa. mijn ruim 10 jaar overleden opa) in mijn eigen ontwerp :)
Afbeelding

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 21:31

Kaisa , dat is een mooie!

Mijn tattoo jeukt als een gek, net als mijn benen. Mijn haartjes komen door (ge-epileerd) dus ik krab de boel kapot... Ik mag echt niet aan mijn tattoo komen, dus mijn andere been is de klos.

xxDanielleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 22:37

ik heb vroeger op een hele lelijke zelf een tattoo gezet.
Ik heb er nu 3. allemaal zelf gezet en ja ik heb er spijt van.. ik was jong en ik wist niet wat ik moest doen.
Ik heb namelijk op mijn hand 3 stippen.. Die is het minst erge.
Naast mijn sleutelbeen zowat op mijn schouder(waar je bh bandje langst loopt zegmaar) 5 stippen..
en op mijn buik bij mijn heup een N.
de 5 stippen en de N staan als gedachtenis voor mijn overleden hondje toen.
Toch zijn de 2 tattoos heel zichtbaar, vooral de 5 stippen.
Ik wil er graag iets moois en kleins overheen laten zetten. Ik dacht namelijk aan 2 hondenpootjes in het zwart maar toch weet ik niet goed wat ik daar moet zetten het is een niet zo'n mooie plek. Iemand toevallig fotos of ideeen? van mensen die een tattoo op dezelfde plek hebbe