Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

iloveyellow schreef:TS! Ik heb 67 bladzijde gelezen. alle berichten onder de naam van Anoniem 1994. Ik ben lang bezig geweest bijna een uur, maar ik had het er wel voorover. Om te weten hoe het met je ging en je te volgen in die moeilijke tijd. Je moet je best doen, maar meer doen kun je ook zeker niet! Wees vooral sterk en denk aan de dingen die je nu allemaal al bereikt heb! Ik ken je niet maar ben ontzettend trots op je!
Wist helemaal niet dat er gereageerd was.
(Even correctie na het typen; Het is alsnog eenlang verhaal geworden. Degene die wil lezen, succes, degene die het niet wil lezen; Snap het best
)
) en er is niemand op visite gekomen... ééntje mailde dat ze die dag liever met vrienden de stad in ging en ze zou een week later komen, nouja ze is niet op komen dagen...
gekocht
Ben zo gek op dat dier.. Haar koppie, Haar streken die soms best pittig zijn, vind het allemaal geweldig aan haar. Ze is een droompony
Het voelt niet zo lang geleden.. Weet het nog goed. Elk woord dat ik gezegd heb, hoe ik me voelde, hoe iedereen eruit zag (Bokkers, Vrouw van de GGD en de 2 Vrouwen van de Politie), wat er op tafel stond bij de GGD... zelfs de schoenen, nouja soort slippers, die degene van de GGD aanhad, zie ze nog duidelijk voor me. Zie m'n topic in de lijst op de computer daar... kon het niet vertellen, dus lieten we haar het lezen op bokt. Ze moest met bloedprikken een ander erbij halen, omdat het haar niet lukte.... De volgende morgen waren m'n beide armen op de plek an het prikken hartstikke blauw, terwijl we buiten gingen BBQen. Smeerde er make up op om het minder zichtbaar te maken en dat lukte niet goed, dus was héél bang dat m'n ouders er zouden vragen

Ondanks dat het ''maar woorden op een scherm'' zijn, vind ik het fijn om te lezen.
Het gaat over Politiek iig.
Ik vind het leuk om m'n werkstukken over Duchenne te doen (Ziekte die vooral bij jongens voorkomt door fout op het x chromosoom), maar dat mag niet omdat ze geen professors opleiden