Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Homiafortuna schreef:Shiloh schreef:Uiteindelijk is die fiets hem niet geworden. Sta nu op het punt om deze te kopen. http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
Is een leuk damesfietsje. Afmontage is niet zo heel super, maar dat kan later altijd nog aangepast worden. Kijk wat je er nog van af kunt krijgen. Om mee te beginnen denk ik niet slecht, mits het je maat is.
Fantabulouss schreef:Sorry dat ik even inbreek in jullie topic maar ik heb een vraagje..
Mijn vriend houd erg van mountainbiken en is bijna jarig.
Nou hoor ik hem steeds over een fietscomputer die hij een keer op fietsvakantie heeft gebruikt. Hij zou er toch wel erg graag eentje willen.
Kunnen jullie mij helpen welke fietscomputer goed is? en waar ik op moet letten? ik wil en graag eentje kopen voor zijn verjaardag.
Hij wil een GPS computertje waarop je ook kant en klare routes/kaarten kan zetten zodat je in het buitenland en in Nederland makkelijk routes kan volgen die daar bekend zijn. Het liefst met kleurenscherm geloof ik.
Hoop dat jullie me verder kunnen helpen![]()
Ik heb wel zitten googlen, maar zie door de bomen het bos niet meer.....
RubyRed schreef:Fantabulouss: Ik zou het echt niet weten... Bij mij op de fietsclub gebruikt er een dame een mio (volgens mij) en Garmin heeft ze volgens mij ook...
Ik heb net een heerlijk rondje gefietst met de dames. Dacht dat ik eigenlijk te moe zou zijn maar het heeft me juist een hoop energie gegeven. Wat een beetje sporten toch al niet met je kan doen. Verder ben ik toch gaan nadenken om mijn crosshybride te gaan verkopen en een mountainbike te kopen, zodat ik daar ook lekker de bossen mee in kan.
RubyRed schreef:Ik ga vanavond nog een rondje met de club, tis heerlijk fietsweer! Vorige week helemaal niet kunnen fietsen omdat ik het zo druk had met mijn nieuwe school, dus heb echt zin om nu weer te gaan. Fietsen jullie eigenlijk bij een club of gewoon altijd alleen of met een vast fietsmaatje?