[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:39

xAmazone schreef:
haai, Ik meld me hier!

want ik heb een paar vraagjes.
ik ga volgende week mijn navelpiercing laten schieten
en ik ben 14
vinden jullie dit kunnen?
nog wat vragen:
hoelang mag je niet zwemmen
moet je een speciale navel hebben ofzo:P
hoe duur is het ongeveer?

Als jij het graag wilt moet je het doen! :D Hou er wel rekening mee dat veel piercingstudio's piercen vanaf 16 jaar, en je hebt sowieso een verklaring van je ouders nodig. Bij sommige moeten ze ook meekomen.

Je mag minimaal 6 weken niet zwemmen, maar daarover zal je piercer je alles vertellen! Speciale navel, wat bedoel je precies?

xAmazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 17:44

Angela_ schreef:
xAmazone schreef:
haai, Ik meld me hier!

want ik heb een paar vraagjes.
ik ga volgende week mijn navelpiercing laten schieten
en ik ben 14
vinden jullie dit kunnen?
nog wat vragen:
hoelang mag je niet zwemmen
moet je een speciale navel hebben ofzo:P
hoe duur is het ongeveer?

Als jij het graag wilt moet je het doen! :D Hou er wel rekening mee dat veel piercingstudio's piercen vanaf 16 jaar, en je hebt sowieso een verklaring van je ouders nodig. Bij sommige moeten ze ook meekomen.

Je mag minimaal 6 weken niet zwemmen, maar daarover zal je piercer je alles vertellen! Speciale navel, wat bedoel je precies?

nee, laatmaar dat van die navel:P, ik mag het van mijn ouders dus dat is zoiezo geen probleem:)

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 19:57

nou.. een vriendin van mij wou ook heel graag een navelpiercing en die kon hem niet laten zetten.. omdat haar vel boven haar navel te strak was.. maar dit controleerde ze wel toen ik mijn navelpiercing liet schieten!
meestal is het zo rond de 55 euro voor een navelpiercing geloof ik..
ik had de keuze tussen een ringetje (€55,-) of een staafje met een diamantje en dat kostte al een tientje extra :)
Laatst bijgewerkt door xLuus op 02-06-10 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 20:00

Laten schieten? :o?

Dat is lu.llig Lucy :oo Ik had gewoon direct[gelukkig] een staafje met diamantjes onder en boven voor dat geld. Had nog keuze uit 4 kleuren ook nog.

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 20:02

voor 55 euro en dan staafje?
haha ik bedoelde laten zetten.. zat effe met me gedachtes bij oorbellen!

ik had voor 65 euro een staafje, met boven een gewoon zilver bolletje en onder een paars diamantje..

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 14:12

OMG.. Morgen gaat mijn tongpiercing erin, als het goed. Straks even bellen of dat ik zo langs kan komen.

En als die hersteld is gaat mijn VCH erin.. *bang*

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 17:32

Je bent lekker op dreef Angela :)) succes morgen!

Ik betaalde 55 euro voor mijn navelpiercing, het saaiste staafje dat je ooit gezien hebt :j een ringetje was 45 euro.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 18:24

Dag dames! Ik wil me hier even bij voegen met een vraagje. Wil wel even contact opnemen met een piercer, maar dacht: misschien hebben jullie hier er ervaring mee of weten jullie het antwoord :)
Ik heb dus al een aantal jaar een clithoodpiercing, alleen nu zit ik er over te denken om 'm uit te doen. Weet bijna niet meer hoe het is zonder _O- Alleen zit ik nu heel erg te twijfelen. Ben ergens wel bang dat ik 'm toch wel weer in wil en dat het dan dicht is gegroeid. Mijn vraag dus: iemand er kennis van of ervaring mee?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 18:29

Waarom zou je hem eruit willen halen, en ik zie een beetje twijfel in je bericht en dan zou ik hem voorlopig nog laten zitten, tenzij je hem echt zat bent. Straks krijg je echt spijt ook, zonde!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 18:33

Dat is dus ook nu wel mijn twijfel dus. Ergens ben ik 'm een beetje zat, andere kant is het ook echt wel onderdeel van mij geworden :)

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 18:35

hoihoi, allemaal,

ook mensen met een dermal piercing?
ik heb er namelijk vorige week een laten zetten in me hand en die was er na 10 dagen opeens uit... heb er niks van gevoeld..
mog hem gelukkig opnieuw laten zetten omdat het niet was uuitgescheurd kon er gewoon een nieuw plaatje onder..

nog meer mensen met deze ervaring of een dermal op een andere plaats?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:25

Koeky je bent echt een laatkomertje, genoeg mensen hier die er eentje hebben of eentje gehad hebben ;)

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:37

hallo!
ik heb in dit topic nog niet gereageerd maar wel af en toe meegelezen!
ik heb in mijn rechter oor een tragus piercing, alleen is het probleem nu..hij is aan het uitgroeien |(
je ziet het staafje al een beetje door men huid heen..en je voelt hem ook een beetje en dit vind ik dus écht niet leuk...
ik ga morgen even naar de piercer die hem heeft gezet ( ik heb de piercing overigens al bijna 3,5 jaar ) en vragen of ik
hem dus beter er uit kan halen en dan laat ik hem aan de andere kant zetten! want ik weet nu al dat ik me super kaal
ga voelen zonder die piercing!! wie heeft hier nog meer last van gehad? of heeft ervaring hier mee?

groetjes Elise!

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 00:04

@Elise: Als je tragus echt aan het uitgroeien is kun je hem er het beste zo snel mogelijk uithalen. Ik heb mijn surface in mijn pols er ook veel te laat uit gehaald (ik was eigenwijs, dacht dat ik hem nog wel kon redden :D ), en heb er nu een lelijk litteken aan over gehouden...

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 00:11

@koeky: Inderdaad genoeg mensen met een dermal hier ;). Ik heb er zelf 3. Twee in mijn onderarm en heb hem vorige week voor de 2e keer in mijn hand laten zetten. Ik heb hem er daar eerder per ongeluk uitgetrokken met aankleden :'). Hopen dat hij nu wel blijft zitten!

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 00:27

ik had een vraagje (weet dat het per persoon verschilt)
maar wil graag een tepel peircing maar hoe erg voel je dat
en wat kan je het makkelijkste nemen een staafje of ringetje om hem schoon te houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 00:33

Ze zeggen dat een van de pijnlijkste plekken is om te piercen. Heb zelf geen ervaring er in...

Ik geef de voorkeur aan een staafje in mijn piercings omdat je dan minder makkelijk aan blijft haken enzo. Zeker in het begin vind ik dat wel fijn. Ik merk geen verschil met schoonhouden.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 00:37

hmm ok zo wie zo als ik foto s zie hoe ze het doen vind ik al naar
maar ja heb ik met alle piercings en heb er uit eindelijk toch 3 waarvan 1 ,18+ piercing en die viel op zich ook nog mee achter af

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 07:47

was gister toevallig effe terug geweest naar de shop waar ik hem heb laten zetten, vriend van me ging een nieuwe tepelpiercing kopen, dus meteen effe gevraagd wanneer ik mag zwemmen..
als het rode eraf is, wat goed binnen nu een week kan zijn dan mag 't, hij zit er nu 2 weken in.
Alleen heeft hij vannacht gepust voor het eerst, dus wacht ik er nog maar even mee ;(

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 10:38

shantal schreef:
en wat kan je het makkelijkste nemen een staafje of ringetje om hem schoon te houden

ligt totaal aan de persoon! ik las dat t heel erg veel pijn deed dus ik ging er heen met het idee mwoah dat moet bij mij wel meevallen want ik ben een bikkel.

Ik denk dat je beter een mes tussen me ribben had kunnen planten, dat had waarschijnlijk nog minder pijn gedaan... nee nooooit meer!

maar dit ligt echt aan je eigen tepeltjes :)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 10:53

shantal schreef:

Ik wou er ook heel graag een, dus vroeg ik mijn vriend heel hard in mijn tepels te knijpen haha, voor het gevoel, kijken hoeveel ik kon hebben :+
Nu heb ik wel supertepels want me vriend kon aardig hard knijpen tot ik auw zei, dus heb ik hem laten zetten.
Dus ik erheen, shirt en bh uit, vrouw tekende hem af en begon te piercen.. Nou ik dacht echt dat het in slowmotion ging! Ze deed het heel langzaam (stug vlees) en in mijn hoofd dacht ik: schiet op, schiet op, schiet op.. auw auw auw.. Maar ik vertrok geen spier, gezicht stond in de "normaalmodus".. Dus het deed wel zeer, maar opzich viel het wel mee. Zou er wel nog 1 laten zetten. Niet dat ik dat wil hoor haha.

Dus ligt idd aan de persoon :) ik ken meiden die waarbij je al naar de tepel kijkt ze beginnen te gillen dat het zeer doet, en bij mij kan er een vrachtwagen overheen rijden zonder dat ik een kik geef.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 11:50

ik ben dus 1 van die kijk meisjes _O- ik moet mijn vriend er soms ook echt aan herinneren zachtjes te doen :=

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:31

Hey meiden!
Weet iemand een goed ontsmettingsmiddel voor mijn piercing?

Ik heb ondertussen twee maand geleden een micro dermal in mijn hand laten plaatsen en het blijft ontsteken,
raar maar waar enkel langs één kant. Het ziet rood en dik, soms komt er ook een beetje etter uit.

Ik heb het altijd verzorgt door het elke dag te wassen met water en daarna te ontsmetten met isobetadine
maar dat helpt dus blijkbaar niet.

Wie o wie weet de oplossing :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:39

wassen met unicura balance, groene blok zeepje en daarna goed afspoelen en droogdeppen

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:12

Ik betaalde voor mijn 1ste navelpiercing 80€
voor me 2e een 10 € want dat pas garantie op die 1ste

en voor me 3e toch maar naar een andere gegaan die heb ik gezet voor 35€ en die is 't best gezet van allemaal!

1ste & 2e bij Tattoo Bob in Katendrecht
3e in Oud-beijerland