Heb een lange broek, loopt eigenlijk nog 't lekkerst. Maar met dit weer een korte short van Nike, kruipt idd omhoog, zwáár irritant Capri ligt hier ook nog ergens, die van de week maar eens aandoen
Die capri's he, dat zijn zeker van die strakke dingen? Dat zit wel het lekkerste zeker? Ga vanavond nog maar even met me oude joggingsbroek, en dan morgen even voor iets beters zoeken.
ok ik meld mijn ook. vanaf vandaag begonnen. Heb net rondje van 3.6 km gerend, en daar deed ik 30 min over(wel met lopen tussendoor). Naja een mooi begin.
amazone77
Geplaatst: 30-06-10 21:09
Tommy_hvj schreef:
Die capri's he, dat zijn zeker van die strakke dingen? Dat zit wel het lekkerste zeker? Ga vanavond nog maar even met me oude joggingsbroek, en dan morgen even voor iets beters zoeken.
oke dat is mooi! Ben net terug van me eerste keer hardlopen. Wat een drama. Ik heb 1x 1min gerend, 2x 2min, en 1x 3min. Wel veel gelopen tussendoor maar ik was echt verrot. Ook misschein een beetje te warm om nu te gaan beginnen.
ik dagt ook dat ik dood ging na de 1e min.....nu loop ik er met gemak 30 achter elkaar! volg je de start to run lessen? daarmee bouw je het prima op! succes.
ja ik heb op me mp3 een bestandje staan van een vlaams iemand van start to run. Op zich helpt dat wel als iemand tegen me praat wat ik moet doen. Maar er is dus ook nog hoop voor mij? Ik kreeg echt zere benen en zit nu nog bij te komen.
http://www.hardloopschema.nl/?p=hardlop ... detail=197 Hier staat iets over start to run. Bij mij werkt het tot nu toe wel goed. Krijg je gewoon iedere keer te horen wanneer je moeten rennen en lopen en een muziekje erbij. en zo heb je iets van 26 lessen ofzo.
amazone77
Geplaatst: 30-06-10 22:27
goed strekken daarna voorkomt een hoop spier pijn! en pas weer gaan lopen als de pijn weg is. neem er de tijd voor om alle lessen uit te lopen dames! en zorg voor goede hardloop schoenen.
SteffiiY
Geplaatst: 30-06-10 22:27
raar, als ik wil downloaden geeft hij foutmelding site bestaat niet.
Roane
Geplaatst: 30-06-10 22:29
Net voor het eerst meegerend met de hardloopvereniging hier, en dat ging lekker kon prima meekomen, en was zeker niet de langzaamste. Jeej
Mijn doel is dat ik een wat betere conditie krijg en wat kilo's eraf kan lopen. Ik weet niet hoe het komt dat je niet naar die site kan. Misschien nog een keer op start to run googlen?