Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tomklover schreef:mischien dat ik hier met mijn probleem terecht kan
ik heb donkerblond haar
en ik heb gister mijn haar geverfd het was ook geschikt voor mijn kleur haar stond er op en die vrouw in de winkel zij dat het gewoon kon (het was blonde verf)
nou heb ik het dus gevefd en het is totaal mislukt
bovekant is lichter (oranje achtig) en onderkant is zowat nog mijn kleur nouja met een oranje gloed
ik heb mijn mooie haar waar ik dus zo mega trots op was dus behoorlijk verpest
omdat ik er niet nog meer aan wil verpesten maar niet langer dan een dag met deze kleur ga lopen hoop ik dat er hier iemand mij kan helpen
chaanttaall schreef:ik had eventjes een vraagje.
Ik heb bruin haar en ik wil graag wat meer kleur verschil dus wil er graag wat highlights in hebben. Nu Vind ik het veelste duur om het bij de kapper te laten doen, dus wil ik het zelf gaan doen.
Welke kan ik het beste kopen? Hoe kan ik het het beste doen? en welke kleur kan ik nemen? Ik wil niet blond maar iets lichter bruin/donkerblond. Als je een foto van mijn haar wilt moet je maar even pb'en kan hem nu niet uploaden.
dressagelady schreef:chaanttaall schreef:ik had eventjes een vraagje.
Ik heb bruin haar en ik wil graag wat meer kleur verschil dus wil er graag wat highlights in hebben. Nu Vind ik het veelste duur om het bij de kapper te laten doen, dus wil ik het zelf gaan doen.
Welke kan ik het beste kopen? Hoe kan ik het het beste doen? en welke kleur kan ik nemen? Ik wil niet blond maar iets lichter bruin/donkerblond. Als je een foto van mijn haar wilt moet je maar even pb'en kan hem nu niet uploaden.
Heb je van jezelf bruin haar of is het geverfd? In dat laatste geval worden je highlights namelijk geel of oranjeIk zou het sowieso wel bij de kapper laten doen want als je het zelf doet wordt het vaak lang zo mooi niet ..
tomklover schreef:mischien dat ik hier met mijn probleem terecht kan
ik heb donkerblond haar
en ik heb gister mijn haar geverfd het was ook geschikt voor mijn kleur haar stond er op en die vrouw in de winkel zij dat het gewoon kon (het was blonde verf)
nou heb ik het dus gevefd en het is totaal mislukt
bovekant is lichter (oranje achtig) en onderkant is zowat nog mijn kleur nouja met een oranje gloed
ik heb mijn mooie haar waar ik dus zo mega trots op was dus behoorlijk verpest
omdat ik er niet nog meer aan wil verpesten maar niet langer dan een dag met deze kleur ga lopen hoop ik dat er hier iemand mij kan helpen
Saskia_Omar schreef:Iemand advies/tips?
Zoals het nu is;
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RBM8JO8Z.jpg
En roodbruinig;
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QPMWZULY.jpg