Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
supersambo schreef:Wat voor een paard is dat dan ? En hoe vaak zit je er op ?
Eerlijk gezegd ben ik ook altijd wel kritisch naar mensen die te zwaar zijn en paardrijden. Maar er zit wel een groot verschil of je 2 keer in de week recreatief rijd of 5 dagen in de week zware training doet.
Relaxed schreef:supersambo schreef:Wat voor een paard is dat dan ? En hoe vaak zit je er op ?
Eerlijk gezegd ben ik ook altijd wel kritisch naar mensen die te zwaar zijn en paardrijden. Maar er zit wel een groot verschil of je 2 keer in de week recreatief rijd of 5 dagen in de week zware training doet.
Serieus? Ik zie menig veelste licht kind rijden waarvan ik ze storend voor het paard vind.. Kan je nog zo licht zijn, maar ook dan kan je je paard in de weg zitten.. Iemand die te zwaar is, maar wel goed meerijdt, ook al is het 6 dagen per week, kan imo niet veel kwaad voor een gezonde KWPN-er
Airborn schreef:Mja, dat vind ik idd zo erg, heb zoveel tijd in dr gestoken. en dat heb ik echt met liefde gedaan, tis een geweldig paard. Maar, tis net alsof ze boos op me is omdat ik door had dat dr paard niet goed liep ofzo... En dat ik gestraft word voor het afvallen...
superrizzo schreef:ik heb zelf een Drumhorse van 164 en hij weegt tussen 700 en 800 kilo.
Ik weeg nu 96 kilo en vind mezelf te zwaar.