Heb niks kunnen vinden bij het zoeken, dus denk het niet, maar mischien is er toch wel iemand.
Ik heb Polyneuropathie aan m'n linkerarm en m'n benen...
Loop als een pinquin, slof behoorlijk en m'n linkerbeen doet 24/7 pijn, beetje als flinke kiespijn, maar dan in m'n been. M'n rechterbeen voelt vaak alsof hij wakker word zegmaar en in beide benen heb ik weinig gevoel, wat me eigenlijk pas opviel toen er een vlieg over mijn been liep en ik dat helemaal niet voelde, probeerde me er extra op te concentreren, maar ik voelde het gewoon niet
M'n benen doen met lopen allebei verschrikkelijk veel pijn, bij elke stap die ik zet voelt het alsof ik extreme kramp krijg. Heb ook regelmatig echt kramp, soms amper uit te houden, de spieren in m'n kuit scheuren ook wel eens door de kramp...
Mijn linkerarm raakt regelmatig verlamd, vooral in bed, maar ook gewoon overdag. 'S ochtends is m'n deken nog te zwaar voor me om op te tillen. Ik voel het vaak nauwelijks of helemaal niet als m'n vingertoppen ergens tegenaan komen. En nouja er is nog wel meer op te noemen waar ik last van heb...
Morgen belt m'n internist weer om te bespreken hoe het nu gaat en hoe verder, ben benieuwd. Het gaat alleen maar slechter, op steeds meer plekken geen of minder gevoel en juist binnenin steeds méér pijn...

.
) en ben ik ineens behoorlijk aan het afvallen. Ik heb ook haast geen honger meer doordat ik eerder probeerde energie uit mijn eten te halen, maar dat werkte dus niet. Nu heb ik uit mezelf energie en dat scheelt zo een boterham of 4 per dag.
. Over drie weken moet ik trouwens terug naar de dokter om weer te prikken voor de waardes en te kijken hoe ik verder moet.