Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juniper schreef:Wil iemand mijn navelpiercing hebben? Ik wordt er zo moe van,...Ik heb dat ding nu al langer dan een jaar (en ik spreek hier over mijn 2e navelpiercing aan de onderkant van m'n navel) en hij geneest maar niet! Het ondeste gaatje blijft een beetje ontstoken en er komt dagelijks troep uit, of ik het bebadedas of nietS: Iemand tips?
Voor kerst heb ik een piercing tegoedbon gekregen, ik mag een extra gaatje in m'n oren laten schieten, of er nog een piercing bij nemen. Nu ben ik in dubio waar ik hem laat zetten.
idinn schreef:Majo schreef:Ja ik woon op mezelf en heb zelfs een eigen huis. Ik zie mijn ouders 3x per week, omdat mijn paardje daar staat. Toen ik 2 jaar geleden mijn tongpiercing liet zetten, hebben ze een week niet meer tegen me gesproken en gezegd dat ik geen stap in de hut hoefde te zetten als ik nog meer piercings in mijn gezicht liet zetten. Hmmmm, ik ben daar toch wel gevoelig voor.
Sja maar het is toch JOU gezicht? Mijn vader zei ook keer dat doe je niet hoor, dan kom je er niet meer in. Nou ja toen heb ik gewoon gezegd ow prima dan wacht ik wel tot jullie beide dood neergevallen zijn. Is dat een beter idee? Toen deed die er niet meer moeilijk overEn dan praten ze een week niet tegen je, dat is dan toch vooral hun probleem, ze gaan vanzelf wel weer wat zeggen. Het is niet het einde van de wereld een piercing. Sorry maar je bent geen klein kind meer en dat hebben ze gewoon te accepteren. Zou om zoiets echt niet mn eigen plan laten varen..
pharagirlke schreef:Annemijn:DQ en ik zijn het op gebied van piercings vaak eens, misschien daarom
pharagirlke schreef:Dat bericht heb ik overheen gelezen, daar gaan mijn haren recht van overeind staan....Als ik zo tegen mijn ouders praatte lag ik er uit, kon ik zelf een stekje gaan zoeken en terecht! "Stoer" hoor zo onrespectvol reageren op de mensen die je opvoeden, je een dak geven, gezorgd hebben dat je een, naar hun mogelijkheden, zo prettig mogelijk leven hebt gehad....
Ik kan het niet begrijpen.
pharagirlke schreef:Dat bericht heb ik overheen gelezen, daar gaan mijn haren recht van overeind staan....Als ik zo tegen mijn ouders praatte lag ik er uit, kon ik zelf een stekje gaan zoeken en terecht! "Stoer" hoor zo onrespectvol reageren op de mensen die je opvoeden, je een dak geven, gezorgd hebben dat je een, naar hun mogelijkheden, zo prettig mogelijk leven hebt gehad....
Ik kan het niet begrijpen.
pharagirlke schreef:Zo lang je onder het dak van je ouders woont doe je wat ze zeggen. Met dat principe is niets vreemd, woon je op jezelf en betaal je alles zelf dan doe je wat je wilt.
pharagirlke schreef:Nu heb je wel een heel andere toon dan in je eerdere berichten.Als het op die manier kan, prima toch?