Mijn paard is nu +/- 1.74, 3,5 jaar en zijn kont staat nog hoger dan de schoft, dus 1.76 word hij minimaal
(vandaar dat ik zo hard gevallen ben, het is zo'n hoogte
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(vandaar dat ik zo hard gevallen ben, het is zo'n hoogte
)
. Voor de rest voldeed hij aan al mijn eisen, dus ja... dan maar 11 cm groter
.

veel plezier morgen, hoop dat het je weer zo goed zal doen! Zie dat ik een vraag van je ben vergeten te beantwoorden: Waar ik verder nog meezit; mn paard, wordt al even niet meer ongesteld (HA zegt dat het geen kwaad kan maar ik weet het niet)
, de kat is krols, wat vervelend is en we twijfelen nog of we haar laten dekken en zo spookt er altijd weer wel iets door mn hoofd. Niet dat dit allemaal de ergste dingen zijn maar ik ben er wel mee bezig. CIV schreef:Waar ik verder nog meezit; mn paard, wordt al even niet meer ongesteld (HA zegt dat het geen kwaad kan maar ik weet het niet), de kat is krols, wat vervelend is en we twijfelen nog of we haar laten dekken en zo spookt er altijd weer wel iets door mn hoofd. Niet dat dit allemaal de ergste dingen zijn maar ik ben er wel mee bezig.
Je moet doen waar jij/jullie je goed bij voelen, misschien zijn er hier of elders mensen die er anders over denken maar dat is hun mening. Denk dat het je goed zal doen, zodat je structuur wat behouden blijft en je doet er toch ook weer goed aan een andere hond te redden en warm mandje te geven. Zou hetzelfde hebben gedaan. Heel veel plezier alvast dinsdag, is een leuk vooruitzicht. Hoe voel je je zelf verder? Slaap lekker zometeen
en maak je niet te druk om anderen, het is jou/jullie leven.
ik mijn vorige paard zelfs even en het voelde enorm vertrouwd. Ik heb toen gelijk de knoop doorgehakt en de koop rond gemaakt, de maandag erna stond Beau bij mij op stal, dus ik had binnen een week een ander paard staan, je wilt niet weten wat voor bagger ik over me heen heb gehad.
Maar heb je buiten je pols nu ook iets van een burn out ?? Dat heb ik even gemist... 
.
Gelukkig.
Als hij er dinsdag is zal ik zeker een foto van hem plaatsen. Hoe gaat het met jou? De klachten die je allemaal beschrijft kunnen heel goed door je ademhaling veroorzaakt worden. Het is inderdaad spanning, maar die spanning in je spieren kan dus veroorzaakt worden door een verkeerde ademhaling, waardoor je hartslag ook verhoogt. Doordat je in je slaap bijvoorbeeld ook verkeerd ademt, kom je in je slaap niet tot rust. Wat er bij een burnout namelijk aan de hand is, is dat je lijf continu in opperste staat van paraatheid is. Dat komt omdat je tijden lang het uiterste van je lichaam gevraagd hebt. In je slaap gaat dit ook door. Je uitdrukking van de marathon lopen klopt ook. Je slaapt wel, maar in feite rent je lichaam gewoon door. Dat je verrot wakker wordt verbaast mij dan ook helemaal niet. Dat je door je buik ademt wil niet meteen zeggen dat je verder goed ademt. (Ik zeg niet dat je niet goed ademt, maar wil graag met je meedenken, hoop dus niet betweterig over te komen
)
) Met wat hier mee/tegen te doen. Ik neem het ook mee naar de bedrijfarts.
Ik kan volgens hem passendwerk elders doen dat, "uiteraard mag dit geen strijd hebben met haar beperkingen." Schiet je veel mee op.
(moet eerst kopen, heb geen behang
)
)
Geen idee waar ie dat weg heeft. Dat gebeurt van-ze-lang-zal-ze-leven niet. Ga nog liever in een tent wonen dan 1 van mijn kerels weg doen.
Jammer dat het gewoon helemaal waar is...
) ter sprake geweest. De meesten hier hadden er last van.
Ik vind het niet zweverig, het ligt me wel. Een hond is gewoon zo goed idd, lekker mee aan de wandel. Heb je een foto van je hond? Ken het ras eigenlijk niet
Pollewoppy schreef:Nog een paar artikelen die zeker de moeite waard zijn om te lezen. Gaat over de ademhaling en klachten als burnout, depressie en angsten.
http://www.kiwiamsterdam.nl/media/20090 ... ikelAD.pdf
http://www.kiwiamsterdam.nl/media/MH41- ... kennen.pdf

Kan hij zich gaan verantwoorden bij zijn baas.
), kat kwijt (later weer gevonden, gewond door rond vliegend glas. 2 schaafplekken aan 1 zijkant en een snijwond over de rug) Politie 's nachts nog aan de deur gehad (had gelijk 112 gebelt) Buurman had de dader gezien en 2 derde kenteken genoteert (kon de rest niet zien) Volgens meneer agent was het duidelijk gericht naar mijn persoon (lekker
) Nood nummer woningstigting gebelt om gat te dichten. Dag later verjaardag, dag er op ook. Toen kwam hij. Ik was moe, zat er door heen. Had het meer dan vierkant gehad.
Zind me nog niet.
Zal het morgen eens vragen als ik mn pillen ophaal. Hoe gaat het met jou vandaag? Wat kunnen slapen?
gebruik zelf weleens Odorex depper, dat helpt ook goed, voel me toch prettiger zonder klotsende oksels
Gaan jullie een nestje nemen met de poes? Succes morgen, huilen mag als snap ik dat je dit liever niet doet maar als het zo is, dan is het zo. Hopelijk mag je naar de gehandicaptentuin, phoe dat klinkt wel heftig en confronterend maar het zal je misschien wel beter helpen, hoop het voor je. Vind het knap dat je deze stap wilt nemen. Laat je baas maar doen, je kunt je energie beter gebruiken.