Dus helaas ben ik nog niet zo ver haha. Voelt bijna 24/7 alsof iemand mijn keel dichtknijpt. en dan moet ik er niet aan toegeven anders vlieg ik in een hyperventilatie aanval.1 jaar geleden zakte ik door m'n benen met een aanval, kon niet meer lopen, de rest van de dag ook niet meer..Voelde me slap, ziek alles. Dit is langzaamaan veranderd, geen flauw idee hoe of waarom. Nu is het m'n bovenlichaam wat in elkaar zakt. En een kwartier later ben ik (meestal, lang niet altijd) weer 'de oude' al ben ik wel erg moe natuurlijk.
waarschijnlijk is 't gewoon een gezellig vrouwtje
Als je ff gewend bent komt 't vast wel goed. Ik moet toevallig a.s. maandag beginnen op m'n nieuwe werk. Heb er ontzettend veel zin in maar natuurlijk is het ff spannend. Ben benieuwd hoe het gaat.. 
Ik heb wel een heel onwerkelijk gevoel, een beetje alsof ik zweef. Weet het ook niet zo goed te omschrijven.
Maar zoals ik al zei is het een beetje lastig uit te leggen. Het lijkt alsof je niet in de realiteit bent, terwijl je weet dat dit wel zo is. Dat je achter jezelf aan loopt zeg maar.