Verstandig afvallen voor Jo-jo'ers deel5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Verstandig afvallen voor Jo-jo'ers deel5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 10:49

Patricia: wat goed joh!!! Nu lekker volhouden. Dus je verkoopt je WOW toch maar niet? Is denk ik ook beter qua kosten dan weer een nieuw zadel kopen.

@AJ: Jou schemaatje ziet er ook weer goed uit :)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 10:55

Ik zou em eerst wel verkopen, wat ik had gezegt dat ik nooit weer een ander paard wilde.. Dat ik Roos nu heb heeft zo moeten zijn denk ik.. :o
Ik geloof niet meer in toeval...
Laatst bijgewerkt door Patriciavt op 21-05-10 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 10:56

Oh ik denk dat ik nog niks heb gelezen over Roos!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:03

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:07

Patriciavt schreef:

Leuk :D Jou figuur is precies het tegenovergestelde van mij, ik heb een smal bovenlijf en dikke korte pootjes/kont. Jou benen zijn niet dik en lopen mooi toe naar de knie.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:13

Patriciavt schreef:
Tantjeuh: Oef.. studie en afvallen is idd moeilijk := Heb zelf ook van die jaren gehad, nu aan het afstuderen hoop dat ik er daarna vanaf ben!! Vind je dag wel meevallen, weet niet of je er ook bij beweegd?

Nadat ik hem opgeschreven heb, vind ik hem ook nog meevallen... maar doordat ik gewoon de hele dag door aan het eten ben geweest, had ik er niet zo'n goed gevoel over. Vooral de namiddag zat ik constant te denken "wat kan ik nu nog eten?". Beweging is momenteel beperkt tot elke dag 15min hardlopen, smorgens voor ik start. Verder kom ik niet van mijn stoel af :Y)

Vandaag wordt een betere dag:
SPORT: 15min hardlopen
O: banaan/yoghourt/chocolade
T: peer
M: bakje rauwkost (200gr), 3vk boterhammen
T: 250gr magere kwark met een lepeltje bruine suiker door
T: soep
A: vis met pasta en groentensaus
T: yoghourt met 200gr blauwe besjes

Zonnetje81 schreef:
Leuk :D Jou figuur is precies het tegenovergestelde van mij, ik heb een smal bovenlijf en dikke korte pootjes/kont. Jou benen zijn niet dik en lopen mooi toe naar de knie.

Mijn gewicht zit ook serieus gecentreerd aan de onderkant :+ . Ze lachen hier thuis altijd met mijn (ahum) stevige kont en de massieve tafelpoten die eronder geplaatst zijn :Y). Bovenkant kan ik dan weer gewoon een maatje S aan.... onderkant is dat eerder L

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:13

Bem idd wel redelijk in verhouding.. als ik aankom is dat vooral in mijn taille en heupen, en m'n kop zet op :o
Dus dat moet er nu weer af :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:18

Inderdaad Patricia, echt super dik zie je er zeker niet uit!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:19

Zo even mijn lijstje aangepast, ik vind dat ik vanavond bij X-Factor wel een zakje snack a Jacks mag. Dan kom ik op een totaal van ongeveer 1310 kcal.

Citaat:
Ontbijt: 350 ml magere yoghurt + 35 gram kelloggs
TD: kleine appel + kleine banaan
Lunch: 3x boterham + gekookte gelderse worst
TD: Bakje aardbeien
Avond: Gebakken aardappels + biefstuk + worteltjes of sperziebonen.
TD: Zakje snack a jacks

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:20

tantjeuh schreef:
Zonnetje81 schreef:

Mijn gewicht zit ook serieus gecentreerd aan de onderkant :+ . Ze lachen hier thuis altijd met mijn (ahum) stevige kont en de massieve tafelpoten die eronder geplaatst zijn :Y). Bovenkant kan ik dan weer gewoon een maatje S aan.... onderkant is dat eerder L

Ik ben nou wel op mijn zwaarst maar als ik heb vaak gehad: broek maat 40/42 en bovenkleding t shirtjes 36/38. Mijn knieen gaan ook NOOIT dun worden....helaas, ook niet toen ik 62 woog!! Toen kon ik van esprit sports shirtjes maat 34/36 aan... en broeken maat 38. Op het moment met mijn 76 kilo kan ik vaak toch wel gewoon bovenkleding maat M aan. Alleen daardoor valt je kont nog meer op... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:23

Ik heb ook altijd een grotere maat in mijn broeken dan in mijn shirts. Ik moet zeggen dat ik dat nu ook wel ok vind, mooie vrouwelijke vormen! :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:24

Als ik 62 weeg dan ben ik echt niet slank ofzo, dan ben ik normaal met behoorlijke rondingen nog. Ik vind het dan niet lelijk omdat mijn kont dan niet meer zo uitsteekt!!! :D In bikini vind ik mijn benen/kont nog niet ju van het maar mijn bovenlijfje is dan uber mooi strak enzo :) je moet ook trots zijn op de goede dingen, toch? Ja oke mijn tieten zijn dan wel weer minder groot...maar je kan niet alles hebben.

Maar nog een lange weg te gaan... :z :Y) :Y)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:33

Daar zou ik me ook niet druk ommaken. Wat Angela zegt: mooie vrouwelijke vormen. Daar ga ik ook voor. ;)

Mijn benen enzo zijn helemaal niet dik. Stevige bovenbenen, maar niet zodanig dat ik me eraan stoor. Bij mij zit het ook allemaal rond m'n romp. :o

Wat een verhaal zeg Patricia... over Val dan. ;( :(:)

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:38

Angela_ schreef:
Inderdaad Patricia, echt super dik zie je er zeker niet uit!

Schijn bedriegt :') :=

Zonnetje, snack á Jacks zijn lekker :9 Die bbq smaak :~

Duke, het is idd een verhaal, ennu ruim 4 weken na alles, zit ik nog met papieren rompslomp.. wordt er gek van ;(
En nog iets.. jij komt uit Waddinxveen zie ik, ken jij MyWishMax van bokt?? (Merel en haar paard Zilverado aka Beeb?)

Weetje wat ik echt heel erg vond :o
Omdat ik dus ruim een half jaar niets gedaan heb ivm die blessures en operaties (arm gebroken, borstverkleining, knie uit de kom en schouderoperatie) ben ik best snel aangekomen. Ik bewoon altijd, op het werk (werk op een groep jongeren) op stal en noem maar op.. toen begon ik van die lelijke streepjes op mijn buik te krijgen, en dat vind ik echt heel erg :o
Heb dat ooit eerder wel eens gehad, en het trekt wel weg, maar ik voel me daar echt zo onwijs naar van...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:45

Even een hart onder de riem, die als je kilo's er snel bij zijn gekomen verdwijnen ze ook weer snel. Ze zijn dan nog niet vastgeroest.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:53

Maar het zijn kilo's die er vanaf ongeveer oktober vorig jaar zijn bijgekomen.. dus ben bang dat het wel redelijk vastgeroest zit -O-

Nou ja, we zien wel.. ben iig goed gemotiveerd :)

Ik ben weg, nog even langs de ruitersportzaak en dan naar stal, half 2 is de zadelmaker er!!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:54

Nou bij mij gaat dat niet op angela. Ook niet van: wat er langzaam af gaat komt er niet snel aan.

@Patricia: ja SAJ zijn lekker!!!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:56

Ik eet mijn TD aardbeien maar vast op. Ben straks vrij en druk bezig en geen tijd om aardbeien te eten. Dus dan heb ik ze vast op en minder snel honger *hoop ik* :D

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 12:20

als ik thuis ben ga ik even lezen wat jullie allemaal hebben gezegd, t gaat hard hier!
Vandaag eindelijk weer paardrijden. Komende weken wat minder druk (denk ik) met school dus kan weer lekker het fitnessen oppakken.

Vandaag heb ik ontbeten met een ronde zoete cracker en een kom brinta met cornflakes.
Net een pakje droge crackess op en als ik over een uur thuis ben eet ik een tosti en daarna ga ik rijden!

Gister avond op het werk at ik; meloen salade 400gr, 2 bruine broodjes met tonijn salade en rucola sla. Blik redbull en nog een toetje...

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 14:05

zo zo jullie gaan hard 1 dag niet geweest en meteen heel wat pagina s erbij

ik heb gisteren het sonja bakker boek gekocht
maar ik zie nu al dat er super veel gerechten in staan wat ik niet lust eens kijken hoe ik dat het beste op kan gaan lossen

dus als jullie tips hebben graag

mijn lijstje gisteren

O;2 br boterhamm,en filet american
T;-
M;2 br boterhammen filet american
T; droge crackers (gewandeld met me verzorgpaard heb helaas een wond op ze been)
A; filet lapjes ,sla, gebakken aardappelen

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 15:05

Grrr.. Ik heb een stukje appeltaart gehad. Nouja het is alweer zo :+

En dan vind ik het zo erg dat ik het vanavond niet onder controle heb wat ik ga eten. Ik zou dan vanavond sla met een aardappeltje en een eitje eten om te compenseren, maar ik eet dus bij anderen. Ga er vanuit dat er als vlees een gehaktbal is, dan laat ik die wel liggen. :=
Ze hebben ook altijd volle yoghurt en slagroomvla e.d. dus zeg ook wel dat ik thuis nog wat yoghurt neem omdat ik vanavond uit ga en anders zo lang met lege maag loop :+

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 15:47

Patriciavt schreef:
Duke, het is idd een verhaal, ennu ruim 4 weken na alles, zit ik nog met papieren rompslomp.. wordt er gek van ;(
En nog iets.. jij komt uit Waddinxveen zie ik, ken jij MyWishMax van bokt?? (Merel en haar paard Zilverado aka Beeb?)

Nee. Ik ken haar alleen van Bokt, maar dan nog ook heel summier. Alleen tijdje in hetzelfde topic gepost.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 15:57

Mijn schema maar eens:
O: 2 vk met sandwichspread
T: -
L: 4 vk met sandwichspread en een vk-bol met rosbief
T: Keloggs mini breaks choco :9 (99 kcal per zakje)
A: wraps, met rundergehakt, mais, tomaten, creme fraiche light, gerapste 30+kaas en ijsbergsla.... en een roséetje :9
T: zal wel iets van Japanse Mix worden.

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 17:48

Ik heb toch een goeie dag! maar niet heus. ;(
En het is nog vroeg!

o: Magere yoghurt met kelloggs
t: Banaan
m: 3 boterhammen en flink wat kwark
t: Een TOMPOUCHE

en vanavond dan maar een boterham ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 18:08

Nou... Zo slecht is het nu ook weer niet. Ik zou gewoon lekker avondeten eten hoor!