@AJ: Jou schemaatje ziet er ook weer goed uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Patriciavt schreef:Tantjeuh: Oef.. studie en afvallen is idd moeilijkHeb zelf ook van die jaren gehad, nu aan het afstuderen hoop dat ik er daarna vanaf ben!! Vind je dag wel meevallen, weet niet of je er ook bij beweegd?
Zonnetje81 schreef:LeukJou figuur is precies het tegenovergestelde van mij, ik heb een smal bovenlijf en dikke korte pootjes/kont. Jou benen zijn niet dik en lopen mooi toe naar de knie.
Citaat:Ontbijt: 350 ml magere yoghurt + 35 gram kelloggs
TD: kleine appel + kleine banaan
Lunch: 3x boterham + gekookte gelderse worst
TD: Bakje aardbeien
Avond: Gebakken aardappels + biefstuk + worteltjes of sperziebonen.
TD: Zakje snack a jacks
tantjeuh schreef:Zonnetje81 schreef:LeukJou figuur is precies het tegenovergestelde van mij, ik heb een smal bovenlijf en dikke korte pootjes/kont. Jou benen zijn niet dik en lopen mooi toe naar de knie.
Mijn gewicht zit ook serieus gecentreerd aan de onderkant. Ze lachen hier thuis altijd met mijn (ahum) stevige kont en de massieve tafelpoten die eronder geplaatst zijn
. Bovenkant kan ik dan weer gewoon een maatje S aan.... onderkant is dat eerder L
Angela_ schreef:Inderdaad Patricia, echt super dik zie je er zeker niet uit!
Patriciavt schreef:Duke, het is idd een verhaal, ennu ruim 4 weken na alles, zit ik nog met papieren rompslomp.. wordt er gek van
En nog iets.. jij komt uit Waddinxveen zie ik, ken jij MyWishMax van bokt?? (Merel en haar paard Zilverado aka Beeb?)